Σήμερα ολοκληρώνεται η διαδικασία της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων στα Influencer Marketing Awards.

Μέλη της κριτικής επιτροπής συναντήθηκαν πριν από μερικές μέρες στο Albion στο Ψυχικό με την Πρόεδρο της κριτικής επιτροπής, Μαρία Ηλιάκη, και την ομάδα της BOUSSIAS που «τρέχει» το project, προκειμένου να συζητήσουν σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων, να λύσουν τυχόν απορίες και να ευθυγραμμιστούν ως προς το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Υπενθυμίζεται ότι τα Influencer Marketing Awards διοργανώνονται για πρώτη φορά φέτος από την BOUSSIAS, με στόχο να αναδείξουν τις καλύτερες καμπάνιες, τα πιο δημιουργικά agencies, τα πιο καινοτόμα brands και τους πιο «αποτελεσματικούς» influencers. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από 26 καταξιωμένα στελέχη των σημαντικότερων agencies επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς, όπως PR Agencies, Digital Agencies, Media Agencies και διαφημιστικές εταιρείες. Η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 17 Δεκεμβρίου.