Marketing Week - Super Markets: Στρατηγικές επεκτάσεις, νέα store concepts και 360 επικοινωνία

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Super Markets: Στρατηγικές επεκτάσεις, νέα store concepts και 360 επικοινωνία

20 Μαρτίου 2019 | 09:02 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Retail,Trends

Με εξάπλωση του φυσικού δικτύου, επέκταση στο online περιβάλλον και καινοτόμες επικοινωνιακές δράσεις, οι αλυσίδες super market εμπεδώνουν τη νέα εποχή του κλάδου στην Ελλάδα, γεμίζοντας το «καρότσι» τους με διαδραστικές ενέργειες και πρωτοβουλίες εταιρικής υπευθυνότητας.

Με φιλόδοξους επενδυτικούς σχεδιασμούς υποδέχονται την επόμενη μέρα του grocery retail στην Ελλάδα οι μεγάλες αλυσίδες super market. Στον απόηχο των δομικών ανακατατάξεων των τελευταίων ετών, οι σημαντικότεροι παίκτες ενδυναμώνουν τη φυσική τους παρουσία με νέα σημεία πώλησης, ενώ αναπτύσσουν έντονη επικοινωνιακή δραστηριότητα σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, με συναισθηματικό χαρακτήρα αλλά και engaging περιεχόμενο. Νέα concepts σε κάθε επίπεδο της κατηγορίας υπόσχονται ανανέωση για τον κλάδο, με τα «ράφια» της καινοτομίας να είναι γεμάτα με νέες ιδέες.

ΕΠΕΤΕΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Μεταξύ των πιο σημαντικών επικοινωνιακών ενεργειών το τελευταίο διάστημα ήταν οι επετειακές καμπάνιες που λάνσαραν τα super markets, οι οποίες αναπτύχθηκαν πολύ δυναμικά με 360 προσέγγιση. Συμπληρώνοντας 80 χρόνια διαδρομής στην ελληνική αγορά τροφίμων, η ΑΒ Βασιλόπουλος λάνσαρε την καμπάνια «80 χρόνια | Αφιερωμένοι σε εσάς», η οποία συνοδεύεται από ένα δυνατό πλάνο επικοινωνίας.

Από την πλευρά της, με πηγή έμπνευσης τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς δημιούργησε και αυτή επετειακή καμπάνια, με διαφημιστική την The Newtons Laboratory και μουσική επένδυση το τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα». Από την άλλη, ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνεργασία του Μασούτη με τη Nova και τη χορηγία του content filler «Novacinema Προτάσεις από τον Μασούτη», το οποίο περιλάμβανε τις 3 κορυφαίες επιλογές ταινιών και σειρών της εβδομάδας.

Το filler εξασφάλισε εβδομαδιαία προβολή για διάστημα 3 μηνών στα κανάλια Novacinema με ένα δυνατό μίγμα prime time και premium placement. Μια ακόμη αξιοσημείωτη συμμαχία ήταν αυτή των Touchpoint Strategies και ΟΚ! Anytime Markets με τους The Eaters για τη δημιουργία video για την καταπολέμηση της βραδινής «λιγούρας». Το video «Late night Munchies powered by OK anytime markets» δείχνει στους χρήστες πώς θα φτιάξουν εύκολα και γρήγορα μια συνταγή αργά το βράδυ και από πού θα προμηθευτούν τα υλικά όταν όλα τα άλλα super markets είναι κλειστά.

ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΙ»
Με το grocery retail να βρίσκει και αυτό τον δρόμο προς το online περιβάλλον, η εγχώρια αγορά super market κάνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, θέτοντας την ψηφιακή της δραστηριότητα ψηλά στην ατζέντα. Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, αναφέρθηκε εμφατικά στην περαιτέρω επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την εκεί παρουσία της.

