Η IFA 2019 θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για την παρουσίαση της AI υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της LG Electronics, την Proactive Customer Care.

Η υπηρεσία αξιοποιεί την τεχνολογία ThinQ AI της εταιρείας για να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη, προσφέροντας συμβουλές για καλύτερη απόδοση και μακροχρόνια διάρκεια ζωής. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη φέτος, αρχικά στα πιο πρόσφατα πλυντήρια ρούχων εμπρόσθιας φόρτωσης και στους ψυγειοκαταψύκτες σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και σε άλλες αγορές στην Ευρώπη το 2020.

«Η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG είναι ένα νέο πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά στους χρήστες των έξυπνων οικιακών συσκευών μας», δήλωσε ο Song Dae-hyun, Πρόεδρος της LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company.