Μια νέα αγορά, που επενδύει κυρίως στην εξυπηρέτηση
Ως ένα σχετικά νέο «προϊόν» για την ελληνική πραγματικότητα, οι αυτοκινητόδρομοι (οδοί με διόδια) καλούνται πλέον να χτίσουν την εταιρική τους εικόνα και το προφίλ τους στους Έλληνες οδηγούς, αλλά και να επικοινωνήσουν συγκεκριμένα προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες.

Έχοντας περάσει στη φάση της ολοκλήρωσης του κατασκευαστικού σκέλους, οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι και αυτοκινητοδρομικές υποδομές που λειτουργούν πλέον στην Ελλάδα μπαίνουν δυναμικά και στη φάση της επικοινωνίας και σύνδεσης με τους καταναλωτές τους. Τα εν λόγω έργα φαίνεται ότι συνθέτουν συνολικά μια σύγχρονη αγορά, που διαθέτει όλα τα στοιχεία του ολοκληρωμένου marketing: Εξελιγμένες υπηρεσίες, έμφαση στην εξυπηρέτηση του τελικού χρήστη-οδηγού, δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας σε ένα μεγάλο εύρος πυλώνων, καλλιέργεια σχέσεων με τις τοπικές κοινωνίες. Στο Marketing Week που κυκλοφορεί, οι εκπρόσωποι των εταιρειών παραχώρησης μερικών εκ των έργων της εν λόγω αγοράς, σκιαγραφούν τα σημεία ενδιαφέροντος και τη στρατηγική πίσω από την επικοινωνία μεταξύ δρόμου και οδηγού.