Marketing Week - Μεγάλο επανα λανσάρισμα για το Johnson’s

Τρίτη, 23 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Βελτίωση της βρεφικής σειράς, νέες συσκευασίες

Μεγάλο επανα λανσάρισμα για το Johnson’s

4 Απριλίου 2019 | 15:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Υγεία / Ομορφιά

Στο μεγαλύτερο επαναλανσάρισμα στα 125 χρόνια ιστορίας του προχώρησε το brand Johnson’s στα βρεφικά προϊόντα.

Η σειρά -γνωστή μέχρι σήμερα ως Johnson’s Baby- μετονομάζεται σε Johnson’s και περιλαμβάνει βελτιωμένες συνθέσεις και νέες συσκευασίες. Όπως αναφέρθηκε στη σχετική παρουσίαση που έγινε νωρίτερα σήμερα, το Johnson’s επένδυσε σημαντικά σε έρευνα τα τελευταία χρόνια, εξετάζοντας πάνω από 400 συστατικά πριν καταλήξει στις νέες συνθέσεις. Τα νέα προϊόντα Johnson’s έχουν σχεδιαστεί για 4 ηλικιακές ομάδες: Προϊόντα για νεογέννητα (με ναυαρχίδα τη νέα σειρά CottonTouch με αγνό βαμβάκι, προϊόντα για μωρά (σειρά Bedtime με άρωμα Natural Calm), προϊόντα για νήπια/παιδιά (σειρά Strength drops) και προϊόντα για όλη την οικογένεια (το Gold shampoo έχει επίσης ανανεωθεί, αφαιρώντας χρωστικές και υπόλοιπα χημικά συστατικά και διατηρώντας το χαρακτηριστικό άρωμα).

Ο Θάνος Καλουδιώτης, Brand Activation Manager της Johnson & Johnson για το Baby Care στη Νοτιοανατολική Ευρώπη είπε: «Ως μάρκα, είμαστε αφοσιωμένοι σε αυστηρές δοκιμές και εργαστήκαμε αδιάκοπα με επιστήμονες, παιδιάτρους και δερματολόγους. Είμαστε ενθουσιασμένοι, που προσφέρουμε στις οικογένειες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα, γνωρίζοντας ότι δίνουν στο μωρό τους την καλύτερη δυνατή φροντίδα». Σημειώνεται ότι η επικοινωνία στην Ελλάδα περιλαμβάνει προσαρμογή καμπάνιας από το εξωτερικό. Τοπικές ενέργειες ωστόσο θα γίνουν στο κομμάτι του digital, σε συνεργασία με influencers για τη σειρά Cotton Touch.

Marketing Week Online( 4 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778