Marketing Week - Brands & Marketing στο «μαγειρικό σύμπαν»: Με βασική συνταγή το Influencer Marketing

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Brands & Marketing στο «μαγειρικό σύμπαν»: Με βασική συνταγή το Influencer Marketing

20 Μαρτίου 2019 | 09:00 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Μέσα από χορηγίες εκπομπών, συνεργασίες με chefs και influencers, καμπάνιες με συνταγές και social media μαγειρικούς διαγωνισμούς, τα brands προσπαθούν να «χτίσουν» τη σύνδεσή τους με την κουζίνα των καταναλωτών. Με τη μαγειρική και τα οφέλη της να έχουν επιστρέψει… «στη μόδα», τώρα είναι η ευκαιρία για επιτυχημένη είσοδο στο «μαγειρικό σύμπαν».

Με τα media να κατακλύζονται από τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής, από σχετικά realities, από περιοδικά συνταγών, από blogs, sites και social media κανάλια μαγειρικής, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι καταναλωτές έχουν μπει για τα καλά στην κουζίνα. Ή τουλάχιστον παροτρύνονται να το κάνουν. Μαγειρικά realities και εκπομπές, όπως το Master Chef (Star), το Bake off Greece (Alpha), το Food n Friends (Σκάι), το Κάτι Ψήνεται (ANT1) και το νεότερο «My Greece» (Open), έρχονται να εξοικειώσουν το κοινό με τη γαστρονομία και τη μαγειρική διαδικασία, να του εξάψουν τη φαντασία και να το «προκαλέσουν» να δημιουργήσει.

Το ίδιο συμβαίνει και με εξειδικευμένα περιοδικά και sites μαγειρικής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι και μεγάλοι τίτλοι, όπως The New York Times επιλέγουν να επενδύσουν σε αυτό το κομμάτι. Συγκεκριμένα, πριν 5 χρόνια λάνσαραν το section NYT Cooking, το οποίο φιλοξενεί συνταγές και οδηγούς μαγειρικής, και το οποίο έγινε πρόσφατα συνδρομητικό. Σε ένα τέτοιο λοιπόν, ιδιαίτερα ευρύ «μαγειρικό σύμπαν», τα brands που συνδέονται με τον χώρο βρίσκουν την ευκαιρία να αναδειχθούν και να προβληθούν, με ποικίλους τρόπους.

Η τοποθέτηση προϊόντος σε μια εκπομπή, η χορηγία μιας έκδοσης, η συνεργασία με κάποιον chef, το influencer marketing, μια καμπάνια με συνταγές ή ένας μαγειρικός διαγωνισμός, είναι μερικές από τις ευκαιρίες που έχουν τα brands να παρουσιαστούν και να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές. Οι ευκαιρίες πολλές, και αν χρησιμοποιηθούν και συνδυαστούν σωστά, μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα στη σύνδεση ενός brand με τη μαγειρική διαδικασία και όσα την περιβάλλουν. Η ανάπτυξη του digital περιβάλλοντος δίνει ένα ακόμα «βήμα» στα brands, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν απευθείας με το καταναλωτικό κοινό και τους φίλους της μαγειρικής.

ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ BRANDS
H μαγειρική τα τελευταία χρόνια, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του κοινού και αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό όχι μόνο για τα μαγειρικά brands, αλλά και για την εξέλιξη του ίδιου του κοινού σε επίπεδο εμπειριών και γνώσεων μέσα από ταξίδια γεύσεων στην τοπική μας μαγειρική κουλτούρα, αλλά και νέων ανακαλύψεων από τις διεθνείς κουζίνες που έρχονται κοντά του από διαφορετικά Μέσα, επισημαίνει η Μάιρα Δρακουλάκου, Group Brand Manager, Cooking & Baking Nestle της Nestle Hellas.

