Σε ειδική εκδήλωση στο The Sowl
Η Ιkea, εταιρεία του ομίλου Fourlis, παρουσίασε σε εκδήλωση στο The Sowl, τη νέα της καμπάνια #ligospitiakoma.

Όσοι έδωσαν το «παρών» στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία, μέσα από την προβολή της νέας ταινίας της Ιkea, να αναπολήσουν όλες εκείνες τις στιγμές που θα ήθελαν να κρατήσουν λίγο ακόμα. Στιγμές, σαν εκείνες που θέλεις να χουζουρέψεις στο κρεβάτι λίγο ακόμα ή εκείνες που θέλεις να κάτσεις λίγο ακόμα στον καναπέ κι ας κλείνουν τα μάτια σου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο life coach Δημήτρης Τσέλιος αναφέρθηκε στο πώς μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τον χρόνο μας για #ligospitiakoma, ενώ εξειδικευμένοι διακοσμητές της Ιkea έδωσαν χρήσιμες συμβουλές για την ανανέωση του σπιτιού. Στο κλίμα της νέας καμπάνιας ήταν και η 3ina (προφέρεται Mina), το brand ομορφιάς που έδωσε στις καλεσμένες #ligoxromaakoma, ακολουθώντας τις ανοιξιάτικες τάσεις στο μακιγιάζ.