Ο ΣΔΕ παρακολουθεί το θέμα του Αd-blocking και σχεδιάζει webinar για τα μέλη του
Η Coalition for Better Ads (CBA) προχώρησε στην επικαιροποίηση των Better Ads Standards, στη βάση έρευνας που έγινε σε πάνω από 66.000 καταναλωτές, σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 70% της παγκόσμιας δαπάνης στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι απόψεις των καταναλωτών για τις περισσότερο και λιγότερο δημοφιλείς εμπειρίες διαφήμισης στο διαδίκτυο συγκλίνουν, με το φαινόμενο του Ad-Blocking να παραμένει υπαρκτό. Η έρευνα υποστηρίζει επίσης την υιοθέτηση σε παγκόσμιο επίπεδο των ίδιων προτύπων (Better Ads Standards) σε desktop και mobile περιβάλλον. Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, Stephan Loerke, «οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν στείλει ένα σαφές μήνυμα σχετικά με τις μορφές διαφήμισης που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο. Τα επιτυχημένα brands θα ανταποκριθούν θετικά, ενσωματώνοντας τα πρότυπα της CBA στη στρατηγική τους».

Την ίδια στιγμή σημαντικός αριθμός εκδοτών πιστοποιείται από τη CBA για την εφαρμογή των Better Ads Standards ενώ η Google ανακοίνωσε ότι η ενσωματωμένη υπηρεσία Ad-blocking του Chrome θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ελλάδα, ο ΣΔΕ έχει διαμορφωμένη άποψη για τα θέματα της ψηφιακής επικοινωνίας, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και παρακολουθεί στενά το θέμα του Ad-Blocking. Στο πλαίσιο αυτό, προωθεί την ανάδειξη των 8 αρχών του Global Media Charter (μία εκ των οποίων είναι και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στην online διαφήμιση), είχε θέσει υπό την αιγίδα του τις έρευνες της Tailwind για το Αd blocking στην Ελλάδα το 2016 και το 2017, ενώ, σχεδιάζει σχετικό εκπαιδευτικό webinar αποκλειστικά για τα μέλη του.

Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη σχολίασε: «Δεν θα πρέπει οι διαφημιζόμενοι να επαναπαύονται επειδή στην Ελλάδα το Ad-blocking δεν είναι τόσο υψηλό όσο σε άλλες αγορές. Αποτελεί υπαρκτό πρόβλημα και είναι υπόθεση όλου του κλάδου η βελτίωση της διαφημιστικής εμπειρίας για να παραμείνει το Ad-blocking στα σημερινά επίπεδα». Συμφωνα με τον ΣΔΕ, οι διαφημιζόμενοι απαιτούν από τις πλατφόρμες και τους εκδότες τη συμμόρφωσή τους στις μορφές διαφήμισης που αναδείχθηκαν από την CBA.