Τη διοργάνωση ανέλαβε το ΣΕΕ
Εκπρόσωποι από 40 φορείς αυτοδέσμευσης και από 16 κλαδικές ενώσεις της διαφημιστικής αγοράς, προερχόμενοι από 36 χώρες του κόσμου, πρόκειται να βρεθούν στην Αθήνα από τις 8 έως τις 10 Μαΐου για να συζητήσουν θέματα δεοντολογίας της επικοινωνίας στο πλαίσιο του συνεδρίου της EASA – European Advertising Standards Alliance.

Οι πρώτες συζητήσεις για την ίδρυση μίας Ευρωπαϊκής Ένωσης με αντικείμενο την εφαρμογή κανόνων ορθής επικοινωνίας προς τους καταναλωτές έγιναν το 1992 στην Αθήνα και έτσι φέτος γιορτάζεται στη χώρα μας η 25η επέτειος από την ίδρυση της EASA. Η διαφημιστική αγορά, μέσω του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ, καλωσορίζει το συνέδριο της EASA, τη διοργάνωση του οποίου έχει αναλάβει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ). Η Πρόεδρος του ΣΕΕ, Χριστίνα Χοχλακίδου, δήλωσε: «Η αγορά, η επικοινωνία και η κοινωνία εξελίσσονται και αυτό οδηγεί στην ανάγκη για ανανέωση και βελτιστοποίηση και των κανόνων αυτορρύθμισης. Επιδίωξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων, διαχρονικά είναι να συμβάλλουμε στην προστασία του καταναλωτή και στη θωράκιση της επικοινωνίας».