Marketing Week - Βασίλης Ανδρικόπουλος, Green Cola Hellas: «Θέλουμε να δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα»

Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Βασίλης Ανδρικόπουλος, Green Cola Hellas: «Θέλουμε να δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα»

8 Μαΐου 2019 | 07:54 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τρόφιμα - Ποτά

Σε ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα success stories της ελληνικής επιχειρηματικότητας, εξελίσσεται σταθερά η Green Cola Hellas. Όπως επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Βασίλης Ανδρικόπουλος, το στοίχημα που τέθηκε έξι χρόνια πριν έχει κερδηθεί, δημιουργώντας τις βάσεις για τη συνέχεια. Εντός και εκτός Ελλάδας.

Το 2018, κατέδειξε τη δυναμική πορεία που η Green Cola Hellas διαγράφει εδώ και έξι χρόνια στον άκρως ανταγωνιστικό στίβο των αναψυκτικών τύπου cola. Η εταιρεία, προχώρησε σε νέα λανσαρίσματα διεκδικώντας μερίδια στα flavors, διατηρεί ηγετική θέση και μερίδιο άνω του 70% στα αναψυκτικά τύπου cola με στέβια και έκλεισε τη χρονιά με αύξηση τζίρου +2% σε σχέση με το 2017. Μιλήσαμε για το ιδιαίτερο αυτό success story της ελληνικής επιχειρηματικότητας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Βασίλη Ανδρικόπουλο, μέσα από μια ενδιαφέρουσα και διαφορετική αφορμή: Την απόφασή του να κατέβει στον στίβο της πολιτικής.

    MW: Ποια είναι η φιλοσοφία με την οποία προσεγγίζει σήμερα η Green Cola τον Έλληνα καταναλωτή και ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του;

Βασίλης Ανδρικόπουλος: Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειώσω ότι από τη δημιουργία της Green Cola, η κεντρική φιλοσοφία της εταιρείας ήταν να προτείνει στους καταναλωτές μια διαφορετική κατηγορία αναψυκτικών, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με τις απαιτήσεις μιας περισσότερο υγιεινής διατροφής. Το μεγάλο στοίχημα που είχαμε εξ’ αρχής ήταν να μπορέσουμε να συνδυάσουμε το υψηλό γευστικό αποτέλεσμα με την καινοτομία της χρήσης φυσικών συστατικών για την παρασκευή της Green Cola. Θεωρώ ότι, έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία της Green Cola, μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι το στοίχημα έχει κερδηθεί. Βρισκόμαστε σταθερά στη δεύτερη θέση των αναψυκτικών τύπου cola, διατηρώντας μια ιδιαίτερη πρωτιά, αυτή του τοπικού παραγωγού αναψυκτικών τύπου cola που βρίσκεται, σε επίπεδο προτίμησης των καταναλωτών, ανάμεσα στους μεγάλους πολυεθνικούς κολοσσούς.

    Υπάρχει έντονη δραστηριότητα από πλευράς σας στο άνοιγμα νέων κατηγοριών. Ποιοι είναι οι λόγοι πίσω από τη στρατηγική αυτή;

Κεντρικός μας προσανατολισμός είναι να δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα, τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις ανταποκρίνονται στην ήδη διαμορφωμένη τάση των καταναλωτών ενώ σε άλλες περιπτώσεις δημιουργούν τα ίδια τα προϊόντα μια νέα ζήτηση. Πριν από ένα χρόνο περίπου λανσάραμε τα νέα αναψυκτικά με γεύσεις της Green Cola, ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχαμε τοποθετήσει στην αγορά καινοτόμα προϊόντα, πάντοτε στην κατηγορία των υγιεινών αναψυκτικών. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και ευελπιστώ ότι τα επόμενα χρόνια θα λανσάρουμε νέα, καινοτόμα προϊόντα.

