Η Nielsen ανακοίνωσε τη διεύρυνση της μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων στο YouTube Mobile Αpp μέσω του εργαλείου της, Nielsen Digital Ad Ratings (DAR), σε 26 επιπλέον χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Η Nielsen επεκτείνει την μέτρηση των διαφημίσεων στο YouTube τόσο σε desktop όσο και σε mobile web browsers, παρέχοντας ακριβείς, ολοκληρωμένες και ανεξάρτητες cross-device μετρήσεις κοινού σε computer και mobile συσκευές. Το Digital Ad Ratings δίνει πρόσβαση στα δημογραφικά χαρακτηριστικά, φύλο και ηλικία των θεατών των διαφημίσεων του YouTube Mobile App και διαθέτει παραμέτρους όπως Reach, Frequency και GRP’s.

Η κοινή μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση του YouTube και όλων των άλλων publishers, επιτρέπει την αξιολόγηση της διαφήμισης με συγκρίσιμα και «deduplicated» στοιχεία πραγματικών ανθρώπων σε όλα τα Μέσα. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, το DAR δίνει σε publishers, διαφημιζόμενους και διαφημιστικές πλήρη εικόνα για τη σύνθεση του κοινού της διαφήμισης στο YouTube, προφέροντας πρόσβαση σε metrics συγκρίσιμα με αυτά της τηλεόρασης.

«H αύξηση παρακολούθησης video σε ψηφιακές πλατφόρμες και συσκευές καθιστά καίρια την μέτρηση του YouTube με την υπηρεσία DAR και μας φέρνει πιο κοντά στο στόχο ολοκληρωμένης μέτρησης της κατανάλωσης των ψηφιακών video» εξηγεί ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος, Nielsen Media. «Είμαστε περήφανοι που μπορούμε να παρέχουμε και στην ελληνική αγορά μία ανεξάρτητη λύση μέτρησης του κοινού των διαφημίσεων στο YouTube, που εφαρμόζεται ήδη και στις μεγαλύτερες αγορές διεθνώς».