Marketing Week - ΔΑΑ, «Do the mATH»: Λύνοντας την Αθηναϊκή αεροπορική εξίσωση

Τρίτη, 23 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

ΔΑΑ, «Do the mATH»: Λύνοντας την Αθηναϊκή αεροπορική εξίσωση

10 Απριλίου 2019 | 09:06 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Conferences,Αεροπορικές Εταιρίες,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με πλούσια θεματολογία, ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, μαθηματικές εξισώσεις, τεχνητή νοημοσύνη και… ρομπότ, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών πραγματοποίησε το καθιερωμένο του ετήσιο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών. Η αεροπορική αγορά έχει μπει για τα καλά σε ανοδική τροχιά, με τον Αερολιμένα στο επίκεντρο.

Οι αερομεταφορές πρωτοστατούν στις τεχνολογικές εξελίξεις υποστηρίζει η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, η οποία μας μίλησε για την πορεία των αερομεταφορών στην Ελλάδα και τον ρόλο του Αερολιμένα σε αυτήν.

    MW: Κάθε χρόνο, «ντύνετε» το Συνέδριο με ευφάνταστα, δημιουργικά και σύγχρονα concepts. Μιλήστε μας λίγο για το φετινό.

Ιωάννα Παπαδοπούλου: Στο φετινό, 19o ετήσιο Συνέδριό μας ζητήσαμε από τους περισσότερους από 200 καλεσμένους μας να… λύσουν μια εξίσωση με δύο μέρη: τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία για την εξέλιξη των αερομεταφορών και του τουρισμού, αλλά και τις προοπτικές και το μέλλον του προορισμού «Αθήνα» μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον που διαγράφεται.

Τους προτρέψαμε δηλαδή... «to Do the mATH», κάνοντας το λογοπαίγνιο με το ακρωνύμιο της πόλης μας, το ATH! Η φετινή μάλιστα συνάντησή μας πραγματοποιήθηκε σε μια εξαιρετική τοποθεσία στο κέντρο της πόλης, τον πολυχώρο «Acro». Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του, με τρόπο εικαστικά δημιουργικό και πρωτότυπο, αποτυπώθηκε η... Αθηναϊκή μας εξίσωση που περιέχει όλους τους αριθμούς και τα στοιχεία που συνθέτουν την πορεία ανόδου της αγοράς μας.

    Σε ποια θεματολογία εστίασε και με ποιον τρόπο;

Οι εξελίξεις της τεχνολογίας στον κλάδο των αερομεταφορών, η τεχνητή νοημοσύνη, τα Big Data, η ρομποτική και οι επιπτώσεις τους στον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο κυριάρχησαν φέτος στο Συνέδριό μας. Καθημερινά βλέπουμε πως η αεροπορική βιομηχανία αναζητά διαρκώς νέες λύσεις και εφαρμόζει τις πιο καινοτόμες από αυτές στην προσπάθεια να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, καθώς απευθύνεται στο σύγχρονο ταξιδιώτη και καταναλωτή.

Εστιάσαμε σε μια πλούσια θεματολογία που ξεκίνησε βέβαια -παραδοσιακά- με την επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας, ενώ στη συνέχεια της μέρας, με τη βοήθεια εξαιρετικών ομιλητών, αναπτύχθηκαν ενότητες όπως το πώς εξελίσσεται και προστατεύεται ένα brand στον ψηφιακό κόσμο, πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο, το «φλέγον θέμα» της εποχής μας, το GDPR, ενώ παρουσιάσαμε και μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα της εταιρείας qed, με τίτλο «People of Greece 2009-2019».

Μέσω της έρευνας αυτής, γνωρίσαμε το ποιοτικό και «συναισθηματικό» προφίλ των Ελλήνων από την έναρξη της κρίσης έως σήμερα, καταδεικνύοντας και την άμεση συσχέτιση της εθνικής μας «ευτυχίας» με τη ζήτηση για αεροπορικό ταξίδι. Και βέβαια, όπως κάθε χρόνο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα. Τέλος, στο ψυχαγωγικό κομμάτι, ο εξαιρετικός performer Λάμπρος Φισφής έδωσε μια μοναδική stand-up comedy παρουσίαση, συνδυάζοντας την απονομή των βραβείων μας με το προσωπικό του χιούμορ και το αεροπορικό στοιχείο!

