Τι θα χρειαζόταν να πουν μερικές από τις πιο επιτυχημένες διαφημίσεις του παρελθόντος, εάν έπρεπε να απευθυνθούν στον καταναλωτή του σήμερα; Το IMC18 δίνει την πρόκληση σε φοιτητές με μέντορες γνωστούς διαφημιστές και ετοιμάζει μια διαφορετική εμπειρία για τους συνέδρους στις 13 Δεκεμβρίου.

Το Interactive Marketing Conference #imc18 δίνει για πρώτη φορά την ευκαιρία στους μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου και νυν φοιτητές τμημάτων επικοινωνίας των κορυφαίων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της Ελλάδας, να συνεργαστούν με καταξιωμένους επαγγελματίες στον χώρο της διαφήμισης. Αποστολή τους είναι να προσαρμόσουν κορυφαίες διαφημιστικές καμπάνιες από το παρελθόν στο σήμερα, ώστε να απευθυνθούν στον σύγχρονο Έλληνα καταναλωτή με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Το μεσημέρι της 13ης Δεκεμβρίου, πέντε ομάδες θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο πλαίσιο του συνεδρίου, προβάλλοντας τον πιο δημιουργικό τους χαρακτήρα.

Πανεπιστήμιο Πειραιά, Αλίκη Αναγνωσταρά: Λουμίδης Παπαγάλος   
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Πειραιά με mentor την Αλίκη Αναγνωσταρά, founder της Flybee, δουλεύει πάνω στην πιο απολαυστική συνήθεια των Ελλήνων, τον παραδοσιακό ελληνικό καφέ, όπως αυτός επανήλθε δυναμικά το 1993. Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες.

Αμερικανικό Κολλέγιο Αθηνών-Deree, Θοδωρής Περδικάκης: Ξυστό  
Η ομάδα του Αμερικάνικου Κολεγίου Αθηνών δουλεύει πάνω σε μία πολύ ιδιαίτερη και πρωτότυπη καμπάνια. Όλοι μας γνωρίζουμε το ΣΚΡΑΤΣ και έχουμε μπει στον πειρασμό να δοκιμάσουμε την τύχη μας μαζί του. Τι έγινε όμως όταν το «Nevada; Casino; – Ελλάδα! Το ξύνω!» έκανε την εμφάνιση του τη δεκαετία του 90; Με mentor τον Θοδωρή Περδικάκη, Vice Chairman & Head of Greative, attp και την πολύτιμη βοήθεια της Ολίβια Κεφάλα, Digital Strategist, ανυπομονούμε να δούμε την εφαρμογή της καμπάνιας του Ξυστό στο παρόν.

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χρήστος Κουμάντος: Vapona
Η ομάδα του οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με mentor τον Χρήστο Κουμάντο, Creative Director της Ogilvy, είναι σίγουρο πως δεν θα απογοητεύσει σε αυτό το απαιτητικό Back to the Future Challenge. Με την αγορά των σκοροαπωθητικών να είναι στάσιμη και δίχως νέες προτάσεις, η Vapona έφερε τη νέα εποχή στην αποθήκευση των μάλλινων ρούχων κατευθείαν από τη δεκαετία του ΄80, με μία από τις πιο ιστορικές καμπάνιες και την παλιότερη που συμμετέχει στον διαγωνισμό.

Πάντειο Πανεπιστήμιο, James Nass: Σαλάτες Hellmann’s
Όταν μια διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα με πολύ ισχυρά προϊόντα, όπως είναι η αγαπημένη μας Μαγιονέζα, αποφασίζει να συνδεθεί με την ελληνική γεύση, οι μαμάδες μπαίνουν στην κουζίνα και δημιουργούν με τις σαλάτες τους. Πολύ δημιουργικά πράγματα καλείται να μας παρουσιάσει η ομάδα της Παντείου με τον mentor της James Nass, CEO της Mullen Lowe, φέρνοντας πίσω από το 2005 τις Σαλάτες Hellmann’s με Γεύση από Μαμά.

Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Σταυρόπουλος:Volkswagen Golf
Τι γινόταν τότε που το να βγάλεις φωτογραφία με το κινητό σου για να μην ξεχάσεις κάτι ήταν αδιανόητο; H ομάδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καλείται να επικοινωνήσει την υψηλή μεταπωλητική αξία του Volkswagen Golf με τα σημερινά δεδομένα, που ο δυνητικός αγοραστής είναι συνεχώς μπροστά σε μια οθόνη. Με mentor της τον Αντώνη  Σταυρόπουλο, President / Head Creative Director στην Tribe Grey, αναμένουμε κάτι που θα μας εντυπωσιάσει.

Δείτε κι εσείς από κοντά το University Challenge του IMC18 στις 13 Δεκεμβρίου στα Village Cinemas στο The Mall Athens. Πιστεύουμε πως η εμπειρία αυτή θα σας μείνει αξέχαστη. Δείτε περισσότερες πληροφορίες και κλείστε τη θέση σας στο www.imc18.gr
Follow us on Facebook @iabhellas and on Instagram @imc18gr