Λίγους μήνες νωρίτερα, η Metro, προχώρησε στη μετονομασία του ηλεκτρονικού super market welovesupermarket.gr σε eshop.mymarket.gr. Όπως είναι γνωστό, η Metro είχε ήδη προχωρήσει στην απόκτηση μειοψηφικού ποσοστού στο welovesupermarket από το 2017, δρομολογώντας έτσι την είσοδο της αλυσίδας My market στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η λειτουργία του eshop.mymarket.gr έχει ξεκινήσει καλύπτοντας πιλοτικά την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Όπως αναφέρει η αλυσίδα στο νέο site της, σκοπός της κίνησης αυτής είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα και συμφέρουσες προσφορές μέσα από την ευκολία των online αγορών, συνδυάζοντας την εμπειρία των δύο πλευρών στο φυσικό και ψηφιακό λιανεμπόριο.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ
Μία από της εξελίξεις που καθόρισαν το οικοσύστημα των super markets τον τελευταίο χρόνο ήταν η εξαγορά της αλυσίδας Προμηθευτική Τροφίμων από τη Διαμαντής Μασούτης. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά που έχει κάνει η εταιρεία στα 42 χρόνια πορείας της και έρχεται να εκπληρώσει τα σχέδια για επέκταση του δικτύου της στην Αττική. Το πρώτο αμιγές κατάστημα Μασούτης στην Αττική εγκαινιάστηκε τον Σεπτέμβριο στο Παλαιό Φάληρο.

Έκτοτε η αλυσίδα διευρύνθηκε με νέα σημεία τόσο στην Αττική όσο και στη Βόρεια Ελλάδα, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί επενδυτική της προτεραιότητα. Το κατάστημα που εγκαινιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο κλείσιμο του 2018, αναδεικνύει τον χαρακτήρα των σύγχρονων καταστημάτων Μασούτη και σηματοδοτεί τη συμπλήρωση 332 καταστημάτων για την εταιρεία.

Νέους κρίκους στην αλυσίδα της προσέθεσε και η Lidl Ελλάς η οποία εγκαινίασε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στη Λάρισα, φτάνοντας τα τέσσερα στην πόλη της Λάρισας και έχοντας συνολικά 222 σε όλη την Ελλάδα. Τον Δεκέμβριο άνοιξε τις πύλες του ένα ακόμη κατάστημα Lidl, στην Καλλιθέα Αττικής, φιλοδοξώντας να βελτιστοποιήσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με αναβαθμισμένους χώρους.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αναπτυξιακά πλάνα που χαράσσουν οι σημαντικότεροι retailers, στα οποία κυρίαρχο ρόλο παίζει η ανθρωποκεντρική πολιτική και η επένδυση στις σχέσεις με τους εργαζομένους τους. Τον Ιανουάριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Πέντε ΑΕ - Γαλαξίας, Παναγιώτης Πουρσανίδης ανακοίνωσε την επέκταση του δικτύου Γαλαξίας με 10 νέα καταστήματα για τα επόμενα 2 χρόνια, με τα 5 από αυτά να είναι υπέρ μάρκετ.

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά σε αύξηση 20% του μισθού όσων εργαζομένων έχουν προσληφθεί από το 2012 και μετά, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό. Από την πλευρά της, η Metro AEBE έχει διαμορφώσει επενδυτικό πλάνο 40 εκατομμυρίων ευρώ για το 2019, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία την ενοποίησή της με τη Βερόπουλος. Για το τρέχον έτος, έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν 8 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ δρομολογείται και εκτενές πλάνο ανακαινίσεων για καταστήματα του αρχικού δικτύου My market και των Κέντρων Διανομής της εταιρείας.

Προς το τέλος του 2019, αναμένεται να εγκαινιαστεί και το πρώτο κατάστημα χονδρικής της Metro AEBE στη Λεμεσό της Κύπρου. Νέου τύπου κατάστημα με την παροχή γευμάτων μέσω delivery αλλά και pick and collect από τα καταστήματα στοχεύει να αναπτύξει εντός του 2019 η ΑΒ Βασιλόπουλος, απαντώντας στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής και στην τάση για υγιεινά γεύματα. Οι επενδύσεις σε δίκτυο για το 2019 εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ, με στόχο να καλύψουν στόχο για 46 με 50 νέα καταστήματα -οργανικά αλλά και franchise σημεία και πάνω από 50 ανακαινίσεις στο υπάρχον δίκτυο.

