Τον πρώτο του chief marketing officer προσέλαβε το Snapchat, επιλέγοντας για τη θέση τον Kenny Mitchell.

Το στέλεχος προέρχεται από τα McDonald’s USA, όπου ήταν vice-president of brand content and engagement. Πριν από την αλυσίδα εστίασης, ήταν managing director of brand and consumer marketing της Nascar, και director of sports marketing στην Pepsi Gatorade. Στην ομάδα του Snap θα ενταχθεί τον Ιούνιο και θα αναφέρεται στον ιδρυτή, Evan Spiegel, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Η εξειδίκευσή του στο consumer marketing και η βαθιά του αντίληψη για τα προϊόντα του Snap θα αποτελέσουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό για την εταιρεία».

Η πρόσληψη αποτελεί στρατηγική κίνηση για την πλατφόρμα και προϊδεάζει για σημαντικές επερχόμενες καμπάνιες για τη διεύρυνση της βάσης των χρηστών της, κάτι που μέχρι τώρα παρουσιάζει προκλήσεις. Τις προηγούμενες μέρες, η εταιρεία ανακοίνωσε μια μικρή αύξηση της τάξης των 4 εκατ. χρηστών για το πρώτο τρίμηνο του 2019, φτάνοντας τα 190 εκατ. χρήστες ημερησίως, ποσό χαμηλότερο από τους υψηλότερους δείκτες του δικτύου, πριν από έναν χρόνο. Η δομική αυτή εξέλιξη ευθυγραμμίζει το Snap με τη δομή του Facebook, το οποίο έχρισε τον Antonio Lucio chief marketing officer την περσινή χρονιά. (Πηγή: TheDrum)