Και συνεχίζει: «Αυτή η τάση προφανώς αποτελεί ευκαιρία για τα brands μας αλλά “κρύβει” και μεγάλες προκλήσεις. Ευκαιρία καθώς ανάλογα με τον σκοπό και το μήνυμα του κάθε brand υπάρχει πλέον η δυνατότητα επιλογής του τρόπου επικοινωνίας και προσέγγισης του κοινού έτσι ώστε να διασφαλίσουμε τη μέγιστη αποτελεσματικότητα των καμπανιών μας, με καλύτερη στόχευση ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού μας. Αλλά και πρόκληση για το πώς θα διαφοροποιηθεί και θα ξεχωρίσει το κάθε brand σε αυτό το τόσο cluttered περιβάλλον».

Στη Unilever, όλη η κατηγορία του Food στηρίχθηκε εξαρχής σε βασικές αξίες, όπως είναι η γευστική απόλαυση, η ευκαιρία συν-δημιουργίας γεύσεων με την οικογένεια και την παρέα, η πρωτοτυπία στα πιάτα, οι έξυπνες, γρήγορες λύσεις κ.λπ., μας ενημερώνει ο Δημήτρης Σερίφης, Foods & Tea Director της Unilever South East Europe. «Πιστεύαμε σ’ αυτές τις αξίες πολύ πριν γίνουν ολόκληρο “σύμπαν”, πράγμα που σημαίνει ότι ήμασταν ήδη έτοιμοι! Απλώς, η εξέλιξη αυτή μας έκανε ακόμη πιο παραγωγικούς και ευέλικτους ως προς το πώς θα προσελκύσουμε τους καταναλωτές να μπουν στην κουζίνα να αξιοποιήσουν τις καινοτομίες και τις ιδέες που αντιπροσωπεύουν τα εμβληματικά, αλλά και τα νέα προϊόντα μας της Knorr και της Hellmann’s, για να δημιουργήσουν υπέροχες συνταγές!», καταλήγει ο ίδιος.

ΤΟ FOOD ΣΤΟ INFLUENCER MARKETING
Διανύουμε την εποχή του influencer marketing, γεγονός που δεν θα μπορούσε να αφήσει «ασυγκίνητο» τον χώρο του food. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το κομμάτι του food είναι το δεύτερο συχνότερο θέμα των sponsored posts στα social media, μετά τη μόδα. Λευκές συσκευές, μικροσυσκευές μαγειρικής, αξεσουάρ κουζίνας και brands τροφίμων-ποτών, επιλέγουν τον «δρόμο» του influencer, συνεργαζόμενα με σχετικούς bloggers και chefs.

Το «σύμπαν της μαγειρικής» προσελκύει όλο και περισσότερο τα κοινά, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ποια η θέση του influencer marketing και των influencers στο πλαίσιο αυτό;
«Θεωρώ ότι ανοίγουν δρόμο» μας λέει ο chef Άκης Πετρετζίκης, ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και καιρό στον χώρο. Τονίζει όμως, ότι για να επιτύχεις στο κομμάτι αυτό, χρειάζεται προσπάθεια, γνώσεις, ειλικρίνεια και σωστές συνεργασίες: «Το θέμα είναι πρώτος εσύ να πιστεύεις τον δρόμο που ανοίγεις. Να δίνεις ιδέες, αλλά να μπορείς να τις στηρίξεις. Να λες ότι δοκίμασες και όντως να έχεις δοκιμάσει. Να ανοίγεις όχι μόνο τον δρόμο, αλλά και τη σκέψη. Τους ορίζοντες. Πράγματι, η μαγειρική είναι ένα σύμπαν. Βάσει αυτού, ένας influencer μπορεί να είναι δορυφόρος. Το πόσο εύκολο -ή όχι- είναι να μείνει στην τροχιά, εξαρτάται από τις γνώσεις του, τους στόχους του και τον κόσμο που έχει δίπλα του».

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ SUPER MARKETS
Από την πλευρά τους οι retailers, και συγκεκριμένα τα super markets, κατεξοχήν συνδεδεμένα με τη μαγειρική και τη διατροφή, πραγματοποιούν πληθώρα ενεργειών που συνδέονται με αυτήν. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν και να παρακινήσουν τους καταναλωτές να μπουν στην κουζίνα, να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στη μαγειρική, να πειραματιστούν, να φροντίσουν τον εαυτό τους και την οικογένειά τους μέσω της σωστής διατροφής. Από το πιο απλό, που είναι η παράθεση μαγειρικών συνταγών μέσω των social media και των ιστοσελίδων τους, μέχρι καμπάνιες και συνεργασίες με επίκεντρο την μαγειρική, τα super markets έχουν ψηλά στην ατζέντα τους τη σύνδεσή τους στο μυαλό του καταναλωτή, με τη μαγειρική.

