Marketing Week - Η ελληνική αγορά ομορφιάς σε «digital» διάλογο

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Την Τετάρτη 31 Μαΐου στο Digital Beauty Forum

Η ελληνική αγορά ομορφιάς σε «digital» διάλογο

29 Μαΐου 2017 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Συνέδρια,Υγεία / Ομορφιά

Την Τετάρτη 31 Μαΐου, beauty brands, consultants, δημοσιογράφοι, bloggers και digital influencers, συζητούν για ό,τι πιο φρέσκο έχει να παρουσιάσει η συνεργασία της αγοράς ομορφιάς και του digital, στο πλαίσιο του Digital Beauty Forum που διοργανώνει το Fashion Daily και το Marketing Week.

Παράλληλα, οι τέσσερις διεθνείς keynote speakers του συνεδρίου, Sue Seel, London College of Fashion, Jonathan Chippindale, Holition, Francesco Rizzotti, Hekate Cosmetics, Minter Dial, The Myndset, θα μεταφέρνουν τις διεθνείς τάσεις. Το συνέδριο έχει προσελκύσει το μαζικό ενδιαφέρον της αγοράς, καθώς 200 περίπου στελέχη της θα βρίσκονται στο Maroussi Plaza για να συζητήσουν, να αντλήσουν έμπνευση και να κάνουν networking στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει συμμετοχή οι μεγαλύτερες μάρκες και εταιρείες και οι συνεργάτες τους, όπως Ales Groupe- Lierac, Apivita, Beiersdorf Hellas, Cosmetic Derma Medicine, Cosmobrands, Coty Hellas, Estee Lauder Hellas, Fresh Line, Henkel, Ikonomakis Salons, Inglot, Kerastase, Korres, L’Oreal Hellas, MAC, Medisei, Notoscom, Oriflame, Perfumeland, The Body Shop Greece, Γρ. Σαράντης, Communication Effect, Convert Group, Digital Minds, Generation Y- International eBusiness Experts, Palo Services, Skroutz, Tempo, Tribe κ.λπ.

Στον διάλογο συμμετέχουν, επίσης, έμπειροι δημοσιογράφοι και bloggers στον χώρο της ομορφιάς από δημοφιλή beauty properties, όπως LadyLike.gr, Queen, IQ Beaute, Skingurus, The K-Magazine, Lifeguide.gr κ.λπ. Τη θεματολογία ολοκληρώνουν παρουσιάσεις με ερευνητικά στοιχεία και καλές πρακτικές από τις εταιρείες Convert Group, Generation Y- International eBusiness Experts, Palo Services και Truberries.

Marketing Week Online( 29 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778