Marketing Week - Effie Hellas 2018: Οι καμπάνιες που «δόξασαν» τα νούμερα

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Effie Hellas 2018: Οι καμπάνιες που «δόξασαν» τα νούμερα

12 Δεκεμβρίου 2018 | 17:23 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Φεστιβάλ / Βραβεία

Απονεμήθηκαν χθες βράδυ τα Effie Hellas 2018, τα βραβεία που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της δημιουργικής εμπορικής επικοινωνίας. Πέρα από τη σημαντική αύξηση συμμετοχών 17%, η διοργάνωση πέτυχε επίσης να φέρει κοντά σε μία βραδιά γιορτής πλήθος στελεχών εταιρειών επικοινωνίας και διαφημιζόμενων.

Σε μια λιτή αλλά μεστή και ουσιαστική τελετή, η ΕΔΕΕ απένειμε χθες βράδυ σε αίθουσα της Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τις διακρίσεις των Effie Hellas 2018, των βραβείων που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα στην εμπορική επικοινωνία. Τον τίτλο του Agency of The Year σήκωσε η Ogilvy, ενώ οι διακρίσεις Brand και Client of The Year αποδόθηκαν στην ίδια εταιρεία και συγκεκριμένα στο brand Duo για το έργο Love Academy που υπογράφει η 4 Wise Monkeys και στην Beiersdorf αντίστοιχα. Το Grand Effie της βραδιάς σήκωσε η Soho Square Athens με το έργο της «Το βήμα» για την μπίρα Άλφα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Σε σύνολο διακρίσεων, η Ogilvy συγκέντρωσε 3 Gold («ξυπνάμε τον κόσμο» Nescafe Classic-Nestle Hellas, «Από την αρχή» Lacta-Mondelez International, «Στην καρδιά της τεχνολογίας» Γερμανός) και 1 Silver («Το κάτι που έχεις» Axe-Unilever Hellas), η McCann Worldgroup 3 χρυσά («Ο Πρόβατος» Δωδώνη, «Οδοιπορικό» και «Άγιος Βασίλης» Action Aid Hellas) και 1 silver («Κλείσε τα μάτια» Coca-Cola Hellas), η 4 Wise Monkeys 2 χρυσά και 1 Sliver, (όλα για το έργο «Love Academy by Duo» της Beiersdorf), η The Newtons Laboratory 2 χρυσά («2 μπούφοι» Winbank Mobile App-Τράπεζα Πειραιώς, «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϋ» Κωτσόβολος) και 2 Silver («Έχεις πρίζα έχεις internet» SimpleFi by Wind, «Yellows» Τράπεζα Πειραιώς), η Mullen Lowe Athens 1 Gold («Λίγο πράσινο δεν σε κάνει green» Green Cola Hellas) και 1 Silver («Διαλουγίζουμι» Ζεμύθα Ήπειρος-Όπτιμα), η Soho Square Athens 1 Gold («Το βήμα» Άλφα-Αθηναϊκή Ζυθοποιία), η Admine 1 Silver («PareThesi» Παπαστράτος), η Cream 1 bronze («i-bank pay & i-bank pay 4 business» Εθνική Τράπεζα). Συνολικά απονεμήθηκαν 20 βραβεία και 4 μεγάλες διακρίσεις από 39 shortlists, ενώ, σύμφωνα με τους διοργανωτές, τα Effie Hellas σημείωσαν φέτος 17% αύξηση συμμετοχών.

«Σήμερα δοξάσαμε την ουσία της δουλειάς μας»
«Σήμερα δοξάσαμε τα νούμερα, αυτά τα νούμερα που κυνηγούσαμε εδώ και 2 χρόνια, που μας έκαναν να μην προφταίνουμε, να μην κοιμόμαστε, να βρίζουμε, να μαλώνουμε, να αγωνιούμε, αλλά στο τέλος να αγκαλιαζόμαστε και να πανηγυρίζουμε. Σήμερα δοξάσαμε την ουσία της δουλειάς μας, τα νούμερα που ήρθαν μέσα σε μια δύσκολη αγορά, με σωστά Briefs, με καλές στρατηγικές και εμπνευσμένο δημιουργικό».
Χάρης Παριανός, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Effie Hellas 2018

«Η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση»
«Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις».
Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος ΕΔΕΕ

«Τα θεσμικά βραβεία έχουν ιδιαίτερη αξία»
«Τα Effie επιβραβεύουν την αποτελεσματικότητα, δηλαδή τη βέλτιστη συνεργασία διαφημιζόμενου και agency, κάτι που είναι το απόλυτο ζητούμενο όλων μας. Με αφορμή τα Effie, θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαίτερη αξία που έχουν τα βραβεία που διοργανώνουν οι θεσμικοί φορείς. Τόσο για τα brands, όσο και για τις εταιρείες, τους εργαζόμενους και την ίδια την αγορά. Και να καλέσω όλους να τα στηρίξουμε, να τα εξελίξουμε, να τα κάνουμε κάθε χρόνο σημαντικότερα, μέσα από θετικό και εποικοδομητικό διάλογο».
Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΔΕ

Τη βραδιά των απονομών εμπλούτισαν οι εισηγήσεις περί αποτελεσματικότητας και δημιουργικότητας των Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe McCann Worldgroup EMEA και Gurdeep Puri, Founding Partner The Effectiveness Partnership.

Η παρουσιάστρια της βραδιάς, δημοσιογράφος Ρίτσα Μπιζόγλη

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους νικητές: https://www.effiehellas.gr/gr/vraveia/vraveia/winners-inner/

Marketing Week Online( 12 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778