Με θέμα την εξερεύνηση της απόλαυσης της ζωής
Το Μetaxa κλείνει φέτος 130 χρόνια και αποκαλύπτει νέα καμπάνια που εκφράζει το όραμά του για την εξερεύνηση, «μιλώντας» σε όσους αισθάνονται εξερευνητές και ψάχνουν τις απολαύσεις της ζωής.

Παράλληλα, καλεί το κοινό να εξερευνήσει την Ελλάδα, μέσα από συνεργασία με το bar The Clumsies και ένα ταξίδι σε 3 ελληνικά νησιά. Η καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Don’t Drink it, Explore it», παραλληλίζει την απόλαυση του Μetaxa με την «εξερεύνηση» και δίνει έμφαση στο ταξίδι των αισθήσεων, με συμμάχους τους εξερευνητές Mike Horn, Laura Bingham και Guillaume Nery. Ο Βασίλης Κυρίτσης, bartender του The Clumsies, θα δημιουργήσει τα cocktails των τριών εξερευνητών. Επίσης, στο πλαίσιο του «Metaxa & The Clumsies Explore Greece», τον Ιούλιο του 2018 ένα ιστιοφόρο με μια διεθνή ομάδα bartenders θα αγκυροβολήσει σε Μύκονο, Αντίπαρο και Πάρο, προσφέροντας τρεις μοναδικές εμπειρίες.