Marketing Week - Το egg διευρύνεται και αναβαθμίζεται

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα από Eurobank και Corallia

Το egg διευρύνεται και αναβαθμίζεται

12 Μαρτίου 2019 | 15:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Finance

Το νέο, αναβαθμισμένο, πλαίσιο λειτουργίας του Προγράμματος egg – enter,grοw,go και το ευρύ πλέγμα δράσεων και υπηρεσιών που παρέχει για την επιτάχυνση της καινοτόμου επιχειρηματικότητας παρουσίασαν νωρίτερα σήμερα η Eurobank και το Corallia του Ε.Κ. Αθηνά, που σχεδίασαν και υλοποιούν το πρόγραμμα από το 2013.

Το egg απαντά σε νέες ανάγκες μέσα από τις δύο διακριτές και συμπληρωματικές πλατφόρμες: Την πλατφόρμα Start-Up, που απευθύνεται σε επιχειρηματικές ομάδες ή νεοφυείς εταιρείες με πρώιμες επιχειρηματικές ιδέες, στις οποίες παρέχεται πολυεπίπεδη υποστήριξη ώστε να διερευνήσουν τις δυνατότητες ανάπτυξης της επιχειρηματικής τους ιδέας στα αρχικά τους βήματα, και τη νέα πλατφόρμα Scale-Up, που αποτελεί ολοκληρωμένο πλαίσιο επιτάχυνσης της προϊοντικής ανάπτυξης και απευθύνεται σε πιο ώριμα start-ups.

Παρουσιάζοντας τη στρατηγική για την επόμενη ημέρα του egg, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, Σταύρος Ιωάννου, δήλωσε: «Η απόφαση της Eurobank να επενδύσει στο egg όλα αυτά τα χρόνια, με 12 εκατομμύρια ευρώ σε νέες, καινοτόμες ιδέες και επιχειρήσεις, έφερε θετικά και μετρήσιμα αποτελέσματα με κοινωνικό πρόσημο. Στις νέες προκλήσεις προχωράμε ακόμη πιο δυναμικά. Στο επίκεντρο είναι η νέα επιχειρηματικότητα, ανεξαρτήτως ηλικιακού προφίλ των επιχειρηματιών, τους οποίους θα στηρίξουμε προκειμένου να εξελίξουν την εταιρεία τους, εξασφαλίζοντας γρήγορη αύξηση επενδύσεων και πωλήσεων, βιωσιμότητα και επέκταση εντός και εκτός συνόρων».

Η υποβολή αιτήσεων για συμμετοχή στην πλατφόρμα Start-Up είναι ανοιχτή μέχρι τη Δευτέρα 22 Απριλίου. Οι αιτήσεις για συμμετοχή στην πλατφόρμα Scale-Up θα μπορούν να υποβάλλονται από σήμερα και όλο το 2019. Η αξιολόγησή τους θα γίνεται σταδιακά.

Marketing Week Online( 12 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778