Η υψηλής ποιότητας σειρά artisanal αναψυκτικών Three Cents έθεσε ψηλά τον πήχη για τη Mozaik, η οποία απάντησε δημιουργώντας μια premium online παρουσία υψηλής αισθητικής. Το αποτέλεσμα αναδεικνύει τον premium «χειροποίητο» χαρακτήρα του brand.

Η εταιρεία Three Cents αποτελείται από 4 «ανήσυχα πνεύματα» που μοιράζονταν έναν κοινό τρόπο ζωής και επαγγελματικό προσανατολισμό αλλά κυρίως το ίδιο πάθος για τη δημιουργία μοναδικών κοκτέιλ. Mετά από πολύ μελέτη και πειραματισμό αποφάσισαν να δημιουργήσουν οι ίδιοι ένα προϊόν που έλειπε, έως τώρα, από την ελληνική αγορά. Το απόλυτο soda mixer που θα μπορούσε να ισορροπήσει τα συστατικά και τα αρώματα ενός κοκτέιλ, διατηρώντας αναλλοίωτη τη γεύση του και την περιεκτικότητά του σε ανθρακικό μέχρι την τελευταία σταγόνα. Έτσι, συνδυάζοντας στοιχεία της ιστορίας και της επιστήμης παραγωγής σόδας δημιουργήθηκαν τα Three Cents, τα πρώτα premium «χειροποίητα» αναψυκτικά στην Ελλάδα.

Vintage εικονογράφηση & animation
Εμπνευσμένη από το δυναμικό χαρακτήρα και το πρωτοποριακό πνεύμα των Three Cents, η Mozaik οραματίζεται και συνθέτει μια νέα, δροσερή και άκρως ευρηματική ιστοσελίδα που ξετυλίγει την ιστορία των Three Cents μέσα από ένα συναρπαστικό εικονογραφημένο ταξίδι που επιμελήθηκε ο Αλέξανδρος Αποστολάκης. Η αρχική εισαγωγική σελίδα ακολουθεί τη διαδρομή των φυσαλίδων μέσα από την αυθεντική διαδικασία παραγωγής της σόδας με τη χρήση των λεγόμενων soda fountains, όπως συνηθιζόταν να γίνεται κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης. Η πλήρης αποτύπωση της παραγωγικής διαδικασίας επιτυγχάνεται με τη χρήση vintage εικονογράφησης σε συνδυασμό με animation, παντρεύοντας την ιστορία των αναψυκτικών που αποτέλεσαν έμπνευση για τη δημιουργία των Three Cents με το vintage χαρακτήρα του brand και την ενσωμάτωση αυτού του πρότυπου παραγωγής στη σύγχρονη εποχή.

Ευρηματικός τεχνικός σχεδιασμός
Εκτός από την αφηγηματική εισαγωγή, η υπόλοιπη ιστοσελίδα αναπτύχθηκε εξίσου ευρηματικά με τη χρήση CSS animations, parallax εφέ, στυλιζαρισμένους χάρτες και προσαρμοσμένα animations σε ένα ευπροσάρμοστο κώδικα για εφαρμογή σε όλες τις οθόνες. Σε όλη την ιστοσελίδα χρησιμοποιείται μια παλ χρωματική παλέτα με vintage στοιχεία και animations που επικοινωνεί το ύφος του brand, αποδίδοντας μια παιχνιδιάρικη αισθητική. Η δυναμική φωτογράφιση του Γιάννη Λεφάκη με το μαύρο αυστηρό background και το Η2Ο στοιχείο από την άλλη, ισορροπούν την ανάλαφρη αισθητική της ιστοσελίδας με τον ισχυρό χαρακτήρα του brand και τη δυναμική αλλά και την αναζωογονητική αισθητική ενός μπαρ. Ενώ, με τη χρήση pixi.js, προηγμένου πλαισίου animation 2D JavaScript και WebGL τεχνικές, η Mozaik κατάφερε να ζωντανέψει τις φυσαλίδες των Three Cents σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον υψηλής αισθητικής.

Ιδιαίτερη εμπειρία πλοήγησης
Μέσα από μια απλή και διασκεδαστική διαδικασία πλοήγησης, οι επισκέπτες καλούνται να ανακαλύψουν την ιστορία των Three Cents από τη θεωρία στην πράξη, από την έμπνευση, στη σύλληψη της ιδέας και την πραγμάτωσή της. Να γνωρίσουν τα premium αναψυκτικά που κατάφεραν να δροσίσουν τον πλανήτη, τα σημεία διάθεσής τους, τους ιδρυτές των Three Cents αλλά και τις μυστικές συνταγές τους, που εκτοξεύουν τη γεύση κάθε κοκτέιλ. Πρόκειται για μια εμπνευσμένη ιστοσελίδα με τεχνικά χαρακτηριστικά τελευταίας τεχνολογίας που έρχεται να απογειώσει την εμπειρία πλοήγησης και να προβάλλει τις νέες γεύσεις των Three Cents.

Ακολουθήστε τη διαδρομή των φυσαλίδων μέσα από τη νέα ιστοσελίδα των Three Cents: http://www.threecents.gr/