Το συνέδριο πραγματοποιείται στις 9 Φεβρουαρίου στο Gazarte

Πρόκειται για την επιτυχημένη σύνδεση της Cosmote με το Rockwave Festival 2015 και συγκεκριμένα, με το πιο «hot» event του συναυλιακού καλοκαιριού, τη συναυλία του Robbie Williams. H Cosmote, ως μεγάλος χορηγός της συναυλίας, είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει μοναδικές εμπειρίες στο κοινό. Για τις ενέργειες που πλαισίωσαν τη συναυλία δημιουργήθηκε το concept ομπρέλα «Let us entertain you», με έμπνευση την προσωπικότητα του καλλιτέχνη και τον τίτλο της συναυλίας «Let me entertain you».

Με αυτό ως όχημα, η Cosmote προσέφερε εμπειρίες, μέσα από δράσεις απόλυτα σχετικές με τον καλλιτέχνη και έτσι κατάφερε να ξεχωρίσει σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, να δημιουργήσει buzz και να συνδεθεί με το κοινό σε συναισθηματικό επίπεδο. To case θα παρουσιάσει η Τίνα-Μαρία Κόχιλα, Senior Brand Manager Brand Sponsorships & Activations στον Όμιλο OTE. Το The Robbie Williams case είναι ένα μόνο από τα επιτυχημένα cases Experiential Marketing που θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργανώνει το Marketing Week, στις 9 Φεβρουαρίου, στο Gazarte.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.experientialmarketing.gr.