Οικονομικά αποτελέσματα που υπερέβησαν τις προβλέψεις της ανακοίνωσε η Unilever, με την ανάπτυξη των πωλήσεών της να αγγίζει το 3,1% για το πρώτο τρίμηνο, αντί του 2,8% το οποίο αποτελούσε την αρχική εκτίμηση.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Unilever κατέγραψε εξαιρετικά ισχυρές επιδόσεις στην κατηγορία φροντίδας σπιτιού, με αιχμή του δόρατος brands με οικολογικό προσανατολισμό, όπως τα Seventh Generation και Omo. Ο Alan Jope, CEO της εταιρείας, δήλωσε με βεβαιότητα ότι ολόκληρη η φετινή χρονιά θα ακολουθήσει αντίστοιχη πορεία, με την ανάπτυξη των πωλήσεων να κυμαίνεται στο ίδιο ποσοστό και αυτό το τρίμηνο.

«Η επιτάχυνση της ανάπτυξης αποτελεί για μας νούμερο ένα προτεραιότητα. Απαιτεί, τόσο άψογη εκτέλεση, όσο και διαρκή στρατηγική μετάβαση σε ταχύτερα αναπτυσσόμενα segments και κανάλια. Σημειώσαμε ικανοποιητικές επιδόσεις σε βασικά κανάλια ανάπτυξης όπως τα out of home και e-commerce και αξιοποιήσαμε ισχυρές καινοτομίες που αναπτύχθηκαν σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά και από ευέλικτες και πιο relevant καινοτομίες σε τοπικό επίπεδο».
(Πηγή: Marketingweek.com)