Περαιτέρω καθετοποίηση με σχεδιασμό και ανάπτυξη online Apps
Την περαιτέρω διεύρυνση των υπηρεσιών της content marketing ανακοίνωσε η Ira Media, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής Holistic Media Approach, με την οποία δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο Brand Engagement.

Μέσω του «Three Dee» business unit, η εταιρεία εμπλουτίζει το φάσμα των υπηρεσιών της στην υλοποίηση content development & distribution, παρέχοντας πλέον και προηγμένες λύσεις σχεδιασμού και ανάπτυξης web & mobile εφαρμογών, όπως αυτή για τη Pandora που χρησιμοποιήθηκε στο launch event του brand για την νέα καμπάνια «Do». Οι επισκέπτες των καταστημάτων είχαν την ευκαιρία να «παίξουν» με το app βγάζοντας selfie μόνοι ή με παρέα, ενώ οι φωτογραφίες ήταν «ντυμένες» εικαστικά με το layout της νέας επικοινωνίας και το κεντρικό μήνυμα «Do Shine».

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ψηφιακά τα κοσμήματα μέσα από επιλογές της ανοιξιάτικης συλλογής που έδινε το app, ενώ η αναμνηστική selfie μπορούσε να μοιραστεί live στα social media (Fb, Twitter, Instagram) ή να σταλεί με email. «Ο διαρκής εμπλουτισμός των υπηρεσιών content marketing  που προσφέρει η Ira Μedia αποτελεί κομβική προτεραιότητα καθώς συμβαδίζει με το “Planning Experiences”, δηλαδή το επόμενο μοντέλο στην Holistic Media επικοινωνία» δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media.