Πίσω από κάθε επιτυχημένο packaging, κρύβεται μία ομάδα ανθρώπων και -τουλάχιστον- μία ιδέα. Αυτά τα έργα και αυτούς τους ανθρώπους με τις ομάδες τους ανέδειξε η τελετή απονομής των Packaging Innovation Awards 2019, επιβραβεύοντας συσκευασίες με πρωτοποριακό design, υψηλή ποιότητα και απόλυτη προστασία.

Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019 στο Gazarte, όπου στελέχη από επιχειρήσεις που παράγουν ή διακινούν προϊόντα, βιομηχανίες παραγωγής υλικών και συσκευασίας, επιχειρήσεις εκτύπωσης κάθε είδους συσκευασίας ή Display Stands, δημιουργικά γραφεία και designers, «χειροκρότησαν» την καινοτομία στον σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις διαδικασίες σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων.

Στην τελετή απονομής συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 200 υψηλόβαθμα στελέχη, ο Πρόεδρος και τα μέλη της κριτικής επιτροπής των βραβείων και εκπρόσωποι φορέων και επαγγελματικών συνδέσμων που υποστηρίζουν τη διοργάνωση. Τα βραβεία διοργανώθηκαν από τα περιοδικά Marketing Week, Plant και σέλφ σέρβις της BOUSSIAS, με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ), και με παρουσιαστή τον δημοσιογράφο Πέτρο Κουμπλή.

Η βραδιά της απονομής άρχισε με σύντομη ομιλία από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη, Πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος επισήμανε τη θερμή ανταπόκριση των εταιρειών στα Packaging Innovation Awards 2019, η οποία αποδεικνύεται με το ποσοστό αύξησης υποβολής υποψηφιοτήτων κατά 23%.

Συνέχισε με σύντομη παρουσίαση του σκοπού των βραβείων, που είναι η καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας μεταξύ των συμμετεχόντων για τη βελτίωση της ποιότητας, της λειτουργικότητας, αλλά και της αισθητικής της συσκευασίας. Η βραδιά ολοκληρώθηκε στο εστιατόριο του Gazarte, με networking και ποτά. Μεγάλοι πρωταγωνιστές στον χώρο ήταν οι ίδιες οι βραβευμένες συσκευασίες που «εκτέθηκαν», τις οποίες οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά.

ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Στα βραβεία συμμετείχαν και βραβεύθηκαν εταιρείες από ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα. Στις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες κατηγορίες βράβευσης, Gold Βραβείο απέσπασαν οι εταιρείες: Apivita, A.Hatzopoulos, A.S. Advertising, Agrino, Ahaean Land, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Elixir Tea, ΚΜ Creative, Lidl Hellas, LKC Drinks, Milk Branding Professionals, Paperpack, Papoutsanis, Pressious Arvanitidis, Red Design Consultants, Superfy, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Βιομηχανία Ζυμαρικών Ήλιος, Eπικοινωνείν Creative Team, Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, Καφεκοπτεία Λουμίδης, Λυχνία, Mέλισσα Κίκιζας, Μπάρμπα Στάθης, Μύλοι Αγίου Γεωργίου και 2yolk.

Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή της βραδιάς υπήρξε η απονομή των Τιμητικών Διακρίσεων σε τρεις ανθρώπους για την αφοσίωση και τη συμβολή τους στην εξέλιξη του κλάδου της συσκευασίας. Συγκεκριμένα, το πρώτο τιμητικό βραβείο απονεμήθηκε στους Ευφροσύνη Ρούπα και Δρ Ευάγγελο Χεκίμογλου για τη συγγραφή του βιβλίου με τίτλο «Εισαγωγή στην Ιστορία της Ελληνικής Συσκευασίας» μετά από πολυετή έρευνα. Το δεύτερο τιμητικό βραβείο έλαβε ο Κωνσταντίνος Ευριπίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Genesis Pharma και Πρόεδρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, για τη συνολική συνεισφορά του στην ενθάρρυνση της καινοτομικής σκέψης και τη διασύνδεση της Ακαδημαϊκής και Επιχειρηματικής Κοινότητας.

«ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ»
«H Gold διάκριση για τον σχεδιασμό της συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και χαρά για την εταιρεία μας, καθώς το κρασί αυτό δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα. Σε αυτήν τη φιάλη πιστεύουμε πραγματικά ότι εμπεριέχεται η εμπειρία 20 ετών, αλλά και το πάθος των ανθρώπων της Lidl Ελλάς και των συνεργατών της. Στο σημείο πώλησης, οι συσκευασίες μας είναι η σημαντικότερη επικοινωνία με τον καταναλωτή και αυτήν θέλουμε να βελτιώνουμε καθημερινά. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για συνεχή βελτίωση».
Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead Branding & Packaging, Lidl Ελλάς

«ΚΑΘΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ»
«Στόχος μας στην PressiousArvanitidis είναι η δημιουργία καινοτόμων συσκευασιών που ξεχωρίζουν και αναδεικνύουν τα προϊόντα των συνεργατών μας. Κάθε συσκευασία που καλούμαστε να ολοκληρώσουμε είναι για εμάς μία μοναδική δημιουργική διαδικασία, καθώς αφορά στην ανάπτυξη ενός νέου εκτυπωτικού προϊόντος που να ανταποκρίνεται στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε περίστασης. Η πολυετής εμπειρία, η τεχνογνωσία και η δημιουργικότητα των ανθρώπων μας εγγυάται το άριστο αποτέλεσμα, αλλά βασικός παράγοντας της επιτυχίας μας στα Packaging Innovation Awards είναι η αληθινή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας».
Ανανίας Αρβανιτίδης, Δ/νων Σύμβουλος Διοίκησης Πωλήσεων & Marketing, PressiousArvanitidis

«ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΜΕ»
«Η σειρά “Ρύζι με λαχανικά Μπάρμπα Στάθης” κυκλοφόρησε το 2018 με νέες συσκευασίες που στόχο είχαν την ανάδειξη της συγκεκριμένης προϊοντικής σειράς και τη διαφοροποίησή της. Το επαναλανσάρισμα βασίστηκε στην έντονη παρουσία των χρωμάτων που συνέβαλλαν στην οπτικοποίηση των διαφορετικών συνδυασμών των λαχανικών με το ρύζι, αλλά και στο εύρημα του κουπάτ, που ανέδειξε περαιτέρω την ελληνικότητα του προϊόντος, μέσα από την παρουσίαση του παραδοσιακού τρόπου σερβιρίσματος. Το “Ρύζι με λαχανικά Μπάρμπα Στάθης” γρήγορα κέρδισε τις εντυπώσεις στις καταψύξεις των σούπερ μάρκετ και οδήγησε σε αύξηση πωλήσεων σε όγκο κατά +27% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Με κίνητρο την προσφορά θρεπτικών και ποιοτικά ανώτερων προϊόντων μέγιστης ασφάλειας, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να προσφέρουμε διαρκώς στους Έλληνες καταναλωτές νέους τρόπους για να απολαμβάνουν καθημερινά λαχανικά, τόσο φρέσκα και θρεπτικά, όσο τη στιγμή που κόπηκαν!»
Αγάπη Παπαδοπούλου, Deputy CEO –Marketing & Corporate Communication Director, Μπάρμπα Στάθης

«ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!»
«Τα Packaging Innovation Awards εξελίσσονται σε έναν αξιόπιστο θεσμό που επιβραβεύει την αποτελεσματικότητα της δουλειάς μας και φέτος η Milk Branding Professionals ήταν η πιο πολυβραβευμένη εταιρεία. Στα PIA2019, οι εξαιρετικές δουλειές που έγιναν για την Agrino, τη Gaia Wines, το Grace Gin, τη Μisko, την Sarantis Czech και την Septem, τιμήθηκαν με δύο Χρυσά, δύο Χάλκινα και δύο Αργυρά βραβεία. Αυτές οι διακρίσεις είναι μια τιμητική επιβράβευση για τους ανθρώπους μας και για τους ανθρώπους των εταιρειών που μας εμπιστεύθηκαν τα brands τους, οι οποίοι συνεργάστηκαν αρμονικά και με ενθουσιασμό για αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Και του χρόνου!»
Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner, Milk Branding Professionals

«ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΔΥΝΑΜΗ»
«Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς το σύνολο των διακρίσεων που λάβαμε στον υψηλού επιπέδου διαγωνισμό Packaging Innovation Awards 2019, κατακτώντας Gold βραβείο για τη συσκευασία artesian Pasta Straws Ήλιος, τα 100% βιοδιασπώμενα καλαμάκια από σιμιγδάλι και νερό, ενώ αποσπάσαμε δυο ακόμα σημαντικές βραβεύσεις. Για εμάς στη Βιομηχανία Ζυμαρικών Ήλιος, το όραμα για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία αποτελούν κινητήριο δύναμη και επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη παρουσία μας εντός κι εκτός συνόρων για πάνω από 85 χρόνια, με πλήθος ποιοτικών προϊόντων με ξεχωριστή γεύση, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες και στις τάσεις της αγοράς».
Αθανασία Δάκου, Εμπορική Διευθύντρια, Μέτοχος, Βιομηχανία Ζυμαρικών Ήλιος

Ο αναλυτικός πίνακας με τα βραβεία, καθώς και φωτογραφίες της τελετής απονομής διατίθενται στο site των βραβείων www.packagingawards.gr.