Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Παρουσίασε σήμερα τη μεγάλη έρευνα Wave 7, στην οποία η Ελλάδα συμμετείχε για 2η χρονιά

Η UM «σπάει» τον κώδικα των Social Media

10 Δεκεμβρίου 2013 | 17:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Market Research,media,News,Social Media,Έρευνες

Ψηλά στην ατζέντα του σύγχρονου marketing παραμένει πάντα το θέμα των Social Media, αν κρίνει κανείς από τη μεγάλη προσέλευση στη σημερινή παρουσίαση της έρευνας «Cracking the Social Code», Wave 7, της UM, μέλους της IPG Mediabrands.

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες σε έκταση (το δείγμα ξεπερνά το 1 δισ. ενεργών χρηστών internet) και διαχρονικότητα έρευνες για τις καταναλωτικές συνήθειες και τάσεις στα Social Media, η οποία διεξάγεται εδώ και 7 χρόνια σε 65 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας για δεύτερη χρονιά φέτος. Την παρουσίαση της έρευνας πραγματοποίησαν η Λίτσα Μέγγουλη, Managing Director της UM Athens, η Liz Haaz, Research Director UM G14 και η Dominique Mikaits, Head of Research UM Athens. Διαφοροποιό στοιχείο της εν λόγω έρευνας είναι ότι προχωρά την αναζήτηση ένα βήμα πιο κάτω από την απλή συγκέντρωση πληροφοριών, θέτοντας το ερώτημα «γιατί» και αποκαλύπτοντας έτσι τα πραγματικά κίνητρα για τις συμπεριφορές των χρηστών κοινωνικών δικτύων.

Συμπερασματικά, 5 βασικές ανθρώπινες ανάγκες φαίνεται να υποκινούν και να τροφοδοτούν τη χρήση των social media οι οποίες διαφοροποιούνται βέβαια για κάθε προϊοντική κατηγορία. Τα ευρήματα της Wave 7 δεν δείχνουν κάποιο σημάδι κόπωσης των χρηστών του internet, ενώ η ταχεία ανάπτυξη των mobile συσκευών οδηγεί σε μία νοοτροπία «always on». Η αποτύπωση των κινήτρων των χρηστών social media, επιτρέπει στα brands να χαράξουν πιο σωστά τη στρατηγική τους στα social media, σε συνδυασμό με το συνολικό marketing mix. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν το πάνελ συζήτησης που ακολούθησε, με συντονιστή τον Κωνσταντίνο Καμάρα (IAB Hellas) και πανελίστες τους Γιώργο Ζαλοκώστα (IAB Hellas, Unilever), Γιώργο Στασινόπουλο (Brown Forman), Βαρβάρα Παππά (Sony Hellas), James Nass (Lowe Athens) και Άντα Κυρκιλή (Mediabrands).

Το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στο ρόλο των ερευνών στη χάραξη της στρατηγικής στα social media και στην απαραίτητη επένδυση στη γνώση, στην ανάγκη οι marketers να μην «χάνονται» μέσα στα δεδομένα, ούτε να «κυνηγούν» τις τάσεις και το καινούργιο, αλλά να κατανοούν τα ζητούμενα του brand τους και να προχωρούν στην υιοθέτηση του καινούργιου έπειτα από μελέτη και έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο. Τα ευρήματα της έρευνας Wave 7 θα είναι διαθέσιμα από την επόμενη εβδομάδα στο σχετικό website.

Marketing Week Online( 10 Δεκεμβρίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2014 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778