    Κάτι που εξέπληξε ευχάριστα τους παριστάμενους ήταν η συμμετοχή… ρομπότ στην εκδήλωση. Εσείς ποια θα ξεχωρίζατε ως τη μεγαλύτερη καινοτομία της φετινής διοργάνωσης;

Η καινοτομία της διοργάνωσης ήταν... η ίδια η διοργάνωση! Τα ρομπότ μας, σε διαφορετικούς ρόλους, έκλεψαν την παράσταση δίνοντας μια πρόγευση του τεχνολογικού μέλλοντος στο σκέλος των αεροπορικών – και όχι μόνο – υπηρεσιών. Σε ρόλο υποδοχής, τον πρώτο χαιρετισμό στους καλεσμένους μας απηύθυνε ο Pepper, το ρομπότ του αεροδρομίου που άφησε – για λίγο – τον τερματικό σταθμό όπου θα τον βρούμε κάθε μέρα, για τις ανάγκες του συνεδρίου μας!

Και βέβαια, την παράσταση έκλεψε, τόσο ως παρουσιαστής των ενοτήτων αλλά και μετά, ως πραγματικός star, ο Ερμής, το ρομπότ της εξαιρετικά ταλαντούχας ομάδας ρομποτικής «Κουρήτες», του Πολυτεχνείου Κρήτης! Επίσης, μια ακόμα έκπληξη ήταν η σύνδεσή μας και η συνομιλία με τη Sophia, το μοναδικό στο είδος του humanoid στον κόσμο, που για πρώτη φορά εξέφρασε τις προτιμήσεις της για έναν προορισμό, την Αθήνα, αλλά και για το αεροδρόμιό μας, αλλά απάντησε και σε ερωτήσεις έρευνας για τις προτιμήσεις των... humanoids όταν ταξιδεύουν αεροπορικά!!!

    Αν σας ζητούσα να μοιραστείτε μαζί μας τα key points που προέκυψαν από το φετινό Συνέδριο, ποια θα ήταν αυτά;

Όπως φάνηκε και μέσα από τις παρουσιάσεις του Συνεδρίου μας, οι αερομεταφορές αποτελούν συνάρτηση -προϋπόθεση και απόρροια- της τεχνολογικής καινοτομίας, πρωτοστατώντας στις τεχνολογικές εξελίξεις. Στην Εποχή της Πληροφορίας που ζούμε, τα «big data» αποτελούν βασική αξία και περιουσιακό στοιχείο κάθε σύγχρονου οργανισμού. Αντιθέτως, η ανάπτυξη και οι εφαρμογές τους έχουν ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη και αναμένονται να συνεχίσουν με αμείωτους ρυθμούς. Παράλληλα, αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν μια μεγάλη πρόκληση, να είναι δηλαδή ανταγωνιστικοί οργανισμοί σε ένα διεθνές περιβάλλον ψηφιακού μετασχηματισμού όπου όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται βάσει των data.

Ως ένα σύγχρονο αεροδρόμιο που διαρκώς αναπτύσσεται, έχουμε κατανοήσει πως αυτοί που θα είναι σε θέση να εξελιχθούν και να αναπτύσσονται την επόμενη μέρα είναι όσοι κατέχουν την επιστήμη, αλλά και την «τέχνη» των δεδομένων. Σε αυτό το πλαίσιο, καλούμαστε όλοι -με σεβασμό στην ιδιωτικότητα και επιδιώκοντας η σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους συνεργάτες μας και με τον επιβάτη να παραμένει βιώσιμη και ακόμα πιο ισχυρή- να κατανοήσουμε σε βάθος πώς -μέσα από την αξιοποίηση της πληθώρας δεδομένων που συλλέγουμε- είναι δυνατό να προσθέσουμε ακόμα μεγαλύτερη αξία στους επιβάτες, στους συνεργάτες, στο ανθρώπινο δυναμικό μας, αλλά και στους οργανισμούς μας.

Οι αερομεταφορές πρωτοστατούν στις τεχνολογικές εξελίξεις υποστηρίζει η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, η οποία μας μίλησε για την πορεία των αερομεταφορών στην Ελλάδα και τον ρόλο του Αερολιμένα σε αυτήν.

    MW: Κάθε χρόνο, «ντύνετε» το Συνέδριο με ευφάνταστα, δημιουργικά και σύγχρονα concepts. Μιλήστε μας λίγο για το φετινό.

Ιωάννα Παπαδοπούλου: Στο φετινό, 19o ετήσιο Συνέδριό μας ζητήσαμε από τους περισσότερους από 200 καλεσμένους μας να… λύσουν μια εξίσωση με δύο μέρη: τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία για την εξέλιξη των αερομεταφορών και του τουρισμού, αλλά και τις προοπτικές και το μέλλον του προορισμού «Αθήνα» μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον που διαγράφεται.