Η Lidl υλοποίησε το 2018 την ενέργεια «The Fresh Bar», στο πλαίσιο της οποίας, ένα ειδικά διαμορφωμένο φορτηγάκι γεμάτο φρέσκα τρόφιμα και ιδέες για υγιεινή διατροφή, ταξίδεψε σε πολλά σημεία στην Ελλάδα. Στο «The Fresh Bar», η Lidl διέθετε συνταγές φαγητών και ροφημάτων φτιαγμένες από τον chef Λευτέρη Λαζάρου, με προϊόντα από τα καταστήματα Lidl. Τηλεοπτική καμπάνια λάνσαρε πρόσφατα ο Μασούτης, στην οποία παρουσιάζει ιδέες και συνταγές με προϊόντα που διατίθενται σε προσφορά, ενώ στο λανσάρισμα της σειράς έτοιμων γευμάτων «ΑΒ You’ll Love» προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με τον chef Άκη Πετρετζίκη.

Με τα media να κατακλύζονται από τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής, από σχετικά realities, από περιοδικά συνταγών, από blogs, sites και social media κανάλια μαγειρικής, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι καταναλωτές έχουν μπει για τα καλά στην κουζίνα. Ή τουλάχιστον παροτρύνονται να το κάνουν. Μαγειρικά realities και εκπομπές, όπως το Master Chef (Star), το Bake off Greece (Alpha), το Food n Friends (Σκάι), το Κάτι Ψήνεται (ANT1) και το νεότερο «My Greece» (Open), έρχονται να εξοικειώσουν το κοινό με τη γαστρονομία και τη μαγειρική διαδικασία, να του εξάψουν τη φαντασία και να το «προκαλέσουν» να δημιουργήσει.

Το ίδιο συμβαίνει και με εξειδικευμένα περιοδικά και sites μαγειρικής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι και μεγάλοι τίτλοι, όπως The New York Times επιλέγουν να επενδύσουν σε αυτό το κομμάτι. Συγκεκριμένα, πριν 5 χρόνια λάνσαραν το section NYT Cooking, το οποίο φιλοξενεί συνταγές και οδηγούς μαγειρικής, και το οποίο έγινε πρόσφατα συνδρομητικό. Σε ένα τέτοιο λοιπόν, ιδιαίτερα ευρύ «μαγειρικό σύμπαν», τα brands που συνδέονται με τον χώρο βρίσκουν την ευκαιρία να αναδειχθούν και να προβληθούν, με ποικίλους τρόπους.

Η τοποθέτηση προϊόντος σε μια εκπομπή, η χορηγία μιας έκδοσης, η συνεργασία με κάποιον chef, το influencer marketing, μια καμπάνια με συνταγές ή ένας μαγειρικός διαγωνισμός, είναι μερικές από τις ευκαιρίες που έχουν τα brands να παρουσιαστούν και να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές. Οι ευκαιρίες πολλές, και αν χρησιμοποιηθούν και συνδυαστούν σωστά, μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα στη σύνδεση ενός brand με τη μαγειρική διαδικασία και όσα την περιβάλλουν. Η ανάπτυξη του digital περιβάλλοντος δίνει ένα ακόμα «βήμα» στα brands, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν απευθείας με το καταναλωτικό κοινό και τους φίλους της μαγειρικής.

ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ BRANDS
H μαγειρική τα τελευταία χρόνια, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του κοινού και αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό όχι μόνο για τα μαγειρικά brands, αλλά και για την εξέλιξη του ίδιου του κοινού σε επίπεδο εμπειριών και γνώσεων μέσα από ταξίδια γεύσεων στην τοπική μας μαγειρική κουλτούρα, αλλά και νέων ανακαλύψεων από τις διεθνείς κουζίνες που έρχονται κοντά του από διαφορετικά Μέσα, επισημαίνει η Μάιρα Δρακουλάκου, Group Brand Manager, Cooking & Baking Nestle της Nestle Hellas.

