Η καμπάνια του The Famous Grouse ανέδειξε συνολικά 8 δημιουργικές ιδέες

Η καμπάνια, σε έμπνευση και υλοποίηση της ελληνικής ομάδας του The Famous Grouse, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο Famous For A Reason project. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους και μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το project «Self’it», ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές, με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή.

Δημιουργοί του είναι οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα, τόσο με την οικονομική στήριξη του The Famous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή του project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης. Τη βραδιά, αλλά και όλη την καμπάνια, στήριξε με την παρουσία του, ως βασικός πρωταγωνιστής ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές ήταν ο Διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης. Η διαδικασία ανάδειξης του νικητή έγινε μέσω online ψηφοφορίας στην πλατφόρμα famousforareason.gr.