Marketing Week - Σε ΑΙ και Big Data εστίασε το 19ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με τίτλο «Do the mΑΤΗ», εξέτασε το «τεχνολογικό αύριο» των αερομεταφορών

Σε ΑΙ και Big Data εστίασε το 19ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ

19 Μαρτίου 2019 | 18:59 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Τουρισμός

Στην επόμενη ημέρα του κλάδου των αερομεταφορών και στο εντυπωσιακό «τεχνολογικό αύριο» της αεροπορίας εστίασε το φετινό 19ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, το οποίο διοργανώθηκε όπως κάθε χρόνο από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Με τίτλο «Do the mΑΤΗ» και περιεχόμενο που εστίασε στην τεχνητή νοημοσύνη, στα Big Data και στις επιπτώσεις τους στον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο, οι 200 παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μια πλούσια θεματική ατζέντα, που αποτέλεσε και φέτος αφορμή για μία ουσιαστική «οικογενειακή» συνάντηση μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του.

Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.

Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε: «Είναι για εμάς ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι αυτός ο ετήσιος θεσμός καταφέρνει να απηχεί το πνεύμα της συνεργασίας, της καινοτομίας και των τάσεων στον τομέα του τουρισμού και των αερομεταφορών. Αυτό ήταν και το θέμα και η βαθύτερη ουσία της φετινής συνάντησής μας, που κάθε χρόνο αντανακλά τη φιλοσοφία μας για μια κοινή πορεία σε μια σχέση αμφίδρομη και αποδοτική».

Marketing Week Online( 19 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778