Το Caprice Παπαδοπούλου αναδείχθηκε σε έναν από τους δύο κορυφαίους νικητές των φετινών Social Media Awards 2017, κατακτώντας το βραβείο «Social Media Brand of the Year». Τα 18 συνολικά βραβεία που απέσπασε το brand στη διοργάνωση, αποδεικνύουν ότι το Caprice έχει βρει τον ιδανικό τρόπο επικοινωνίας με τους καταναλωτές.

Θέτοντας στο επίκεντρο το κοινό και τις ανάγκες του, το Caprice Παπαδοπούλου προσέφερε καινούριες εμπειρίες μέσα από μια engaging καμπάνια στο digital/social περιβάλλον. Περισσότερες πληροφορίες για τη στρατηγική που υιοθετήθηκε μας δίνει η Θεοδώρα Φουρνάρη, Senior Brand Manager International στην E.I. Παπαδόπουλος Α.Ε.

MW: Αδιαμφισβήτητα, το Caprice Παπαδοπούλου συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους νικητές της φετινής διοργάνωσης. Τι σημαίνει για εσάς η κατάκτηση 18 βραβείων και η μέγιστη διάκριση «Social Media Brand of the Year»;
Θεοδώρα Φουρνάρη:
Η δύναμη των social media και η διείσδυση που έχουν, ειδικά στα νεανικά κοινά, είναι αδιαμφισβήτητη. Η βράβευσή μας ως «Social Media Brand of the Year» με 18 βραβεία (Επτά Xρυσά, τρία Aσημένια, πέντε Xάλκινα και τρία Platinum), αριθμός ρεκόρ για τον θεσμό, αποτελεί απόδειξη ότι η σχέση εμπιστοσύνης που επί δεκαετίες έχουμε καλλιεργήσει με το κοινό μέσω των παραδοσιακών Μέσων, συνεχίζεται, εκσυγχρονίζεται και γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική. Μαζί με την 4 Wise Monkeys τολμήσαμε να κάνουμε κάτι καινοτόμο και διαφορετικό και δικαιωθήκαμε.

Ποιοι παράγοντες θεωρείτε ότι συνέβαλλαν σε αυτή την επιτυχία;
Για εμάς, καταρχάς η κινητήρια δύναμη είναι οι άνθρωποι. Με επίκεντρο, λοιπόν, το κοινό μας και τις ανάγκες του, σχεδιάζουμε τη στρατηγική και τις ενέργειές μας. Για να πετύχει όμως οποιαδήποτε καμπάνια, πρέπει το ίδιο το προϊόν να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κοινού. Αυτό ισχύει φυσικά για το Caprice, ένα ελληνικό love brand με διεθνή παρουσία. Επικοινωνήσαμε, λοιπόν, την αλήθεια μας με τον αποτελεσματικότερο τρόπο, χρησιμοποιώντας ως βασικό σύνθημα το Let’s Roll, εμπνέοντας τους νέους να ζήσουν νέες εμπειρίες.

Η επιτυχία μας έγκειται, επίσης, σε μεγάλο βαθμό και στο γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα digital/social κανάλια επικοινωνίας. Μιλήσαμε με τον κατάλληλο τρόπο, στον σωστό χρόνο σε συγκεκριμένο κοινό. Η δημιουργικότητα, η αμεσότητα και η σωστή διαχείριση αυτού του είδους της επικοινωνίας ήταν βασικά χαρακτηριστικά των ενεργειών μας. Η μεγάλη ανταπόκριση που είχε το κοινό στις συγκεκριμένες ενέργειες και ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος τις αγκάλιασε είναι ουσιαστικά και το πιο βασικό στοιχείο της επιτυχίας.

Συγκεκριμένα, το Caprice διακρίθηκε για την παρουσία του στα social media, για τις ενέργειες «Let’s Roll Let’s Win» και «Let’s Dance». Μιλήστε μας λίγο για το concept πίσω από αυτές.
Μέσα από την επικοινωνία του Caprice «Let’s Roll», καινοτομήσαμε και προσκαλέσαμε το κοινό μας να ζήσει νέες εμπειρίες, να ζήσει την εμπειρία του «Let’s Roll»! Οι νέοι σήμερα ζουν με αυθορμητισμό την κάθε στιγμή αναζητώντας νέες εμπειρίες. Βρίσκονται σε διαρκή κίνηση, ταξιδεύουν, κάνουν νέους φίλους και ζουν τη ζωή τους στο έπακρο. Με το Caprice Παπαδοπούλου, λοιπόν, το κοινό μας μπόρεσε να ζήσει νέες απολαυστικές εμπειρίες και να «ρολάρει» μαζί του. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής πραγματοποιήθηκαν 360ο integrated καμπάνιες με δυναμική παρουσία στα social media, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση της καινοτόμου τεχνολογίας Shazam.

Συγκεκριμένα, ξεκινήσαμε την καμπάνια μας με την ενέργεια «Let’s Roll-Let’s Win» και καταφέραμε να σπάσουμε το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam, ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε καμπάνια στις ΗΠΑ. Για την ακρίβεια, καταγράφηκαν περισσότερα από 157.000 Shazamαρίσματα, αριθμός που κάνει την καμπάνια να είναι η πιο επιτυχημένη Visual Shazam Campaign στον κόσμο. Η ενέργεια καλούσε το νεανικό κυρίως κοινό που βρίσκεται συνεχώς on the go, να Shazamάρει out of home στάσεις λεωφορείων Caprice, αλλά και Caprice συσκευασίες για να κερδίσει instantly skydiving, rafting, πτήση με ελικόπτερο, go kart, wall climbing, ταξίδια και άλλες πολλές πρωτότυπες εμπειρίες.

Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της «Let’s Roll» στρατηγικής μας, προχωρήσαμε στη δεύτερη ενέργεια της καμπάνιας με σύνθημα «Let’s Dance». Πρόκειται για έναν πρωτότυπο διαγωνισμό που διεξήχθη σε δύο φάσεις και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον 2,5 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών. Στην 1η φάση, το Caprice Παπαδοπούλου καλούσε τους καταναλωτές να ανεβάσουν στο site www.capriceletsroll.gr μια χορευτική τους φωτογραφία προκειμένου να δουν τον εαυτό τους στο βίντεοκλιπ των Stavento «Μέρα μου γεια σου».

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν εισιτήρια για το Σπλιτ της Κροατίας, προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα από τα πιο γνωστά Μουσικά Φεστιβάλ της Ευρώπης, παρέα με τους φίλους τους. Στη 2η φάση, οι καταναλωτές μέσω της τεχνολογίας του Visual Shazam είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το νέο τραγούδι των Stavento και να δουν το video clip τους το οποίο δημιουργήθηκε με φωτογραφίες των fans του Caprice. Η διαδικασία γινόταν είτε Shazaμάροντας πάνω στις συσκευασίες Caprice, είτε στις ειδικά διαμορφωμένες στάσεις λεωφορείων στην Αθήνα.
Την επιτυχία κάνει ακόμα μεγαλύτερη το γεγονός ότι οι ενέργειες αυτές εκπαίδευσαν το ελληνικό κοινό σε ένα feature του Shazam, το οποίο δεν είναι ευρέως διαδεδομένο στην Ελλάδα.

Οι ενέργειες αυτές κατάφεραν να προσεγγίσουν το «δύσκολο» νεανικό κοινό και να επιτύχουν το πολυπόθητο engagement. Σε ποια στοιχεία αποδίδετε αυτή την επιτυχία, σε ένα περιβάλλον όπως τα social media, το οποίο κατακλύζεται από πληθώρα πληροφοριών και activations;
Ξεκάθαρα την αποδίδω σε δύο στοιχεία που προανέφερα. Πρώτον, στη δημιουργική υλοποίηση μίας εξαιρετικής ιδέας. Η 4 Wise Monkeys δημιούργησε μία πραγματικά διαφορετική καμπάνια, με στοιχεία καινοτομίας και διαφορετικότητας.
Και φυσικά στο γεγονός ότι το ίδιο το προϊόν, το Caprice, έχει κερδίσει την αγάπη του κοινού όλα αυτά τα χρόνια. Με αυτές τις ενέργειες ουσιαστικά απευθυνθήκαμε στους Millennials μιλώντας τη δική τους γλώσσα, οι οποίοι αγκάλιασαν αυτή την καμπάνια. Έτσι, καταφέραμε να πετύχουμε έναν εξαιρετικό συνδυασμό. Και το αποτέλεσμα ήταν κατά συνέπεια επίσης εξαιρετικό.

Με ποιον τρόπο σκοπεύετε να «χτίσετε» πάνω σε αυτή την επιτυχία στο social media περιβάλλον; Πιστεύετε ότι είναι δυνατόν να τη μεταφέρετε και στο διαφημιστικό τοπίο των παραδοσιακών Μέσων;
Τα social media σαφώς και έχουν αλλάξει ριζικά το επιχειρησιακό περιβάλλον, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο προώθησης των brands. Παρακολουθώντας, λοιπόν, στενά τις εξελίξεις, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να χτίζουμε μία στρατηγική που να καλύπτει τις ανάγκες και απαιτήσεις του κοινού μας ακολουθώντας τις νέες τάσεις. Με αυτό τον τρόπο διαμορφώνουμε ένα πλάνο ενεργειών που μπορεί να αξιοποιήσει τα social media με βέλτιστο τρόπο, καθιερώνοντας το digital footprint του Caprice. Σαφώς, στόχος μας είναι τα συστατικά εκείνα που συνέβαλαν στην επιτυχημένη πορεία μας, όπως η δημιουργικότητα, η καινοτομία και διαφορετικότητα, η αλήθεια του Caprice, να μεταφέρονται και στα παραδοσιακά Μέσα της διαφήμισης.

Γενικότερα, το Caprice είναι ένα brand που έχει δημιουργήσει μεγάλο «buzz» τα τελευταία χρόνια, ειδικά στη νέα γενιά. Ποιος είναι ο απώτερος στόχος του;
Στόχος μας είναι φυσικά το Caprice να παραμείνει αγαπημένο brand τόσο του νεανικού όσο και ευρύτερου κοινού. Με σωστή, σύγχρονη επικοινωνία και καμπάνιες ελκυστικές στο κοινό, όπως οι καμπάνιες του «Let’s Roll Let’s Win» και «Let’s Dance», είμαστε βέβαιοι ότι ο στόχος θα συνεχίζει να επιτυγχάνεται.

Τι να περιμένουμε στο μέλλον από το Caprice, σε επίπεδο επικοινωνίας;
Το Caprice είναι ένα love brand με πολύ υψηλό potential, το οποίο υπερβαίνει την ελληνική αγορά. Με τις καμπάνιες «Let’s Roll Let’s Win» και «Let’s Dance» ανοίξαμε μια νέα σελίδα στην επικοινωνία του Caprice. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο engagement του κοινού μας με το brand. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε ambassador της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας, όπως ακριβώς πρεσβεύει και η αλήθεια του brand: το Caprice είναι μαζί σου σε κάθε μοναδική και απολαυστική εμπειρία ζωής.