    Κατά πόσο η προϊοντική καινοτομία, συνοδεύεται από την αντίστοιχη καινοτομία σε επίπεδο επικοινωνίας; Πόσο σημαντική είναι για εσάς η επικοινωνιακή επένδυση;

Είναι αλήθεια ότι σε κατηγορίες προϊόντων όπως τα αναψυκτικά, είναι σημαντική η επικοινωνιακή επένδυση. Αυτό και λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού καθώς και της ανάγκης των ίδιων των εταιρειών να παρουσιάσουν την καινοτομία ή τη διαφορετικότητα των προϊόντων τους στο καταναλωτικό κοινό. Η Green Cola είχε εξ’ αρχής μια βασική στόχευση, να απευθυνθεί στους καταναλωτές οι οποίοι για λόγους διατροφής επιζητούν προϊόντα που συνδέονται με τις διατροφικές τους συνήθειες.

Παράλληλα, απευθυνθήκαμε σε όλους τους καταναλωτές που επιζητούν την υψηλή γεύση. Θα έλεγα ότι η δική μας επιτυχία έγκειται στην ταυτοποίηση των κοινών μας, στα οποία στόχευσε ευθέως η επικοινωνία. Συνεπώς, η καινοτομία της επικοινωνίας μας ήταν η στόχευση των κοινών που θέλουμε να μιλήσουμε. Επιπλέον, η ίδια η ιστορία και η διαδρομή της Green Cola, από την ακριτική Ορεστιάδα έως τα καταστήματα όλης της Ελλάδας και τα ράφια σε 25 χώρες παγκοσμίως, αποτέλεσε μια σημαντική αφήγηση που αναδείξαμε μέσα από την επικοινωνία με τους καταναλωτές μας.

    Θα προχωρήσετε σε επενδύσεις που αφορούν στη Green Cola εντός του 2019, και εάν ναι σε ποιες αγορές προσανατολίζεστε να επεκταθείτε;

Έχουμε ήδη δρομολογήσει την αύξηση της παραγωγικής μας δυνατότητας με την αξιοποίηση μονάδων παραγωγής και στην Αθήνα. Αυτό αποτελεί μια σημαντική επένδυση, η οποία ουσιαστικά έχει ξεκινήσει από το 2018 και υλοποιείται φέτος. Γενικά, το στρατηγικό μας πλάνο αναλύεται σε δυο βασικούς πυλώνες. Την αύξηση της παραγωγής έτσι ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, που δημιουργείται και από τη συνεχιζόμενη διεύρυνση των μεριδίων των flavors.

Την συνέχιση του πλάνου εξωστρέφειας με τη σύναψη συμφωνιών σε νέες αγορές για την ολοκληρωμένη παρουσία της Green Cola. Αυτή τη στιγμή η Green Cola έχει παρουσία σε 25 χώρες, είτε με τη μορφή εξαγωγών είτε με τοπική παραγωγή. Περιοχές όπως αυτές της Ιβηρικής, της Γερμανίας, Ανατολικής Ευρώπης και Βαλκανίων, παρουσιάζουν μάλιστα πιο έντονη δραστηριότητα. Επιδιώκουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας και στις Αραβικές χώρες, την Αμερική και την Αυστραλία, ενώ βλέπουμε ήδη θετικά 4 – 5 νέες αγορές.

    Είστε μία βιομηχανία 100% ελληνική. Ποιες είναι οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για μια βιομηχανία αναψυκτικών σήμερα στην Ελλάδα;

Σίγουρα για μια ελληνική επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί, η Ελλάδα του 2019 κάθε άλλο παρά φιλόξενη είναι. Πέρα από τις μεγάλες παθογένειες της ελληνικής οικονομίας, οι οποίες ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια αν δεν έχουν διογκωθεί, βαραίνουν περισσότερο τις επιχειρήσεις, συνεχίζουμε να προσπαθούμε να αναπτυχθούμε σε ένα πλήρως ασταθές περιβάλλον. Σκεφτείτε ότι πολύ συχνά αλλάζουν οι κανόνες που διέπουν την αγορά, όπως για παράδειγμα η φορολογία και αναγκαζόμαστε να μεταβάλλουμε τα επιχειρηματικά μας πλάνα, σε αρκετές περιπτώσεις και εν μέσω του έτους.

