Marketing Week - MyBank: Τραπεζική καινοτομία και πελατοκεντρικότητα: e-payments σε πραγματικό χρόνο

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

MyBank: Τραπεζική καινοτομία και πελατοκεντρικότητα: e-payments σε πραγματικό χρόνο

3 Απριλίου 2019 | 08:24 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Finance,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Αναμορφώνοντας το οικοσύστημα των διαδικτυακών πληρωμών, η υπηρεσία MyBank εξελίσσεται διαρκώς, διατηρώντας πάντα τον πελάτη στο επίκεντρο.

Απρόσκοπτη και ασφαλής διαδικασία ηλεκτρονικών πληρωμών, άμεση εκτέλεση συναλλαγών, real time ενημέρωση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Η λύση MyBank έχει κάνει δυναμική είσοδο και στην ελληνική αγορά, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη σε καταναλωτές, εμπόρους και επιχειρήσεις. Ο Tarik Zerkti, Managing Director, Preta S.A.S. & Co-Founder, ο Riccardo Porta, Digital Marketing Strategist και ο Πάρης Κορωναίος, Country Representative at Greece του MyBank, μιλούν στο Marketing Week και παρουσιάζουν ένα πολλά υποσχόμενο εργαλείο, που αφήνει ήδη το αποτύπωμά του στο ηλεκτρονικό εμπόριο διεθνώς.

    MW: Πότε λανσαρίστηκε το MyBank και τι έχει επιτύχει μέχρι σήμερα;

Tarik Zerkti: Το MyBank γεννήθηκε μέσα από μια απαίτηση της αγοράς και έχει έκτοτε εξελιχθεί ως μια πελατοκεντρική λύση. Από τα μέσα του 2013, το MyBank αναπτύχθηκε σημαντικά, αγγίζοντας σήμερα το σημαντικό ορόσημο των 10 δισ. ευρώ σε αξία συναλλαγών. Σήμερα, περισσότερα από €14,5 εκατ. σε αξία διακινούνται καθημερινά μέσω του MyBank και περισσότερες από 250 τράπεζες και PSPs έχουν ενεργοποιήσει το MyBank, δίνοντας τη δυνατότητα σε πάνω από 30 εκατ. χρήστες να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του στην Ευρώπη.

Η σουίτα υπηρεσιών του MyBank έχει διευρυνθεί σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς και σήμερα το MyBank αντιπροσωπεύει ένα touchpoint πληρωμών που ενδείκνυται τόσο για B2C όσο και για B2B και Public Administration περιβάλλοντα. Οι άνθρωποι πληρώνουν φόρους, δίδακτρα, αλλά και ταξίδια, ασφάλειες, ρεύμα, ρουχισμό, μέσω του MyBank ή, στο πεδίο του Β2Β, για παράδειγμα, το MyBank χρησιμοποιείται από πρατήρια βενζίνης για την πληρωμή του πετρελαίου και από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για την εξόφληση των παραγγελιών τους (τηλέφωνα, κάρτες sim κ.λπ.).

    Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του MyBank για τους καταναλωτές;

Tarik Zerkti: Ένας από τους επιχειρηματίες που διαθέτει τη λύση MyBank στο site του είπε ότι «το MyBank αποτελεί μια ασφαλή και διαισθητική λύση για τους καταναλωτές, καθώς βελτιώνει την ψηφιακή πελατοκεντρικότητα». Η έμφαση σε ολόκληρη την καταναλωτική εμπειρία που προσφέρει το MyBank ανταποκρίνεται πραγματικά στις προσδοκίες των πελατών και δημιουργεί μια ασφαλή και απλή υποδομή που επιτρέπει στους ανθρώπους να πληρώνουν με ευκολία. Έχεις τραπεζικό λογαριασμό; Χρησιμοποίησέ τον. Δεν χρειάζεται να μάθεις κάτι καινούριο, δεν χρειάζεται να δώσεις τα στοιχεία σου κάπου, δεν χρειάζεται να κατεβάσεις κι άλλη εφαρμογή, απλά χρησιμοποίησε ό,τι έχεις ήδη. Εύκολο και φιλικό.

