Πάνω από 15 εταιρείες έχουν επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής τη συμμετοχή τους
Ορισμένα από τα δημοφιλέστερα και πιο επιτυχημένα youth cases της αγοράς παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο Youth Marketing Showcase που διοργανώνει το Marketing Week την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου, στο Maroussi Plaza.

Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στο συνέδριο για να παρουσιάσουν καλές πρακτικές youth marketing γνωστές εταιρείες και brands, όπως Microsoft, American Eagle Outfitters, Eurobank, Nestle, Coca-Cola Hellas, Maybelline, Coca-Cola 3E, Κωτσόβολος, Friesland, Public και 3INA. Μεταξύ άλλων, θα παρουσιαστούν τα cases, «#ICAN destroy limits by American eagle Outfitters», «Xbox Arena Festival», «Eurobank- Youth Project», «WOAH Project», «Make it Girl, Find the next vlogger for Maybelline», «Coca-Cola 3E- Youth Empowered», «Youth Empowerment από τη Microsoft», «Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion», Κωτσόβολος «KODE Project» και «NouNou Basketaki».

Το Youth Marketing Showcase, με τίτλο «Understand. Influence. Empower. Sell», θα δώσει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους συνέδρους να παρακολουθήσουν μία σειρά από καλές πρακτικές από youth brands ή cases από brands που απευθύνονται στους νέους. Μέσα από σύντομες περιεκτικές παρουσιάσεις, στελέχη marketing δημοφιλών brands θα προσφέρουν συμπυκνωμένη γνώση για τον τρόπο που προσεγγίζουν αποτελεσματικά τους νέους. Παράλληλα, επιλεγμένοι κορυφαίοι «youth» διεθνείς ομιλητές, θα μιλήσουν για τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες για brands, marketers και επιχειρήσεις από αυτό το «πολλά υποσχόμενο» ηλικιακό γκρουπ. Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται στο www.youthmarketing.gr.