Ολοκληρωμένη στοχοθεσία και από την Spar Hellas, η οποία αποβλέπει στο να υπερβεί τα 80 καταστήματα μέχρι το τέλος του χρόνου προχωρώντας και σε ολική μετατροπή 48 ακόμη καταστημάτων που βρίσκονται στην ενδιάμεση φάση. Στα τέλη του 2020, τα καταστήματα Spar θα έχουν φτάσει τα 175 και τα ενδιάμεσης φάσης τα 80, ενώ το 2021 η Spar Hellas προσδοκά το συνολικό της δίκτυο να αριθμεί πάνω από 300 καταστήματα.

Με φιλόδοξους επενδυτικούς σχεδιασμούς υποδέχονται την επόμενη μέρα του grocery retail στην Ελλάδα οι μεγάλες αλυσίδες super market. Στον απόηχο των δομικών ανακατατάξεων των τελευταίων ετών, οι σημαντικότεροι παίκτες ενδυναμώνουν τη φυσική τους παρουσία με νέα σημεία πώλησης, ενώ αναπτύσσουν έντονη επικοινωνιακή δραστηριότητα σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, με συναισθηματικό χαρακτήρα αλλά και engaging περιεχόμενο. Νέα concepts σε κάθε επίπεδο της κατηγορίας υπόσχονται ανανέωση για τον κλάδο, με τα «ράφια» της καινοτομίας να είναι γεμάτα με νέες ιδέες.

ΕΠΕΤΕΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Μεταξύ των πιο σημαντικών επικοινωνιακών ενεργειών το τελευταίο διάστημα ήταν οι επετειακές καμπάνιες που λάνσαραν τα super markets, οι οποίες αναπτύχθηκαν πολύ δυναμικά με 360 προσέγγιση. Συμπληρώνοντας 80 χρόνια διαδρομής στην ελληνική αγορά τροφίμων, η ΑΒ Βασιλόπουλος λάνσαρε την καμπάνια «80 χρόνια | Αφιερωμένοι σε εσάς», η οποία συνοδεύεται από ένα δυνατό πλάνο επικοινωνίας.

Από την πλευρά της, με πηγή έμπνευσης τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς δημιούργησε και αυτή επετειακή καμπάνια, με διαφημιστική την The Newtons Laboratory και μουσική επένδυση το τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα». Από την άλλη, ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνεργασία του Μασούτη με τη Nova και τη χορηγία του content filler «Novacinema Προτάσεις από τον Μασούτη», το οποίο περιλάμβανε τις 3 κορυφαίες επιλογές ταινιών και σειρών της εβδομάδας.

Το filler εξασφάλισε εβδομαδιαία προβολή για διάστημα 3 μηνών στα κανάλια Novacinema με ένα δυνατό μίγμα prime time και premium placement. Μια ακόμη αξιοσημείωτη συμμαχία ήταν αυτή των Touchpoint Strategies και ΟΚ! Anytime Markets με τους The Eaters για τη δημιουργία video για την καταπολέμηση της βραδινής «λιγούρας». Το video «Late night Munchies powered by OK anytime markets» δείχνει στους χρήστες πώς θα φτιάξουν εύκολα και γρήγορα μια συνταγή αργά το βράδυ και από πού θα προμηθευτούν τα υλικά όταν όλα τα άλλα super markets είναι κλειστά.

ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΙ»
Με το grocery retail να βρίσκει και αυτό τον δρόμο προς το online περιβάλλον, η εγχώρια αγορά super market κάνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, θέτοντας την ψηφιακή της δραστηριότητα ψηλά στην ατζέντα. Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, αναφέρθηκε εμφατικά στην περαιτέρω επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την εκεί παρουσία της.

