Marketing Week - Τα Μέσα είναι μέρος του προϊόντος

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τα Μέσα είναι μέρος του προϊόντος

29 Μαρτίου 2019 | 09:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι…Η ύπαρξη πανίσχυρων Μέσων, που ναι μεν καθιστούν το reach του ακροατηρίου σου πιο εύκολο από ποτέ, αλλά και πιο δύσκολη από ποτέ την προσέλκυση της προσοχής του. Αυτά τα πανίσχυρα Μέσα παρέχουν δυνατότητες πρόσβασης, επικοινωνίας και συνεργασίας, που διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουμε και διαθέτουμε στην αγορά οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία σήμερα. Συνεπώς, το Μέσο δεν είναι πια μόνο Μέσο διαφήμισης, αλλά μέρος του ίδιου του προϊόντος.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι…Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης μέσω bots στην καθημερινή επαφή με το κοινό μας. Αναμφισβήτητα, η τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνει και κάνει πιο άμεση την επικοινωνία, παρά το γεγονός ότι στην πραγματικότητα ο πελάτης «συνομιλεί» με ένα ρομπότ, δηλαδή με ένα κομμάτι κώδικα! Με την προϋπόθεση ότι έχεις ακούσει και καταλάβει το κοινό σου συστηματικά και για πολύ καιρό ως marketeer, ο κώδικας αυτός, με βάση τις οδηγίες σου, μπορεί να πλησιάσει… επικίνδυνα στην ανθρώπινη επικοινωνία.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι…Της Sheryl Sandberg, COO Facebook, η οποία παρουσίασε την καμπάνια «She Means Business». Όραμά της, από την ηγετική της θέση, είναι να βοηθήσει περισσότερες γυναίκες σε 30 χώρες να ξεκινήσουν και να μεγαλώσουν τις επιχειρήσεις τους. Όπως είπε, «όταν οι γυναίκες πετυχαίνουν, όλοι πετυχαίνουμε». Είναι κάτι που πιστεύω κι εγώ απόλυτα.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν…Δεν υπάρχουν χαμένες ευκαιρίες όταν γνωρίζεις πως σε κάθε δεδομένη στιγμή κάνεις το καλύτερο που μπορείς.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι…Ταχύτητα και ευελιξία. Όλα μαθαίνονται όταν υπάρχει θέληση και γι’ αυτό, το σημαντικότερο από όλα είναι να εντοπίζουμε τι είναι αυτό που πρέπει να μάθουμε και να το βάζουμε σε πράξη γρήγορα.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα…Δημιουργούσα ένα bot που θα με βοηθούσε στις καθημερινές εργασίες μου. Θα ακουγόταν σαν εμένα και θα έκανε τα πράγματα ακριβώς όπως θα τα έκανα εγώ. Επίσης, θα μου μετέδιδε όλη τη νέα γνώση των τεχνολογικών εξελίξεων. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσα να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο και να είμαι πάντα ενημερωμένη!

Το κείμενο υπογράφει η Χάρις Μαρκάκη, Marketing Manager, Cardlink

Marketing Week (T. 1560)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778