Στο μεγαλύτερο επαναλανσάρισμα στα 125 χρόνια ιστορίας του προχώρησε το brand Johnson’s στα βρεφικά προϊόντα.

Η σειρά -γνωστή μέχρι σήμερα ως Johnson’s Baby- μετονομάζεται σε Johnson’s και περιλαμβάνει βελτιωμένες συνθέσεις και νέες συσκευασίες. Όπως αναφέρθηκε στη σχετική παρουσίαση που έγινε νωρίτερα σήμερα, το Johnson’s επένδυσε σημαντικά σε έρευνα τα τελευταία χρόνια, εξετάζοντας πάνω από 400 συστατικά πριν καταλήξει στις νέες συνθέσεις. Τα νέα προϊόντα Johnson’s έχουν σχεδιαστεί για 4 ηλικιακές ομάδες: Προϊόντα για νεογέννητα (με ναυαρχίδα τη νέα σειρά CottonTouch με αγνό βαμβάκι, προϊόντα για μωρά (σειρά Bedtime με άρωμα Natural Calm), προϊόντα για νήπια/παιδιά (σειρά Strength drops) και προϊόντα για όλη την οικογένεια (το Gold shampoo έχει επίσης ανανεωθεί, αφαιρώντας χρωστικές και υπόλοιπα χημικά συστατικά και διατηρώντας το χαρακτηριστικό άρωμα).

Ο Θάνος Καλουδιώτης, Brand Activation Manager της Johnson & Johnson για το Baby Care στη Νοτιοανατολική Ευρώπη είπε: «Ως μάρκα, είμαστε αφοσιωμένοι σε αυστηρές δοκιμές και εργαστήκαμε αδιάκοπα με επιστήμονες, παιδιάτρους και δερματολόγους. Είμαστε ενθουσιασμένοι, που προσφέρουμε στις οικογένειες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα, γνωρίζοντας ότι δίνουν στο μωρό τους την καλύτερη δυνατή φροντίδα». Σημειώνεται ότι η επικοινωνία στην Ελλάδα περιλαμβάνει προσαρμογή καμπάνιας από το εξωτερικό. Τοπικές ενέργειες ωστόσο θα γίνουν στο κομμάτι του digital, σε συνεργασία με influencers για τη σειρά Cotton Touch.