Marketing Week - Εργαζόμενοι-ακτιβιστές: Ένα νέο κίνημα στην ψηφιακή εποχή

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ευρήματα παγκόσμιας μελέτης της Weber Shandwick

Εργαζόμενοι-ακτιβιστές: Ένα νέο κίνημα στην ψηφιακή εποχή

3 Απριλίου 2014 | 18:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Human Resources,News,PR

Ένα νέο κοινωνικό κίνημα, που βασίζεται στον ακτιβισμό των εργαζομένων στην εποχή των social media, αποκαλύπτει παγκόσμια online έρευνα της Weber Shandwick.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι εργαζόμενοι-ακτιβιστές προβάλουν το χώρο εργασίας τους, υπερασπίζονται τους εργοδότες τους σε περίπτωση κριτικής και δρουν ως υποστηρικτές online και offline. Υπολογίζεται ότι το ποσοστό των εργαζομένων-ακτιβιστών ανέρχεται σε 21% και ένα 33% έχει υψηλή δυναμική ώστε να γίνει. Το 56% υπερασπίζονται ενεργά τις εταιρείες τους και δρουν ως οι «Πρώτοι που Ανταποκρίνονται» (first responders). «Το κίνημα του εργαζόμενου-ακτιβιστή δεν πρέπει να υποτιμηθεί» δήλωσε ο Micho Spring, Global Coorporate Practice Chair της Webershandwick.

«Η αναγνώριση και η ενεργοποίηση των εργαζομένων που επιθυμούν να αυξήσουν το επίπεδο της εξαιρετικής υποστήριξής τους στις επιχειρήσεις τους, θα έπρεπε να αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για τους διευθύνοντες συμβούλους». Σύμφωνα επίσης με τον Jim Donaldson, Executive Vice President, Corporate Communications, EMEA, το κίνημα σχετίζεται ειδικά με τους εργαζόμενους στη ζώνη της ΕΜΕΑ.

«Γνωρίζουμε μέσα από συζητήσεις με πελάτες μας, ότι η αφοσίωση των εργαζομένων είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων τους και η επένδυση στον ακτιβισμό των εργαζομένων θα αποτελέσει έναν νέο δρόμο για το μέλλον». Για τη σύνταξη του Employees Rising: Seizing the Opportunity in Employee Activism η Weber Shandwick συνεργάστηκε με την KRC Research, σε online έρευνα μεταξύ 2.300 εργαζομένων από 15 αγορές παγκοσμίως.

Marketing Week Online( 3 Απριλίου 2014)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778