Τους προτρέψαμε δηλαδή... «to Do the mATH», κάνοντας το λογοπαίγνιο με το ακρωνύμιο της πόλης μας, το ATH! Η φετινή μάλιστα συνάντησή μας πραγματοποιήθηκε σε μια εξαιρετική τοποθεσία στο κέντρο της πόλης, τον πολυχώρο «Acro». Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του, με τρόπο εικαστικά δημιουργικό και πρωτότυπο, αποτυπώθηκε η... Αθηναϊκή μας εξίσωση που περιέχει όλους τους αριθμούς και τα στοιχεία που συνθέτουν την πορεία ανόδου της αγοράς μας.

    Σε ποια θεματολογία εστίασε και με ποιον τρόπο;

Οι εξελίξεις της τεχνολογίας στον κλάδο των αερομεταφορών, η τεχνητή νοημοσύνη, τα Big Data, η ρομποτική και οι επιπτώσεις τους στον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο κυριάρχησαν φέτος στο Συνέδριό μας. Καθημερινά βλέπουμε πως η αεροπορική βιομηχανία αναζητά διαρκώς νέες λύσεις και εφαρμόζει τις πιο καινοτόμες από αυτές στην προσπάθεια να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, καθώς απευθύνεται στο σύγχρονο ταξιδιώτη και καταναλωτή.

Εστιάσαμε σε μια πλούσια θεματολογία που ξεκίνησε βέβαια -παραδοσιακά- με την επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας, ενώ στη συνέχεια της μέρας, με τη βοήθεια εξαιρετικών ομιλητών, αναπτύχθηκαν ενότητες όπως το πώς εξελίσσεται και προστατεύεται ένα brand στον ψηφιακό κόσμο, πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο, το «φλέγον θέμα» της εποχής μας, το GDPR, ενώ παρουσιάσαμε και μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα της εταιρείας qed, με τίτλο «People of Greece 2009-2019».

Μέσω της έρευνας αυτής, γνωρίσαμε το ποιοτικό και «συναισθηματικό» προφίλ των Ελλήνων από την έναρξη της κρίσης έως σήμερα, καταδεικνύοντας και την άμεση συσχέτιση της εθνικής μας «ευτυχίας» με τη ζήτηση για αεροπορικό ταξίδι. Και βέβαια, όπως κάθε χρόνο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα. Τέλος, στο ψυχαγωγικό κομμάτι, ο εξαιρετικός performer Λάμπρος Φισφής έδωσε μια μοναδική stand-up comedy παρουσίαση, συνδυάζοντας την απονομή των βραβείων μας με το προσωπικό του χιούμορ και το αεροπορικό στοιχείο!

    Κάτι που εξέπληξε ευχάριστα τους παριστάμενους ήταν η συμμετοχή… ρομπότ στην εκδήλωση. Εσείς ποια θα ξεχωρίζατε ως τη μεγαλύτερη καινοτομία της φετινής διοργάνωσης;

Η καινοτομία της διοργάνωσης ήταν... η ίδια η διοργάνωση! Τα ρομπότ μας, σε διαφορετικούς ρόλους, έκλεψαν την παράσταση δίνοντας μια πρόγευση του τεχνολογικού μέλλοντος στο σκέλος των αεροπορικών – και όχι μόνο – υπηρεσιών. Σε ρόλο υποδοχής, τον πρώτο χαιρετισμό στους καλεσμένους μας απηύθυνε ο Pepper, το ρομπότ του αεροδρομίου που άφησε – για λίγο – τον τερματικό σταθμό όπου θα τον βρούμε κάθε μέρα, για τις ανάγκες του συνεδρίου μας!

Και βέβαια, την παράσταση έκλεψε, τόσο ως παρουσιαστής των ενοτήτων αλλά και μετά, ως πραγματικός star, ο Ερμής, το ρομπότ της εξαιρετικά ταλαντούχας ομάδας ρομποτικής «Κουρήτες», του Πολυτεχνείου Κρήτης! Επίσης, μια ακόμα έκπληξη ήταν η σύνδεσή μας και η συνομιλία με τη Sophia, το μοναδικό στο είδος του humanoid στον κόσμο, που για πρώτη φορά εξέφρασε τις προτιμήσεις της για έναν προορισμό, την Αθήνα, αλλά και για το αεροδρόμιό μας, αλλά απάντησε και σε ερωτήσεις έρευνας για τις προτιμήσεις των... humanoids όταν ταξιδεύουν αεροπορικά!!!

