Με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ στην 83η ΔΕΘ ως τιμώμενης χώρας
Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια Making It Happen (makingithappen.gr) από την Αμερικανική Πρεσβεία στην Ελλάδα, με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας στην 83 ΔΕΘ.

Η καμπάνια στηρίζεται σε concept και επιμέλεια της Interweave και παρουσιάζει ανθρώπους με διαφορετικές διαδρομές, που έχουν έρθει σε επαφή με την Αμερική και έχουν διαπρέψει στον τομέα που δραστηριοποιούνται, όπως ο επικεφαλής σχεδιασμού κινητήρων της Tesla Κωνσταντίνος Λάσκρης, ο Γενικός Διευθυντής της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, Χρήστος Καρράς, οι φοιτητές που κέρδισαν το παγκόσμιο βραβείο καινοτομίας της Microsoft με την εφαρμογή iCry2Talk, κ.ά. Οι πρωταγωνιστές συναντώνται και αναδεικνύουν τι κέρδισαν εκείνοι μέσα από την πορεία τους και τη σχέση τους με τις ΗΠΑ και τι φέρνουν μαζί τους δημιουργώντας και επενδύοντας στην Ελλάδα.

Σε παράλληλο χρόνο, 7 καλλιτέχνες χτίζουν ένα συλλογικό έργο βασιζόμενοι στα βιώματα των 6 πετυχημένων ανθρώπων. Η δύναμη των αφηγούμενων εμπειριών μετατρέπεται σε μια real-time κατασκευή, ένα installation που διαρκώς αναπτύσσεται και εμπλουτίζεται, ομοιάζοντας έναν ζωντανό οργανισμό. Η καμπάνια περιλαμβάνει ευρύ πρόγραμμα σε ραδιόφωνο, τηλεόραση, αλλά και OOH στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ενώ το installation που δημιουργήθηκε φιλοξενείται στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.