Και συνεχίζει: «Αυτή η τάση προφανώς αποτελεί ευκαιρία για τα brands μας αλλά “κρύβει” και μεγάλες προκλήσεις. Ευκαιρία καθώς ανάλογα με τον σκοπό και το μήνυμα του κάθε brand υπάρχει πλέον η δυνατότητα επιλογής του τρόπου επικοινωνίας και προσέγγισης του κοινού έτσι ώστε να διασφαλίσουμε τη μέγιστη αποτελεσματικότητα των καμπανιών μας, με καλύτερη στόχευση ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού μας. Αλλά και πρόκληση για το πώς θα διαφοροποιηθεί και θα ξεχωρίσει το κάθε brand σε αυτό το τόσο cluttered περιβάλλον».

Στη Unilever, όλη η κατηγορία του Food στηρίχθηκε εξαρχής σε βασικές αξίες, όπως είναι η γευστική απόλαυση, η ευκαιρία συν-δημιουργίας γεύσεων με την οικογένεια και την παρέα, η πρωτοτυπία στα πιάτα, οι έξυπνες, γρήγορες λύσεις κ.λπ., μας ενημερώνει ο Δημήτρης Σερίφης, Foods & Tea Director της Unilever South East Europe. «Πιστεύαμε σ’ αυτές τις αξίες πολύ πριν γίνουν ολόκληρο “σύμπαν”, πράγμα που σημαίνει ότι ήμασταν ήδη έτοιμοι! Απλώς, η εξέλιξη αυτή μας έκανε ακόμη πιο παραγωγικούς και ευέλικτους ως προς το πώς θα προσελκύσουμε τους καταναλωτές να μπουν στην κουζίνα να αξιοποιήσουν τις καινοτομίες και τις ιδέες που αντιπροσωπεύουν τα εμβληματικά, αλλά και τα νέα προϊόντα μας της Knorr και της Hellmann’s, για να δημιουργήσουν υπέροχες συνταγές!», καταλήγει ο ίδιος.

ΤΟ FOOD ΣΤΟ INFLUENCER MARKETING
Διανύουμε την εποχή του influencer marketing, γεγονός που δεν θα μπορούσε να αφήσει «ασυγκίνητο» τον χώρο του food. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το κομμάτι του food είναι το δεύτερο συχνότερο θέμα των sponsored posts στα social media, μετά τη μόδα. Λευκές συσκευές, μικροσυσκευές μαγειρικής, αξεσουάρ κουζίνας και brands τροφίμων-ποτών, επιλέγουν τον «δρόμο» του influencer, συνεργαζόμενα με σχετικούς bloggers και chefs.

Το «σύμπαν της μαγειρικής» προσελκύει όλο και περισσότερο τα κοινά, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ποια η θέση του influencer marketing και των influencers στο πλαίσιο αυτό;
«Θεωρώ ότι ανοίγουν δρόμο» μας λέει ο chef Άκης Πετρετζίκης, ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και καιρό στον χώρο. Τονίζει όμως, ότι για να επιτύχεις στο κομμάτι αυτό, χρειάζεται προσπάθεια, γνώσεις, ειλικρίνεια και σωστές συνεργασίες: «Το θέμα είναι πρώτος εσύ να πιστεύεις τον δρόμο που ανοίγεις. Να δίνεις ιδέες, αλλά να μπορείς να τις στηρίξεις. Να λες ότι δοκίμασες και όντως να έχεις δοκιμάσει. Να ανοίγεις όχι μόνο τον δρόμο, αλλά και τη σκέψη. Τους ορίζοντες. Πράγματι, η μαγειρική είναι ένα σύμπαν. Βάσει αυτού, ένας influencer μπορεί να είναι δορυφόρος. Το πόσο εύκολο -ή όχι- είναι να μείνει στην τροχιά, εξαρτάται από τις γνώσεις του, τους στόχους του και τον κόσμο που έχει δίπλα του».