    Αν σας ζητούσα να μοιραστείτε μαζί μας τα key points που προέκυψαν από το φετινό Συνέδριο, ποια θα ήταν αυτά;

Όπως φάνηκε και μέσα από τις παρουσιάσεις του Συνεδρίου μας, οι αερομεταφορές αποτελούν συνάρτηση -προϋπόθεση και απόρροια- της τεχνολογικής καινοτομίας, πρωτοστατώντας στις τεχνολογικές εξελίξεις. Στην Εποχή της Πληροφορίας που ζούμε, τα «big data» αποτελούν βασική αξία και περιουσιακό στοιχείο κάθε σύγχρονου οργανισμού. Αντιθέτως, η ανάπτυξη και οι εφαρμογές τους έχουν ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη και αναμένονται να συνεχίσουν με αμείωτους ρυθμούς. Παράλληλα, αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν μια μεγάλη πρόκληση, να είναι δηλαδή ανταγωνιστικοί οργανισμοί σε ένα διεθνές περιβάλλον ψηφιακού μετασχηματισμού όπου όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται βάσει των data.

Ως ένα σύγχρονο αεροδρόμιο που διαρκώς αναπτύσσεται, έχουμε κατανοήσει πως αυτοί που θα είναι σε θέση να εξελιχθούν και να αναπτύσσονται την επόμενη μέρα είναι όσοι κατέχουν την επιστήμη, αλλά και την «τέχνη» των δεδομένων. Σε αυτό το πλαίσιο, καλούμαστε όλοι -με σεβασμό στην ιδιωτικότητα και επιδιώκοντας η σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους συνεργάτες μας και με τον επιβάτη να παραμένει βιώσιμη και ακόμα πιο ισχυρή- να κατανοήσουμε σε βάθος πώς -μέσα από την αξιοποίηση της πληθώρας δεδομένων που συλλέγουμε- είναι δυνατό να προσθέσουμε ακόμα μεγαλύτερη αξία στους επιβάτες, στους συνεργάτες, στο ανθρώπινο δυναμικό μας, αλλά και στους οργανισμούς μας.


Η ετήσια αυτή εκδήλωση αποτελεί στην ουσία, μια «οικογενειακή» συνάντηση μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του. Πόσο σημαντικό είναι για εσάς να έρχεστε κοντά στην αγορά σας και με ποιους τρόπους το επιτυγχάνετε;

Σωστά, η συνεργασία και η εγγύτητα προς τους αεροπορικούς συνεργάτες μας απεικονίζεται και μέσα από την ετήσια αυτή συνάντησή μας. Θέλουμε να έχουμε κοινή πορεία με τους βασικούς συνεργάτες μας σε μια σχέση αμφίδρομη και αποδοτική. Σε αυτό το πλαίσιο υποστήριξης, το αεροδρόμιο της Αθήνας παρέχει μια πλήρη εργαλειοθήκη, η οποία εμπλουτίζεται και μεταβάλλεται συνεχώς σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες που επικρατούν και ευρύτερα στον κλάδο, αλλά και ειδικότερα στην αγορά μας, πάντα στη διάθεση των συνεργατών μας:

- Εκτεταμένο σχήμα κινήτρων / εκπτώσεων, αναπτυξιακών και στοχευμένων
- Πλήρη σχέδια προώθησης, προβολής και επικοινωνίας, τα οποία έχουν ως στόχο τη στήριξη των αεροπορικών εταιρειών και την ενίσχυση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους στην αθηναϊκή αγορά
- Διεξαγωγή ερευνών, επεξεργασία και παροχή στοιχείων απαραίτητων στις αεροπορικές εταιρείες για τη διαμόρφωση των αναπτυξιακών και επιχειρηματικών αποφάσεών τους
- Ανάληψη πρωτοβουλιών και διαμόρφωση στρατηγικών συμμαχιών για την προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, προορισμού city-break, αλλά και για την ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού, καθώς και επιμέρους αγορών.

    Η βράβευση των αεροπορικών εταιρειών με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Συνεδρίου. Ποια η σημασία των βραβεύσεων αυτών, τόσο για εσάς όσο και για τις αεροπορικές εταιρείες;

Πράγματι, κάθε χρονιά, στο τέλος των θεματικών ενοτήτων μας επιβραβεύουμε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την καλύτερη πορεία στη χρονιά που ολοκληρώθηκε. Είναι μια πρωτοβουλία που και οι ίδιοι οι αεροπορικοί συνεργάτες μας προσδοκούν και αντιμετωπίζουν θετικά, αξιοποιώντας και προβάλλοντας τις βραβεύσεις αυτές σε σημαντικό βαθμό και με τα δικά τους μέσα.

