Marketing Week - Play Live!

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Play Live!

24 Μαΐου 2012 | 16:41 Γράφει ο Γιώργος  Αναστασιάδης Topics: Brand Forward,Sports

Γιώργος Αναστασιάδης

Αυτές τις μέρες τα αθλητικά θεάματα έχουν την τιμητική τους. Μέσα στην οικονομική κρίση και τις πολιτικές αντιπαραθέσεις, τα μόνα γεγονότα που ένωσαν αντί να χωρίσουν, τα μόνα τα οποία κατάφεραν να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κόσμου και να τον βοηθήσουν να ξεχάσει προς στιγμήν την ανασφάλεια, ήταν το final four της Ευρωλίγκας και ο τελικός του Champions’ League. Ενώ έχουμε μπροστά μας και δυο ακόμα μεγάλα αθλητικά γεγονότα να κάνουν το καλοκαίρι μας πιο ενδιαφέρον, το Euro και τους Ολυμπιακούς.

Ο αθλητισμός αποτελεί το τρίτο πεδίο, μαζί με τις θρησκείες και την πολιτική, όπου από πολύ παλιά δημιουργήθηκαν πανίσχυρα καλοδομημένα brands, με ισχυρές αξίες, προσωπικότητα και βάση πιστών «καταναλωτών». Το μεγάλο πλεονέκτημα των αθλητικών brands σε σχέση με τα δύο άλλα, είναι η ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα που δίνουν στον «καταναλωτή» τους να νιώσει ιδιοκτήτης τους και να συμμετέχει σε αυτά. Η εμπειρία κάποιου με π.χ. το ποδόσφαιρο δεν χτίζεται στην τηλεόραση, ούτε καν στο γήπεδο ως θεατής, μα στην αλάνα, την αυλή του σχολείου, το γηπεδάκι 5Χ5. Τελικά στο σημερινό branding ένα από τα κύρια ζητούμενα είναι το interaction, οπότε κατανοείτε την αυξημένη ισχύ των αθλητικών brands σε αυτό το πεδίο.

To Champions’ League θέτει εδώ και καιρό τα standards ξεπερνώντας σε πολλά σημεία ακόμα και τους δασκάλους του, τα Αμερικάνικα ΝΒΑ και ΝFL, ενώ ακόμα και το brand των Ολυμπιακών Αγώνων έχει λόγους να το θαυμάζει. Συγκεκριμένο brand positioning, συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, συγκεκριμένη εμπειρία που συνεχώς εμπλουτίζεται.
Η UEFA γνωρίζει καλά την αξία του Champions’ League και δουλεύει σκληρά να το αναπτύξει περαιτέρω. Τον περασμένο Σεπτέμβριο άνοιξε το πρώτο φυσικό κατάστημα λιανικής στο Τόκυο. Και η περυσινή απόφασή της να γίνεται Σάββατο ο τελικός, σηματοδοτεί την απάντηση του ποδοσφαίρου στο αμερικάνικο Superbowl.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, το μεγαλύτερο διεθνώς brand αθλητικού γεγονότος είναι σε μόνιμη διαδικασία εξέλιξης μετά το μελετημένο rebranding που ξεκίνησε με τους Αγώνες του 2004 στην Αθήνα, συνεχίστηκε στο Πεκίνο και τώρα στο Λονδίνο. Ο πυρήνας του παραμένει στην ένωση των λαών της Γης μέσα από τον αθλητισμό και την παγκόσμια πολυπολιτισμική γιορτή. Αλλά το βάρος έχει μεταφερθεί στη συμμετοχή σε αυτή τη μεγάλη γιορτή. Όχι μόνο αθλητών αλλά και όλων των υπολοίπων.

Σκεπτόμενος όλα τα παραπάνω, δεν μπορεί κανείς παρά να σκεφτεί τις μεγάλες ευκαιρίες που χάνει η χώρα μας, πόσο μάλλον όταν υπάρχει τέτοια κληρονομιά και όταν οι αθλητικές επιτυχίες ατόμων και ομάδων ξεπερνούν κατά πολύ το μέγεθός της.

Marketing Week (T. 1388)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778