Εταιρική και προϊοντική ταυτότητα και environmental branding καταστημάτων
Η Brandexcel ανέπτυξε το συνολικό branding της Media Strom, δημιουργώντας την εταιρική και προϊοντική ταυτότητα, καθώς και το environmental branding των καταστημάτων της.

«Το concept στο οποίο βασιστήκαμε ήταν η δημιουργική έκφραση του πούπουλου επικοινωνώντας πως στη Media Strom κοιμόσαστε στα πούπουλα! Ένα brand άλλωστε ζει μέσω των προϊόντων και φυσικά του retail περιβάλλοντος, με το οποίο έρχεται σε επαφή με τον καταναλωτή», είπε η Δρ. Λία Προέδρου Ιδρύτρια της Brandexcel. Η ανανεωμένη ταυτότητα της Media Strom παρουσιάστηκε επίσης και στην γνωστή τηλεοπτική εκπομπή Survivor, της οποίας η εταιρεία είναι χορηγός.