Οι καταναλωτές, αλλά και οι επιχειρήσεις, μπορούν να πληρώσουν μέσω του MyBank με αξιοπιστία, χωρίς να χρειάζεται να αποκαλύψουν τις προσωπικές πληροφορίες του λογαριασμού τους σε τρίτα sites, καθώς η συναλλαγή εκτελείται άμεσα μέσω online banking. Επιπλέον, το MyBank προσφέρει μια ομαλή και απρόσκοπτη εμπειρία σε όλους τους χρήστες: κάνουν κλικ στο MyBank, επιλέγουν την τράπεζά τους και ανακατευθύνονται στο περιβάλλον του online banking, όπου, χρησιμοποιώντας τα credentials που ήδη έχουν, μπορούν να δώσουν έγκριση για τη μεταφορά. Με άλλα λόγια, χρησιμοποιώντας το MyBank, οι πληρωτές διασφαλίζουν την προστασία της ψηφιακής τους ταυτότητας, αποφεύγουν περαιτέρω διαδικασίες εγγραφής ή διαμοιρασμού ευαίσθητων δεδομένων και παραλαμβάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχουν παραγγείλει γρήγορα, καθώς και οι δύο πλευρές λαμβάνουν επιβεβαίωση της πληρωμής σε πραγματικό χρόνο.

    Ποια είναι η προστιθέμενη αξία για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις;

Riccardo Porta: Όσον αφορά στους εμπόρους, το MyBank αναμορφώνει τις επιχειρηματικές διαδικασίες και προσφέρει 100% αυτοματοποιημένη συναλλαγή.Ως αποτέλεσμα, επιτρέπει στον έμπορο να εξοικονομήσει πολύ χρόνο που δαπανάται σε τέτοιου είδους διαδικασίες και να βελτιστοποιήσει τη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης. Χάρη στα δεδομένα που εισάγονται στην προσυμπληρωμένη μεταφορά που εγκρίνουν οι πελάτες, η πληροφορία για την παραγγελία και το ποσό δεν μπορούν να μπερδευτούν σε καμία περίπτωση, ένα στοιχείο που «λατρεύει» το back-office. Πιστέψτε με, χάρη στο MyBank έχουμε σήμερα πολλούς νέους φίλους στις ομάδες του administration.

Μιλώντας με τους επιχειρηματίες, η πιο σημαντική ανάγκη τους είναι να διασφαλίσουν ότι θα λάβουν τα χρήματά τους. Επιπρόσθετα, με το MyBank λαμβάνουν μια επιβεβαίωση σε πραγματικό χρόνο της εκτελεσμένης, μη-ανακλητής πληρωμής, η οποία τους επιτρέπει να στείλουν μια παραγγελία ή να ενεργοποιήσουν μια υπηρεσία πολύ γρήγορα και να αυξήσουν τη μέση απόδειξη. Τόσο γρήγορα όσο το Amazon Prime. Το πρόβλημα λύθηκε. Και το επιτύχαμε απλά ανασχεδιάζοντας λίγο την υπάρχουσα διαδικασία. Δεν ανακαλύψαμε το φεγγάρι και δεν ζητάμε από τους εμπόρους πολλά χρήματα για να συνεργαστούν μαζί μας. Αντιθέτως, η λύση μας είναι η πιο οικονομική στην αγορά και προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.

