Πλούσια σε εταιρικές εξελίξεις η χρονιά που έφυγε

Την «τιμητική» του φάνηκε να έχει ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων, καθώς τουλάχιστον 5 νέα σχήματα είδαν το φως της δημοσιότητας μέσα στη χρονιά. Μεταξύ αυτών, η in-Touch του Βασίλη Λώλα, η The Kompany του Κώστα Τσολάκη, η Touchpoint Strategies με επικεφαλής τον Ντίνο Αδριανόπουλο σε συνεργασία με τον όμιλο της Bold, αλλά και η Pitch, σε συνεργασία με την Xcubed. Παράλληλα, στην εκπνοή της χρονιάς ανακοινώθηκε ο νέος συνεργάτης του δικτύου της Burson-Marsteller στην Ελλάδα μετά τη διακοπή συνεργασίας με την Advocate.

Το affiliation αναλαμβάνει πλέον η Publicom του Πέτρου Κωνσταντινίδη, δημιουργώντας την Publicom Burson-Marsteller. Όσον αφορά στους μεγάλους ομίλους επικοινωνίας, στις σημαντικότερες εξελίξεις συγκαταλέγονται η αλλαγή στο καθεστώς λειτουργίας του McCann Worldgroup Greece, μετατρέποντας το γραφείο της Αθήνας από καθεστώς πλήρους ιδιοκτησίας σε affiliate, αλλά και η εφαρμογή και στην Ελλάδα της νέας οργανωτικής δομής «Publicis One» στον όμιλο Publicis. Επίσης, η Lowe Athens, συστήθηκε το 2016 ως MullenLowe Athens υιοθετώντας τη νέα εταιρική επωνυμία του δικτύου, ενώ η Solid εξαγόρασε τη Havas Worldwide Greece, δημιουργώντας το νέο σχήμα «Solid Havas».

Το 2016, είδαμε επίσης το λανσάρισμα της Giraffes in the Kitchen, της Oyster Hellas από τον Θ. Κωτσίδη, της Brainband από την Webjar και της Red Lemon από τους Δημήτρη Ζήση και Βαγγέλη Μάλλιο. Περισσότερα για τις εταιρικές εξελίξεις του 2016 αλλά και τα σημαντικότερα new business της χρονιάς, στο MarketingWeek που κυκλοφορεί την επόμενη εβδομάδα.