Τοποθετήσεις στελεχών της εταιρείας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ
Το θέμα της ισότητας των φύλων στην εργασία βρέθηκε στο επίκεντρο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στο Νταβός της Ελβετίας (23-26 Ιανουαρίου).

Η P&G με σειρά ομιλιών και πρωτοβουλιών έθεσε τη δική της ατζέντα πάνω στο ζήτημα. Η P&G, ως παγκόσμιος ηγέτης στη διαφήμιση, έχει την ευθύνη, αλλά και τη δυνατότητα επιρροής, διαμορφώνοντας πρότυπα και καταπολεμώντας αναχρονιστικές αντιλήψεις σχετικά με την καταγωγή, τη θρησκεία, το φύλο και τις κοινωνικοοικονομικές διακρίσεις. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την προσεκτική διαχείριση της εικόνας και των συμβόλων στην επικοινωνία των προϊόντων της σε όλον τον κόσμο.

Στην ίδια την P&G, το 45% των managers είναι γυναίκες, ενώ γυναίκες αποτελούν το 50% των προσλήψεων σε διοικητικές θέσεις και απαρτίζουν το 40% του διοικητικού συμβουλίου της. Η Carolyn Tastad, Group President Βορείου Αμερικής της P&G, μαζί με την Deanna Bass, Director of Global Diversity and Inclusion της P&G, τόνισαν τα στοιχεία εκείνα που καταδεικνύουν την ανισότητα, αλλά και ταυτόχρονα την ανάγκη για μεγαλύτερη συμμετοχή των γυναικών στα υψηλά κλιμάκια των κυβερνήσεων και των επιχειρήσεων παγκοσμίως.