Marketing Week - Έξι international experts και 4 interactive sessions στο The Store Conference

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το συνέδριο για το φυσικό κατάστημα θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο

Έξι international experts και 4 interactive sessions στο The Store Conference

6 Μαρτίου 2018 | 15:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Με 6 international retail experts και 4 interactive expert sessions σε 2 ημέρες, το «The Store conference» καθιερώνεται ως το μεγαλύτερο συνέδριο για τις νέες τάσεις στην εξέλιξη του φυσικού καταστήματος, από το store design & layout, το visual merchandising και το instore customer experience, μέχρι το shopper marketing, το omnichannel retail και το e-commerce.

Στο συνέδριο της Τετάρτης 9 Μαΐου θα μεταφέρουν στο ελληνικό κοινό τη διεθνή εμπειρία τους 6 καταξιωμένοι διεθνείς retail experts. Η Kirsty Kean από την βρετανική εταιρεία Visual Thinking με 20ετη εμπειρία συνεργασίας με διεθνή retail brands, ο Simon Liss, δημιουργός του Omnifi, ενός καινοτόμου βρετανικού CX agency, η Danielle Hall, επικεφαλής Marketing στην Fits Me, μια εταιρεία που εξειδικεύεται στο fashion retail, η οποία ανήκει στον όμιλο Rakuten, χορηγού της ποδοσφαιρικής ομάδας της Barcelona, o Claus Ebster, καθηγητής marketing στο πανεπιστήμιο της Βιέννης, με ειδικότητα στο omnichannel retail, o Antonio Pagani, Διευθύνων Σύμβουλος στην ιταλική Gruppo FMA, εταιρεία trade promotions και shopper marketing με πελάτες-κολοσσούς και ο διεθνής φωτογράφος ελληνικής καταγωγής που ζει μόνιμα στην Ελβετία, Eugene Theodore, ο οποίος έχει πάθος με το retail design. Τους διεθνείς ομιλητές θα πλαισιώσουν Έλληνες ειδικοί του retail. Στα τέσσερα 90λεπτα interactive expert sessions που θα ακολουθήσουν την επόμενη ημέρα του συνεδρίου, την Πέμπτη 10 Μαΐου, οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο σε εξειδικευμένα θέματα, πάντα σε σχέση με το φυσικό κατάστημα. Ισχύει early bird 20% για εγγραφές μέχρι τις 30 Μαρτίου και εξασφαλισμένη συμμετοχή στα interactive expert sessions, στα οποία οι θέσεις είναι περιορισμένες. Περισσότερες πληροφορίες στο www.thestoreconference.gr.

Marketing Week Online( 6 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778