Με το πρόγραμμα customer loyalty «Score for More»
Τη σχεδίαση και υλοποίηση του customer loyalty προγράμματος «Score for More» για την Intersport Ρουμανίας ανέλαβε η Qivos, σε συνέχεια της συνεργασίας των δύο πλευρών στα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας στην Ελλάδα και την επιτυχία του προγράμματος στην ελληνική αγορά.

Το «Score for More» είναι πρόγραμμα ανταμοιβής αποκλειστικά σχεδιασμένο για την αλυσίδα Intersport και τους πελάτες της. Με εύκολη και άμεση διαδικασία εγγραφής στο κατάστημα και στην ιστοσελίδα της Intersport Ρουμανίας, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε προνόμια και οφέλη, κερδίζοντας πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν άμεσα και γρήγορα από την πρώτη αγορά. Η συνεργασία επιβεβαιώνει το στρατηγικό πλάνο της Qivos για ενίσχυση της εξωστρέφειας και διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της.

Σήμερα δραστηριοποιείται με επιτυχία σε 10 χώρες και διαχειρίζεται συνολικά πάνω από 35 προγράμματα. Η CΟO της QIVOS Φανή Χαρμπή, δήλωσε: «Η εμπιστοσύνη της Intersport Ρουμανίας είναι πολύ σημαντική για όλους εμάς στην Qivos και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να δουλεύουμε καινοτόμα και αποτελεσματικά loyalty σχήματα που έχουν ως στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές μία ολοκληρωμένη εμπειρία επιβράβευσης, σε όλα τα σημεία επαφής».