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ SUPER MARKETS
Από την πλευρά τους οι retailers, και συγκεκριμένα τα super markets, κατεξοχήν συνδεδεμένα με τη μαγειρική και τη διατροφή, πραγματοποιούν πληθώρα ενεργειών που συνδέονται με αυτήν. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν και να παρακινήσουν τους καταναλωτές να μπουν στην κουζίνα, να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στη μαγειρική, να πειραματιστούν, να φροντίσουν τον εαυτό τους και την οικογένειά τους μέσω της σωστής διατροφής. Από το πιο απλό, που είναι η παράθεση μαγειρικών συνταγών μέσω των social media και των ιστοσελίδων τους, μέχρι καμπάνιες και συνεργασίες με επίκεντρο την μαγειρική, τα super markets έχουν ψηλά στην ατζέντα τους τη σύνδεσή τους στο μυαλό του καταναλωτή, με τη μαγειρική.

Η Lidl υλοποίησε το 2018 την ενέργεια «The Fresh Bar», στο πλαίσιο της οποίας, ένα ειδικά διαμορφωμένο φορτηγάκι γεμάτο φρέσκα τρόφιμα και ιδέες για υγιεινή διατροφή, ταξίδεψε σε πολλά σημεία στην Ελλάδα. Στο «The Fresh Bar», η Lidl διέθετε συνταγές φαγητών και ροφημάτων φτιαγμένες από τον chef Λευτέρη Λαζάρου, με προϊόντα από τα καταστήματα Lidl. Τηλεοπτική καμπάνια λάνσαρε πρόσφατα ο Μασούτης, στην οποία παρουσιάζει ιδέες και συνταγές με προϊόντα που διατίθενται σε προσφορά, ενώ στο λανσάρισμα της σειράς έτοιμων γευμάτων «ΑΒ You’ll Love» προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με τον chef Άκη Πετρετζίκη.


ΟΙ CHEFS ΣΤΟ DIGITAL ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
H Socialab ξεκίνησε συνεργασία με τον γνωστό chef Πάνο Ιωαννίδη, αναλαμβάνοντας την digital επικοινωνία του. Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με την προβολή ενός βίντεο, στο οποίο ο Πάνος Ιωαννίδης παρουσίαζε την τέχνη της μαγειρικής και παρότρυνε το κοινό να τον ακολουθήσει, σε ένα ταξίδι στον κόσμο της γαστρονομίας. Το video αυτό αποτέλεσε το έναυσμα για το λανσάρισμα του νέου καναλιού του chef στο YouTube, στο οποίο προβάλλεται σειρά από video masterclasses. Παράλληλα, η Socialab ανέλαβε να εμπλουτίσει σε συνεργασία με τον Πάνο Ιωαννίδη τις προσωπικές του σελίδες στο Facebook και στο Instagram, με περιεχόμενο για τους φίλους της γαστρονομίας.

Η DPG Digital Media ανέλαβε την εμπορική εκμετάλλευση του μαγειρικού site του γνωστού chef Γιώργου Τσούλη. Με αυτή τη συνεργασία, η DPG προσέθεσε στο εμπορικό portfolio της ένα αμιγώς μαγειρικό site, προσφέροντας παράλληλα νέες προτάσεις προβολής. Οι επισκέπτες του σύγχρονου και ανανεωμένου www.giorgostsoulis.com, βρίσκουν πλήθος νέων αναλυτικών συνταγών καθημερινά με την υπογραφή του chef, κατηγορίες που το καθιστούν εύκολο στην πλοήγηση και χρήσιμα tips που εγγυώνται την επιτυχία εκτέλεσης κάθε συνταγής. Παράλληλα, ο Γιώργος Τσούλης εγκαινίασε το δικό του cooking studio στα Μελίσσια, όπου θα γυρίζεται η εκπομπή #ΜηΜασάς που προβάλλεται στο επίσημο YouTube Channel του.

ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ MASTER CHEF ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ
Με αφορμή την επιτυχία του Master Chef, το ψωμί του τοστ Καραμολέγκος επέλεξε να λανσάρει διαφημιστική ταινία με πρωταγωνιστές τους τρεις chefs και κριτές του μαγειρικού reality, Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά και Λεωνίδα Κουτσόπουλο. Η ταινία, αναδεικνύει και προβάλλει την υπεροχή του ψωμιού για τοστ Καραμολέγκος, λόγω της παρασκευής του με προζύμι φυσικής ωρίμανσης, παραγωγής Καραμολέγκου. «Έτσι, το τοστ γίνεται τραγανό απ’ έξω, ζουμερό στην καρδιά και τόσο νόστιμο που μπορεί να φας και το τοστ ενός μικρού παιδιού!». Το δημιουργικό ανήκει στη Frank&Fame.

ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ… ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ;
«Κύριος πυλώνας της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με influencers/chefs»
«O σκοπός μας είναι διττός. Από τη μία θέλουμε να εμπνεύσουμε τον κόσμο να μπει στην κουζίνα και να δημιουργήσει κάτι καλύτερο για τον εαυτό του και για την οικογένειά του και ταυτόχρονα να του προσφέρουμε τη γνώση και τα εργαλεία που θα τον βοηθήσουν να απολαύσει τα οφέλη του σπιτικού φαγητού σε συνδυασμό μ’ έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Σε αυτό το κομμάτι, σημαντικό ρόλο παίζει η επικοινωνία η οποία περιλαμβάνει έναν συνδυασμό από διάφορα μέσα και διαφοροποιείται ανάλογα με τους στόχους τoυ κάθε brand.

Κύριος πυλώνας της στρατηγικής μας στο κομμάτι της μαγειρικής είναι η στενή συνεργασία με influencers/chefs, καθώς έχουν τη δυνατότητα ταυτόχρονα να εκπαιδεύσουν, αλλά και να εμπνεύσουν το κοινό με στόχο την εξέλιξη των γνώσεών του και τη δημιουργία νέων εμπειριών. Σε αυτό το πλαίσιο, η επικοινωνία του brand Maggi “Άλλαξε τη γεύση σου” έχει σκοπό να εμπνεύσει κάθε έναν από εμάς κάθε φορά που μαγειρεύει να κάνει τη διαφορά. Να γίνει πραγματικά δημιουργικός, δίνοντας νέα γεύση σε κάθε ημέρα, σε κάθε στιγμή, σε κάθε συνταγή. Σημαντικό επίσης είναι πως ο νέος κόσμος μαγειρικού περιεχομένου μας φέρνει κοντά στο κοινό, τις ανάγκες του και τα ενδιαφέροντα του, με αποτέλεσμα να γνωρίζουμε τις νέες τάσεις και να μπορούμε να τις ικανοποιούμε πιο αποτελεσματικά».
Μάιρα Δρακουλάκου, Group Brand Manager, Cooking & Baking Nestle, Nestle HELLAS

«Είμαστε δίπλα στον καταναλωτή σε όλο το ταξίδι, από την ανάγκη και την έμπνευση, μέχρι την εκτέλεση ενός πιάτου»
«Καταρχάς, δημιουργούμε νέα, καινοτόμα προϊόντα που απαντούν σε ανάγκες και τάσεις, όπως τα νέα, καταπληκτικά Βαλσαμικά ξύδια της Maille. Δηλώνουμε συνεχώς την παρουσία μας μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας των μαρκών μας με συνταγές και tips, μέσα από στοχευμένα TV placements, food videos, video fillers σε συνδρομητικά κανάλια, όπως το Fox channel, καθώς και μέσα από τις συνεργασίες μας με το e-food, με πολλούς food bloggers και chefs. Επίσης, αξιοποιούμε τις ψηφιακές πλατφόρμες μας και συνδεόμαστε με brand ambassadors και αυθεντικούς γνώστες της κουζίνας, ενθαρρύνοντας ένα ευρύτερο lifestyle γευστικής εμπειρίας και γρήγορων, αποτελεσματικών λύσεων. Με άλλα λόγια, είμαστε δίπλα στον καταναλωτή μας σε όλο το ταξίδι, από την ανάγκη και την έμπνευση, μέχρι την εκτέλεση ενός απολαυστικού πιάτου».
Δημήτρης Σερίφης, Foods & Tea Director, Unilever South East Europe

Marketing Week (T. 1559)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778