Για την καμπάνια λανσαρίσματος της Μπατζίνα
Χρυσό βραβείο απέσπασε η Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης για την Καμπάνια Λανσαρίσματος στα σελφ σέρβις Excellence Awards 2018.

Η Χρυσή Ζύμη, η οποία βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενή χρονιά στον συγκεκριμένο θεσμό, λάνσαρε για πρώτη φορά στην κατηγορία των κατεψυγμένων ζυμών μία πίτα αυθεντική, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα. Με ένα τηλεοπτικό σποτ, αλλά και με social media περιεχόμενο, παρουσία σε περιοδικά, sites & foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και ένα online game, οι καταναλωτές γνώρισαν τη Μπατζίνα, μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη!».