    Ποια είναι τα διεθνή insights από τη χρήση του MyBank; Ποια είναι τα επιχειρηματικά πλεονεκτήματα σε αγορές εκτός Ελλάδος;

Πάρης Κορωναίος: Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του MyBank για τους πωλητές είναι ότι μπορούν να διευρύνουν το μερίδιό τους στην αγορά τόσο τοπικά, καθώς στοχεύουν νέους τελικούς χρήστες, όσο και εκτός συνόρων. Ως πανευρωπαϊκός παίκτης, το MyBank υποστηρίζει τους πωλητές στο να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους, διευκολύνοντας την ενίσχυση των συναλλαγών στο εξωτερικό. Από την πλευρά του αγοραστή, η εμπειρία χρήστη με το MyBank είναι η ίδια, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται: απρόσκοπτη, ασφαλής και γρήγορη. Το MyBank ακολουθεί τα standards του SEPA, γεγονός που σημαίνει ότι μπορούμε, δυνητικά, να συνεργαστούμε με όλες τις ευρωπαϊκές τράπεζες. Σήμερα έχουμε παρουσία στην Ιταλία και την Ελλάδα και συνεργαζόμαστε και με τράπεζες στη Γαλλία και την Ισπανία. Για να συνεργαστεί με το MyBank, η τράπεζα θα πρέπει να προσαρμόσει το πρωτόκολλό της εσωτερικά και αυτό είναι, δυστυχώς, πολύ χρονοβόρο. Αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι, σταδιακά, θα φτάσουμε σε περισσότερες χώρες και ανθρώπους.

    Όσον αφορά ζητήματα ασφάλειας και καινοτομίας, ποια είναι η συνεισφορά του MyBank;

Riccardo Porta: Όταν γίνεται λόγος για καινοτομία, το μυαλό πηγαίνει αυτόματα στην τεχνολογία. Στη δική μας περίπτωση, το σημείο εκκίνησης είναι οι διαδικασίες: επανασχεδιάζουμε τις διαδικασίες και όταν αυτές έχουν διαμορφωθεί, τότε επιλέγουμε την κατάλληλη τεχνολογία. Παρέχουμε τις λειτουργικές προδιαγραφές, τους «κανόνες του παιχνιδιού», τις δεσμεύσεις που πρέπει να αναλάβουν οι διαφορετικές πλευρές, τα επίπεδα υπηρεσιών και έπειτα οι συμμετέχοντες επιλέγουν την τεχνολογία που θεωρούν καλύτερη. Τα πρωτόκολλά μας είναι πιστοποιημένα από το Fraunhofer Institute, το οποίο συνεργάζεται επίσης με κεντρικές τράπεζες και ψηφιοποιούμε το τελευταίο τμήμα της υπηρεσίας για αγοραστές και πωλητές. Το MyBank αξιοποιεί το δίκτυο προκειμένου να επιταχύνει την πληροφορία και να τη διοχετεύσει άμεσα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. MW

ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ
MW: Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής. Πώς διαφοροποιείται το MyBank;
Πάρης Κορωναίος:
Αυτό που κάνει το MyBank να ξεχωρίζει από άλλες λύσεις πληρωμών είναι ότι δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ της τράπεζας πώλησης και της τράπεζας αγοράς και επιτρέπει στους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους δημόσιους φορείς να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο πληρωμές μέσω online banking, χρησιμοποιώντας μια μη-ανακλητή Μεταφορά Πίστωσης SEPA, χωρίς κανένα περιορισμό στο ποσό. Ο μόνος περιορισμός αφορά στη διαθεσιμότητα των πόρων στον λογαριασμό του πελάτη! Τα πλέον «καινοτόμα» συστήματα πληρωμών εκεί έξω βασίζονται σε κάρτες και απαιτούν εγγραφή ή το να κατεβάσεις ένα καινούριο app. Αυτό δεν ισχύει για εμάς. Το MyBank βελτιστοποιεί τις ταμειακές ροές, παρέχει άμεση πληροφόρηση, επιβεβαιώνει την άμεση εκτέλεση των πληρωμών και προστατεύει ευαίσθητα δεδομένα.

Για περισσότερες πληροφορίες για το MyBank, επικοινωνήστε με τον Πάρη Κορωναίο, Country Representative Greece
M: + 30 698 034 1887
E: p.koronaios@preta.eu
U: www.mybank.eu

Marketing Week (T. 1560)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778