Marketing Week - Ποιες youth τάσεις αλλάζουν το μέλλον για brands και επιχειρήσεις;

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ο ειδικός του Youth, Tom Palmaerts, απαντά μέσα από cases και insights, στο Youth Marketing Showcase

Ποιες youth τάσεις αλλάζουν το μέλλον για brands και επιχειρήσεις;

26 Οκτωβρίου 2017 | 15:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Συνέδρια

Ένας από τους καλύτερους ομιλητές σε θέματα Youth στην Ευρώπη, ο Tom Palmaerts, έρχεται στις 30 Νοεμβρίου στο Youth Marketing Showcase, λίγο μετά την κυκλοφορία του Youth Trend Report 2017-2018 από την εταιρεία του Trendwolves, για να μοιραστεί με το ελληνικό κοινό insights και έμπνευση.

Μέσα από 6 μελλοντικά youth trends που αναμένεται να επηρεάσουν τις αγορές και τις επιχειρήσεις, θα παρουσιάσει future influencers, στρατηγικές marketing και καινοτόμες λύσεις, προσφέροντας μία «ματιά» στο μέλλον των επιχειρήσεων. O Tom θα εστιάσει στο μέλλον της τεχνολογίας, του mobility, του finance, της μόδας, του retail και των… ανθρώπων. Ποια είναι η νέα γενιά καταναλωτών; Πώς να τους προσεγγίσετε σε έναν phygital κόσμο;

Θα δώσει insights αναφορικά με το youth culture, θα «αποκρυπτογραφήσει» τις διαφορές με τις προηγούμενες γενιές και παράλληλα, θα εξηγήσει πώς, με αφετηρία τους νέους, μπορούμε να δημιουργήσουμε νέες επιχειρηματικές ιδέες για το μέλλον. Τέλος, μέσα από πρακτικά παραδείγματα, θα μιλήσει για τη συνδημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών με τους νέους. Παραδείγματα αποτελούν τα cases των BNP Paribas και Hello Bank, για τις οποίες, μέσα από δράσεις experimental marketing, δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τους νέους καινούργια phygital retail concepts.

Επίσης, θα μιλήσει για τη συνεργασία με τους καλύτερους σεφ σοκολάτας στον κόσμο, με σκοπό τη δημιουργία του «μέλλοντος της σοκολάτας», βασισμένο σε youth insights. O Tom Palmaerts είναι keynote speaker και trend consultant σε θέματα youth culture και συνεργάζεται με brands όπως Callebaut, Clariant, Coca-Cola, HP, Palm, PwC, Sony Music, Hello Bank, BNP Paribas Fortis, Samsonite, Bacardi και Toyota. Το 2008, αναδείχτηκε ως «Youth trend specialist of the year» από την ολλανδική πλατφόρμα trendwatching Second Sight, ενώ από το 2012, διδάσκει «scenario thinking» και «trendwatching» στο University College Ghent. Τον Σεπτέμβριο του 2013, απέσπασε τη διάκριση του «Trendwatcher of The Year», ενώ το 2015 εξέδωσε το βιβλίο του «Futures».

Marketing Week Online( 26 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778