Συνολικά, μπορούμε να πούμε ότι τα αναπτυξιακά βραβεία του αεροδρομίου της Αθήνας προς τις αεροπορικές εταιρείες αποτελούν ένα είδος «χαρτογράφησης» της αγοράς, αποτυπώνοντας την ισχυρή προσήλωση και τα αποτελέσματα των αναπτυξιακών προσπαθειών των αεροπορικών εταιρειών, αλλά και τη δυναμική της διασυνδεσιμότητας και των ταχύτερα αναπτυσσόμενων γεωγραφικών αγορών που εξυπηρετούμε. Κυρίως όμως αποτελούν για εμάς μια έμπρακτη απόδειξη για το πώς οι στρατηγικές και η πολιτική μας στον χώρο του αεροδρομιακού μάρκετινγκ και της ενδυνάμωσης της αγοράς της Αθήνας αποδίδουν διαχρονικά καρπούς.

    Το 2018 ήταν μια χρονιά γεμάτη ρεκόρ για τον Διεθνή Αερολιμένα. Μιας και μιλάμε για data, θέλετε να μας δώσετε κάποιους σχετικούς αριθμούς;

Πράγματι, το 2018 αποτέλεσε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Στην πραγματικότητα, υπήρξε η καλύτερη χρονιά από την έναρξη της λειτουργίας του σε όρους επιβατικής κίνησης. Η επιβατική κίνηση ξεπέρασε τα 24 εκατομμύρια, η ποσοστιαία αύξηση των επιβατών ήταν διψήφια για μία ακόμη χρονιά, ενώ συνεχίστηκε η ανοδική τάση στις αφίξεις των ξένων επισκεπτών, οι οποίες παρουσίασαν σημαντική αύξηση της τάξεως του 20%.

Βασικό επίσης στοιχείο της αγοράς μας αποτελεί το γεγονός ότι όχι μόνο έχει ανακάμψει η ελκυστικότητα της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, δηλαδή ως τελικού προορισμού, αλλά πλέον υπάρχουν σαφείς ενδείξεις της ανερχόμενης δυναμικής του αεροδρομίου μας ως διαμετακομιστικού κόμβου - αξίζει να επισημανθεί ότι και οι επιβάτες που χρησιμοποιούν την Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με διψήφια ποσοστά αύξησης κάθε χρόνο.

    Τι να περιμένουμε από τον ΔΑΑ στο άμεσο μέλλον;

Τα μηνύματα που έχουμε έως τώρα είναι θετικά. Με την προϋπόθεση ότι τα μεγέθη της αγοράς και της οικονομίας δεν θα δοκιμαστούν από αστάθμητους παράγοντες, το 2019 αναμένεται να αποτελέσει ακόμα ένα έτος συνέχισης της βελτίωσης των μεγεθών της εγχώριας αεροπορικής αγοράς, το έκτο διαδοχικά, με αύξηση της επιβατικής κίνησης, ενίσχυση του δικτύου των αεροπορικών εταιρειών και ακόμα μεγαλύτερη τόνωση της ελκυστικότητας της Αθήνας ως προορισμού.

Μάλιστα, η για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κορυφαία ανάδειξη του αεροδρομίου μας ως καλύτερου της Ευρώπης στην κατηγορία του (15-25 εκατ. επιβατικής κίνησης) από το κορυφαίο φορέα μέτρησης της ικανοποίησης επιβατών στον κόσμο (ACI World - ASQ awards), επιβεβαιώνει την προσήλωσή μας στη συνεχή παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλότατου επιπέδου προς τους επιβάτες μας.

Παράλληλα, για την εταιρεία αεροδρομίου έχει ιδιαίτερη αξία το γεγονός ότι πρόσφατα κυρώθηκε από την ελληνική Βουλή η παράταση της Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου για 20 έτη, από το 2026 έως το 2046, γεγονός που διαμορφώνει ένα νέο, σημαντικό ορίζοντα ανάπτυξης για τον τουρισμό, την οικονομία και φυσικά την εταιρεία μας.

Σε αυτό το πλαίσιο, εμείς θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε ουσιαστικά τους άμεσους συνεργάτες μας, τις αεροπορικές εταιρείες στα αναπτυξιακά πλάνα τους, ενώ παράλληλα δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην αύξηση της διασυνδεσιμότητας του αεροδρομίου μας και της πόλης μας, καθώς αυτό αποτελεί έναν από τους βασικούς στρατηγικούς μας στόχους.

Marketing Week (T. 1561)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778