Marketing Week - Υπογράφηκε η Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παιδεία και ολοκληρωμένες πολιτικές για εμπέδωση της διαφορετικότητας στον εργασιακό χώρο

Υπογράφηκε η Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας

10 Μαΐου 2019 | 15:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Events

Με τη συμμετοχή εκπροσώπων της πολιτείας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, κοινωνικών φορέων αλλά και φορέων της εργασίας πραγματοποιήθηκε το Inaugural Conference on Diversity in Business, στο Ζάππειο Μέγαρο από την Boussias Communications και το KEAN.

Στόχος της διοργάνωσης ήταν να δώσει ώθηση στην ποικιλομορφία στις επιχειρήσεις, προτάσσοντας τα οφέλη από την ενίσχυση της διαφορετικότητας και της ενσωμάτωσης στο εσωτερικό τους. Το συνέδριο, φιλικό σε άτομα με αισθητηριακά προβλήματα, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων της Χάρτας Διαφορετικότητας (Diversity Charter), πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που ιδρύεται πλέον και στην Ελλάδα.

«Σήμερα κάνουμε την αρχή να διαδώσουμε το μήνυμα ότι δεν πρέπει να δειλιάζουμε όταν κάτι δεν είναι όπως εμείς», δήλωσε ο Σταύρος Μηλιώνης, Ιδρυτής και Πρόεδρος του ΚΕΑΝ, παρουσιάζοντας τη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας.

Αυξημένα κέρδη, μεγαλύτερη σύνδεση με τους καταναλωτές, αλλά και προσέλκυση νέων ταλέντων αναδείχθηκαν ως τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα και την ισότητα ευκαιριών, με τους ομιλητές να εντοπίζουν ως μεγαλύτερα προσκόμματα την έλλειψη παιδείας και τις ασυνείδητες προκαταλήψεις που επηρεάζουν τις καθημερινές αποφάσεις. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με τη συμβολική υπογραφή της Χάρτας. Ο όμιλος ΟΤΕ είναι Founding Member και οι Accenture, Pfizer και Teleperformance Μεγάλοι Χορηγοί. Θα ακολουθήσει αναλυτική κάλυψη σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Marketing Week Online( 10 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778