Την ίδια στιγμή οι πιέσεις που δέχεται η αγορά είναι αρκετές, με αποτέλεσμα να απειλούν συνεχώς την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων. Στη δική μας αγορά, αυτή των αναψυκτικών, είναι γεγονός ότι υπάρχουν αρκετές αξιόλογες ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες δείχνουν να αντέχουν στη γενικότερη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Θεωρώ ότι η βασική πρόκληση της αγοράς είναι η δυνατότητα επέκτασης στο εξωτερικό. Είναι κάτι που στην Green Cola στοχεύσαμε από την αρχή και έχουμε δικαιωθεί.

Το 2018, κατέδειξε τη δυναμική πορεία που η Green Cola Hellas διαγράφει εδώ και έξι χρόνια στον άκρως ανταγωνιστικό στίβο των αναψυκτικών τύπου cola. Η εταιρεία, προχώρησε σε νέα λανσαρίσματα διεκδικώντας μερίδια στα flavors, διατηρεί ηγετική θέση και μερίδιο άνω του 70% στα αναψυκτικά τύπου cola με στέβια και έκλεισε τη χρονιά με αύξηση τζίρου +2% σε σχέση με το 2017. Μιλήσαμε για το ιδιαίτερο αυτό success story της ελληνικής επιχειρηματικότητας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Βασίλη Ανδρικόπουλο, μέσα από μια ενδιαφέρουσα και διαφορετική αφορμή: Την απόφασή του να κατέβει στον στίβο της πολιτικής.

    MW: Ποια είναι η φιλοσοφία με την οποία προσεγγίζει σήμερα η Green Cola τον Έλληνα καταναλωτή και ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του;

Βασίλης Ανδρικόπουλος: Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειώσω ότι από τη δημιουργία της Green Cola, η κεντρική φιλοσοφία της εταιρείας ήταν να προτείνει στους καταναλωτές μια διαφορετική κατηγορία αναψυκτικών, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με τις απαιτήσεις μιας περισσότερο υγιεινής διατροφής. Το μεγάλο στοίχημα που είχαμε εξ’ αρχής ήταν να μπορέσουμε να συνδυάσουμε το υψηλό γευστικό αποτέλεσμα με την καινοτομία της χρήσης φυσικών συστατικών για την παρασκευή της Green Cola. Θεωρώ ότι, έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία της Green Cola, μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι το στοίχημα έχει κερδηθεί. Βρισκόμαστε σταθερά στη δεύτερη θέση των αναψυκτικών τύπου cola, διατηρώντας μια ιδιαίτερη πρωτιά, αυτή του τοπικού παραγωγού αναψυκτικών τύπου cola που βρίσκεται, σε επίπεδο προτίμησης των καταναλωτών, ανάμεσα στους μεγάλους πολυεθνικούς κολοσσούς.

    Υπάρχει έντονη δραστηριότητα από πλευράς σας στο άνοιγμα νέων κατηγοριών. Ποιοι είναι οι λόγοι πίσω από τη στρατηγική αυτή;

Κεντρικός μας προσανατολισμός είναι να δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα, τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις ανταποκρίνονται στην ήδη διαμορφωμένη τάση των καταναλωτών ενώ σε άλλες περιπτώσεις δημιουργούν τα ίδια τα προϊόντα μια νέα ζήτηση. Πριν από ένα χρόνο περίπου λανσάραμε τα νέα αναψυκτικά με γεύσεις της Green Cola, ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχαμε τοποθετήσει στην αγορά καινοτόμα προϊόντα, πάντοτε στην κατηγορία των υγιεινών αναψυκτικών. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και ευελπιστώ ότι τα επόμενα χρόνια θα λανσάρουμε νέα, καινοτόμα προϊόντα.

