Marketing Week - Δικαίωση ΟΠΑΠ στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα VLTs

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για την αποκλειστική άδεια λειτουργίας 35.000 παιγνιομηχανημάτων

Δικαίωση ΟΠΑΠ στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα VLTs

3 Ιανουαρίου 2017 | 16:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Παιχνίδια

Η ΟΠΑΠ ΑΕ καλωσορίζει την απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 21ης Δεκεμβρίου στην υπόθεση C-131/15 P, η οποία δικαιώνει τις θέσεις της ΟΠΑΠ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη νομιμότητα των αποκλειστικών δικαιωμάτων της ΟΠΑΠ και ειδικότερα την αποκλειστική άδεια για τη λειτουργία 35.000 παιγνιομηχανημάτων.

Το 2012, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε ότι το τίμημα που κατέβαλε η ΟΠΑΠ για την αποκλειστική άδεια λειτουργίας 35.000 παιγνιομηχανημάτων και για τη χρονική επέκταση των αποκλειστικών δικαιωμάτων για τη λειτουργία 13 παιχνιδιών με οποιαδήποτε μέσα, ήταν επαρκές. Μάλιστα η Επιτροπή έκρινε ότι οι σχετικές συμφωνίες δεν απέφεραν κανένα αθέμιτο πλεονέκτημα στην ΟΠΑΠ. Το 2013, ελληνικά καζίνο προσέφυγαν στο Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ εναντίον της απόφασης της Επιτροπής και το 2015 το Δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή τους και δικαίωσε την Επιτροπή και τις θέσεις της ΟΠΑΠ.

Τα ελληνικά καζίνο επανήλθαν με αίτηση ενώπιον του Δικαστηρίου της ΕΕ εναντίον της απόφασης του Γενικού Δικαστηρίου και στις 21/12/16 το Δικαστήριο απέρριψε την αίτησή τους. Το Δικαστήριο απέρριψε όλους τους ισχυρισμούς των καζίνο. Ο Όμιλος ΟΠΑΠ έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη λειτουργία και διαχείριση αριθμολαχείων, παιχνιδιών αθλητικού στοιχήματος, αμοιβαίου ιπποδρομιακού στοιχήματος, λαχείων, στιγμιαίων τυχερών παιχνιδιών και παιγνιομηχανημάτων στην Ελλάδα.

Marketing Week Online( 3 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα Ποτά: Με βασικό «συστατικό» την ψηφιακή επικοινωνία

Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών, τα αλκοολούχα ποτά έχουν την «τιμητική» τους. Με νέα λανσαρίσματα, ευρηματικές προωθητικές ενέργειες αλλά και διεύρυνση στις προτάσεις κατανάλωσης εντός και εκτός σπιτιού, τα αλκοολούχα διατηρούν ανά περίπτωση την «luxury» ταυτότητά τους, υιοθετώντας παράλληλα έναν πιο «fun» χαρακτήρα. Σταθερή παράμετρος σε όλα αυτά, παραμένει η προσήλωση στις αρχές του υπεύθυνου marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778