Marketing Week - Τα private equities αλλάζουν το beauty industry

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η Elana Drell Szyfer εξηγεί τις προκλήσεις στο Athens Fashion & Beauty Forum

Τα private equities αλλάζουν το beauty industry

12 Ιουνίου 2018 | 15:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Υγεία / Ομορφιά

Ένα από τα κορυφαία στελέχη και διαμορφωτές του beauty business παγκοσμίως, η Elana Drell Szyfer, θα βρίσκεται στην Αθήνα στις 21 Ιουνίου, στο Athens Fashion & Beauty Forum, στο gazARTE.

Η παρουσίασή της θα εστιάσει στις νέες δυναμικές και τις ανακατατάξεις που φέρνουν οι εταιρείες Private Equity στο beauty industry και στο πώς αντιδρούν οι ανεξάρτητες εταιρείες, αλλά και οι πολυεθνικοί γίγαντες που διαθέτουν πολλά brands στο χαρτοφυλάκιό τους, για να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο περιβάλλον. H Elana Drell Szyfer είναι Global Beauty expert με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση μαρκών και εταιρειών, έχοντας εργαστεί με παγκόσμιους multi-branded ηγέτες της αγοράς και ανεξάρτητες εταιρείες.

Παράλληλα, είναι στρατηγικός σύμβουλος σε εξαγορές στον χώρο της ομορφιάς και στρατηγικές εκτέλεσης και λειτουργίας. Σήμερα είναι CEO της ReVive, εταιρείας skincare που ίδρυσε ο Dr. Gregory Bays Brown. Συνεργάστηκε μαζί του, καθώς επίσης με την Tengram Capital Partners, για να εξαγοράσουν τη ReVive από τη Shiseido τον Δεκέμβριο του 2017.  Επίσης, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου των εταιρειών This Works και Nest Fragrances.

Το πλούσιο βιογραφικό της περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη θέση του CEO της Laura Geller New York, της Senior Vice President της εταιρείας με Luxury brands ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης Glansaol, Executive Vice President Global Brand Strategy του αμερικανικού fashion house, Kenneth Cole Productions, CEO της AHAVA- Dead Sea Laboratories και SVP Global Marketing για το The Estee Lauder Brand στην Estee Lauder Companies.

Marketing Week Online( 12 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778