Φιλοδοξεί να αντλήσει 4 δισ. από τις online πωλήσεις

[Λονδίνο] Στο πλαίσιο της επιθετικής στρατηγικής που θα ακολουθήσει στο διαδίκτυο, η P&G έχει αρχίσει να εισαγάγει δικτυακούς συνδέσμους υπό τον τίτλο “Where to Buy”. Οι συγκεκριμένοι σύνδεσμοι κατευθύνουν τους καταναλωτές στα sites της εταιρείας και σε online λιανέμπορους, όπως το Amazon. Πρόκειται δε για μια τακτική, η οποία από την ημέρα που εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ -εδώ και 1 χρόνο-  έχει οδηγήσει σε αύξηση των online πωλήσεων κατά 10%. Και αυτό γιατί, όπως εξήγησε ο Joe Quinn, head of global e-commerce στην P & G, “η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών, ενισχύει τις πωλήσεις”.