Οι εταιρείες Anheuser-Busch InBev (AB InBev) και Β.Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους από 1η Ιανουαρίου 2020 για την αντιπροσωπεία και διανομή των σημάτων μπίρας Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες έχουν καταρτίσει φιλόδοξο πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης των εν λόγω προϊόντων στην ελληνική αγορά, με όραμά τους τα brands αυτά να καταλάβουν την πρώτη θέση στη συνείδηση και προτίμηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για premium brands μπίρας. Με την προσθήκη των μαρκών της AB InBev, δημιουργείται στο χαρτοφυλάκιο μπίρας της Β.Σ. Καρούλιας μία νέα, ισχυρή ομάδα ποιοτικών προϊόντων ζύθου, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και περιστάσεις κατανάλωσης.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ Καρούλιας, Χρήστος Αργυρού: «Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ποιότητα και η διεθνής πορεία όλων αυτών των σημάτων, μας γεμίζουν με σιγουριά ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος και θα έρθει σαν αποτέλεσμα της προσήλωσης και της σκληρής δουλειάς μας στο πεδίο της αγοράς». Αντίστοιχα ο εκπρόσωπος της AB InBev, Benoit Bronckart, BU South Europe President δήλωσε: «H φιλοδοξία, η θέληση αλλά και η προϊστορία της Β.Σ. Καρούλιας, αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για την επιτυχημένη πορεία των προϊόντων της AB InBev στην Ελληνική αγορά».