Η McCann αναλαμβάνει την Εταιρική Εικόνα και η The Newtons Laboratory την προβολή των παιχνιδιών
Σε δύο μοιράστηκε τελικά ο δημιουργικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ, καθώς το σχετικό spec ολοκληρώθηκε με νικήτριες τις McCann Athens και The Newtons Laboratory.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, η McCann αναλαμβάνει την Εταιρική Εικόνα (corporate) του ΟΠΑΠ και η The Newtons Laboratory αναλαμβάνει την επικοινωνιακή προβολή των παιχνιδιών. Το σύνολο του λογαριασμού χειριζόταν έως τώρα η Τhe Newtons Laboratory. Η διαδικασία «έτρεχε» από τον περασμένο Οκτώβριο, με συμμετέχουσες τις ΒΒDO, Cream, DDB, McCann Athens και Τhe Newtons Laboratory. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο αρχικό στάδιο της διαδικασίας, είχαν προσεγγιστεί από τον ΟΠΑΠ 8 διαφημιστικές εταιρείες, βάση των οικονομικών τους στοιχείων.