    Κατά πόσο η προϊοντική καινοτομία, συνοδεύεται από την αντίστοιχη καινοτομία σε επίπεδο επικοινωνίας; Πόσο σημαντική είναι για εσάς η επικοινωνιακή επένδυση;

Είναι αλήθεια ότι σε κατηγορίες προϊόντων όπως τα αναψυκτικά, είναι σημαντική η επικοινωνιακή επένδυση. Αυτό και λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού καθώς και της ανάγκης των ίδιων των εταιρειών να παρουσιάσουν την καινοτομία ή τη διαφορετικότητα των προϊόντων τους στο καταναλωτικό κοινό. Η Green Cola είχε εξ’ αρχής μια βασική στόχευση, να απευθυνθεί στους καταναλωτές οι οποίοι για λόγους διατροφής επιζητούν προϊόντα που συνδέονται με τις διατροφικές τους συνήθειες.

Παράλληλα, απευθυνθήκαμε σε όλους τους καταναλωτές που επιζητούν την υψηλή γεύση. Θα έλεγα ότι η δική μας επιτυχία έγκειται στην ταυτοποίηση των κοινών μας, στα οποία στόχευσε ευθέως η επικοινωνία. Συνεπώς, η καινοτομία της επικοινωνίας μας ήταν η στόχευση των κοινών που θέλουμε να μιλήσουμε. Επιπλέον, η ίδια η ιστορία και η διαδρομή της Green Cola, από την ακριτική Ορεστιάδα έως τα καταστήματα όλης της Ελλάδας και τα ράφια σε 25 χώρες παγκοσμίως, αποτέλεσε μια σημαντική αφήγηση που αναδείξαμε μέσα από την επικοινωνία με τους καταναλωτές μας.

    Θα προχωρήσετε σε επενδύσεις που αφορούν στη Green Cola εντός του 2019, και εάν ναι σε ποιες αγορές προσανατολίζεστε να επεκταθείτε;

Έχουμε ήδη δρομολογήσει την αύξηση της παραγωγικής μας δυνατότητας με την αξιοποίηση μονάδων παραγωγής και στην Αθήνα. Αυτό αποτελεί μια σημαντική επένδυση, η οποία ουσιαστικά έχει ξεκινήσει από το 2018 και υλοποιείται φέτος. Γενικά, το στρατηγικό μας πλάνο αναλύεται σε δυο βασικούς πυλώνες. Την αύξηση της παραγωγής έτσι ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, που δημιουργείται και από τη συνεχιζόμενη διεύρυνση των μεριδίων των flavors.

Την συνέχιση του πλάνου εξωστρέφειας με τη σύναψη συμφωνιών σε νέες αγορές για την ολοκληρωμένη παρουσία της Green Cola. Αυτή τη στιγμή η Green Cola έχει παρουσία σε 25 χώρες, είτε με τη μορφή εξαγωγών είτε με τοπική παραγωγή. Περιοχές όπως αυτές της Ιβηρικής, της Γερμανίας, Ανατολικής Ευρώπης και Βαλκανίων, παρουσιάζουν μάλιστα πιο έντονη δραστηριότητα. Επιδιώκουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας και στις Αραβικές χώρες, την Αμερική και την Αυστραλία, ενώ βλέπουμε ήδη θετικά 4 – 5 νέες αγορές.

    Είστε μία βιομηχανία 100% ελληνική. Ποιες είναι οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για μια βιομηχανία αναψυκτικών σήμερα στην Ελλάδα;

Σίγουρα για μια ελληνική επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί, η Ελλάδα του 2019 κάθε άλλο παρά φιλόξενη είναι. Πέρα από τις μεγάλες παθογένειες της ελληνικής οικονομίας, οι οποίες ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια αν δεν έχουν διογκωθεί, βαραίνουν περισσότερο τις επιχειρήσεις, συνεχίζουμε να προσπαθούμε να αναπτυχθούμε σε ένα πλήρως ασταθές περιβάλλον. Σκεφτείτε ότι πολύ συχνά αλλάζουν οι κανόνες που διέπουν την αγορά, όπως για παράδειγμα η φορολογία και αναγκαζόμαστε να μεταβάλλουμε τα επιχειρηματικά μας πλάνα, σε αρκετές περιπτώσεις και εν μέσω του έτους.

