Πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης αναλαμβάνει η JTΙ, με στόχο την καλλιέργεια και εμπέδωση των εννοιών του σεβασμού και του πολιτισμού στην κοινωνία, που εν προκειμένω επικεντρώνεται στην τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα.

Η εκστρατεία της εταιρείας με κεντρικό σύνθημα «Ο Σεβασμός είναι Πολιτισμός», ξεκίνησε από τη ΔΕΘ και τη Θεσσαλονίκη και θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη χώρα. Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της καμπάνιας, ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ελλάδα, Victor Crespo, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που η ανάληψη των νέων καθηκόντων μου στην JTI Ελλάδας συμπίπτει χρονικά με την έναρξη της εκστρατείας μας για την ευαισθητοποίηση στην τήρηση της νομοθεσίας.

Σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται παγκοσμίως η JTI, παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην τήρηση των νόμων και στις δράσεις για λειτουργικές και υπεύθυνες κοινωνίες». Η JTI Hellas, μέλος του ομίλου εταιρειών Japan Tobacco, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία καπνού στην Ελλάδα με 27% μερίδιο αγοράς και γνωστά σήματα όπως Camel, Winston, Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic.

Πρόσφατη σημαντική κίνηση αποτέλεσε η εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, συνιστώντας όπως επισημαίνει η ίδια, απόδειξη της δέσμευσής της για επένδυση στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, το εργοστάσιο της Ξάνθης αναβαθμίζεται και μετατρέπεται σταδιακά σε σύγχρονη μονάδα στην οποία ήδη παράγονται προϊόντα που εξάγονται σε ευρωπαϊκές χώρες.