Την ίδια στιγμή οι πιέσεις που δέχεται η αγορά είναι αρκετές, με αποτέλεσμα να απειλούν συνεχώς την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων. Στη δική μας αγορά, αυτή των αναψυκτικών, είναι γεγονός ότι υπάρχουν αρκετές αξιόλογες ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες δείχνουν να αντέχουν στη γενικότερη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Θεωρώ ότι η βασική πρόκληση της αγοράς είναι η δυνατότητα επέκτασης στο εξωτερικό. Είναι κάτι που στην Green Cola στοχεύσαμε από την αρχή και έχουμε δικαιωθεί.


H Green Cola ενσωματώνεται στην παγκόσμια λίστα της Endeavor, η οποία περιλαμβάνει επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν για την καινοτομία, τον υψηλό ρυθμό ανάπτυξης και την αειφορία. Ποιο είναι το «μυστικό» αυτής της επιτυχίας;

Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουμε ένα σταθερά ανοδικό ρυθμό ανάπτυξης. Παρ’ ότι η Green Cola είναι μια σχετικά νέα εταιρεία, κάθε βήμα προόδου έχει πραγματοποιηθεί μεθοδικά και χωρίς βιασύνη. Σε κάθε περίπτωση, η εξ’ αρχής επιτυχία του ίδιου του προϊόντος βοήθησε την ανάπτυξη της εταιρείας σε στέρεες βάσεις. Συνεχίζουμε με προσεκτικά βήματα, βάσει του επιχειρηματικού σχεδίου που ανανεώνουμε κάθε τρία χρόνια. Ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε για πολλά ακόμη χρόνια να βρισκόμαστε ανάμεσα στις ελληνικές εταιρείες με ταχεία ανάπτυξη.

    Άλλος ένας σημαντικός πυλώνας της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας είναι και οι ηλεκτρονικές αγορές, με το Caremarket. Ποια είναι η πορεία του, μετά τη συγχώνευση με τo yoda.gr;

Η τάση των ηλεκτρονικών αγορών αναπτύσσεται σημαντικά στην Ελλάδα, κάτι που είχαμε διαβλέψει όταν ξεκινούσαμε το εγχείρημα του yoda.gr. Στις ευρωπαϊκές χώρες τα ηλεκτρονικά super market κατέχουν περίπου το 8-10% των συνολικών αγορών. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε σήμερα αρκετά πιο χαμηλά αλλά σε κάθε περίπτωση η συνεχιζόμενη αύξηση που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια ακολουθεί και θα συνεχίσει να ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό την ευρωπαϊκή τάση. Βασικά στοιχεία ενός online supermarket είναι το εύρος του κωδικολογίου, η δυνατότητα για χαμηλότερες τιμές και η αξιοπιστία του δικτύου διανομής.

Σε αυτά θα προσθέσω και το περιβάλλον αγορών, που όπως και στα φυσικά καταστήματα, παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Τόσο με το yoda.gr όσο και με το caremarket.gr, που προέκυψε από τη συγχώνευση των δύο brands, σε συνέχεια της εξαγοράς που προχωρήσαμε πριν από λίγους μήνες, τοποθετηθήκαμε στην αγορά των pure online supermarkets, διαβλέποντας τις δυνατότητες ανάπτυξής της. Μέχρι τώρα δεν έχουμε διαψευστεί. Θα έλεγα ότι η ύπαρξη των τεσσάρων παραμέτρων που ανάφερα είναι η βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη.

Οι συνέργειες με μια μεγάλη λιανεμπορική επιχείρηση με φυσικό δίκτυο καταστημάτων, σίγουρα έχει θετικά χαρακτηριστικά όπως η πιο γρήγορη σύνδεση με τους καταναλωτές και η καθημερινή διαχείριση των προϊόντων. Το online είναι η νέα ανερχόμενη τάση. Οι ίδιοι οι pure players έχουμε το βάρος της ανάπτυξης του συνόλου της αγοράς. Η συνεργασία με φυσικά καταστήματα μπορεί να είναι παράγοντας επιτάχυνσης της ανάπτυξης, σε μια αγορά που έχει σημαντικό παρόν και μέλλον.

«ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΛΥΣΕΙΣ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ»

    MW: Θα θέλαμε να μας μιλήσετε για την απόφασή σας να δραστηριοποιηθείτε στο χώρο της πολιτικής. Ποιοι λόγοι σας οδηγούν στην απόφαση αυτή; Τι είναι αυτό που έχει να προσφέρει στα «κοινά» μία πλούσια και επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία όπως η δική σας;

Πράγματι, έχω αποφασίσει να ενεργοποιηθώ στα κοινά, εκπροσωπώντας τους ανθρώπους που εργαζόμαστε καθημερινά στην πραγματική οικονομία. Θέλω να εισφέρω την εμπειρία μου στην προσπάθεια αναπτυξιακής ανάκαμψης της χώρας. Bασική μου πεποίθηση είναι ότι εάν θέλουμε να προχωρήσουμε και να αλλάξουμε άμεσα το παράδειγμα της ελληνικής οικονομίας, θα πρέπει οι άνθρωποι που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της επιχειρηματικότητας να είμαστε παρόντες και να δημιουργήσουμε νέα δεδομένα για τη χώρα.

Στην επαγγελματική μου διαδρομή έχω μάθει να βρίσκω λύσεις και όχι να περιγράφω τα προβλήματα. Αυτό θέλω να κάνω και στην πολιτική. Ίσως ακούγεται οξύμωρο όταν άνθρωποι της αγοράς στρέφονται στην ενεργή πολιτική σκηνή. Θα έλεγα όμως ότι το πραγματικό οξύμωρο είναι το γεγονός ότι σε μια τόσο κρίσιμη οικονομική συγκυρία για τη χώρα, τα στελέχη της πραγματικής οικονομίας απουσιάζουν από τον σχεδιασμό και την άσκηση της οικονομικής πολιτικής. Είμαι υποψήφιος βουλευτής στη Β’ Περιφέρεια της Αθήνας, στον Νότιο Τομέα και ευελπιστώ ότι θα βρίσκομαι στην επόμενη ημέρα της διακυβέρνησης της χώρας.

Focus Points
• Το μεγάλο στοίχημα εξ’ αρχής για την Green Cola, ήταν ο συνδυασμός της υψηλής γεύσης αναψυκτικού με τα φυσικά συστατικά παρασκευής του. Θεωρώ ότι το πετύχαμε

• Η Green Cola διατηρεί την ιδιαίτερη πρωτιά του τοπικού παραγωγού αναψυκτικών τύπου cola που βρίσκεται, σε επίπεδο προτίμησης καταναλωτών, ανάμεσα στους πολυεθνικούς κολοσσούς

• Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη και σκοπεύουμε τα επόμενα χρόνια να λανσάρουμε και νέα, καινοτόμα προϊόντα

• Σε επίπεδο επικοινωνίας, η καινοτομία και επιτυχία μας έγκειται στην ταυτοποίηση και στόχευση των κοινών που θέλουμε να μιλήσουμε

• Σημαντική αφήγηση που αναδείχθηκε επικοινωνιακά αποτελεί και η ίδια η διαδρομή της Green Cola, από την ακριτική Ορεστιάδα έως τα καταστήματα όλης της Ελλάδας και τα ράφια 25 χωρών

• Τα νέα μας προϊόντα στην κατηγορία flavor, ένα χρόνο μετά το λανσάρισμά τους, έχουν φτάσει σε επίπεδο μεριδίων στο 5% σε όγκο πωλήσεων

Marketing Week (T. 1563)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778