Λίγους μήνες νωρίτερα, η Metro, προχώρησε στη μετονομασία του ηλεκτρονικού super market welovesupermarket.gr σε eshop.mymarket.gr. Όπως είναι γνωστό, η Metro είχε ήδη προχωρήσει στην απόκτηση μειοψηφικού ποσοστού στο welovesupermarket από το 2017, δρομολογώντας έτσι την είσοδο της αλυσίδας My market στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η λειτουργία του eshop.mymarket.gr έχει ξεκινήσει καλύπτοντας πιλοτικά την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Όπως αναφέρει η αλυσίδα στο νέο site της, σκοπός της κίνησης αυτής είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα και συμφέρουσες προσφορές μέσα από την ευκολία των online αγορών, συνδυάζοντας την εμπειρία των δύο πλευρών στο φυσικό και ψηφιακό λιανεμπόριο.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ
Μία από της εξελίξεις που καθόρισαν το οικοσύστημα των super markets τον τελευταίο χρόνο ήταν η εξαγορά της αλυσίδας Προμηθευτική Τροφίμων από τη Διαμαντής Μασούτης. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά που έχει κάνει η εταιρεία στα 42 χρόνια πορείας της και έρχεται να εκπληρώσει τα σχέδια για επέκταση του δικτύου της στην Αττική. Το πρώτο αμιγές κατάστημα Μασούτης στην Αττική εγκαινιάστηκε τον Σεπτέμβριο στο Παλαιό Φάληρο.

Έκτοτε η αλυσίδα διευρύνθηκε με νέα σημεία τόσο στην Αττική όσο και στη Βόρεια Ελλάδα, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί επενδυτική της προτεραιότητα. Το κατάστημα που εγκαινιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο κλείσιμο του 2018, αναδεικνύει τον χαρακτήρα των σύγχρονων καταστημάτων Μασούτη και σηματοδοτεί τη συμπλήρωση 332 καταστημάτων για την εταιρεία.

Νέους κρίκους στην αλυσίδα της προσέθεσε και η Lidl Ελλάς η οποία εγκαινίασε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στη Λάρισα, φτάνοντας τα τέσσερα στην πόλη της Λάρισας και έχοντας συνολικά 222 σε όλη την Ελλάδα. Τον Δεκέμβριο άνοιξε τις πύλες του ένα ακόμη κατάστημα Lidl, στην Καλλιθέα Αττικής, φιλοδοξώντας να βελτιστοποιήσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με αναβαθμισμένους χώρους.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αναπτυξιακά πλάνα που χαράσσουν οι σημαντικότεροι retailers, στα οποία κυρίαρχο ρόλο παίζει η ανθρωποκεντρική πολιτική και η επένδυση στις σχέσεις με τους εργαζομένους τους. Τον Ιανουάριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Πέντε ΑΕ - Γαλαξίας, Παναγιώτης Πουρσανίδης ανακοίνωσε την επέκταση του δικτύου Γαλαξίας με 10 νέα καταστήματα για τα επόμενα 2 χρόνια, με τα 5 από αυτά να είναι υπέρ μάρκετ.

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά σε αύξηση 20% του μισθού όσων εργαζομένων έχουν προσληφθεί από το 2012 και μετά, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό. Από την πλευρά της, η Metro AEBE έχει διαμορφώσει επενδυτικό πλάνο 40 εκατομμυρίων ευρώ για το 2019, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία την ενοποίησή της με τη Βερόπουλος. Για το τρέχον έτος, έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν 8 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ δρομολογείται και εκτενές πλάνο ανακαινίσεων για καταστήματα του αρχικού δικτύου My market και των Κέντρων Διανομής της εταιρείας.

Προς το τέλος του 2019, αναμένεται να εγκαινιαστεί και το πρώτο κατάστημα χονδρικής της Metro AEBE στη Λεμεσό της Κύπρου. Νέου τύπου κατάστημα με την παροχή γευμάτων μέσω delivery αλλά και pick and collect από τα καταστήματα στοχεύει να αναπτύξει εντός του 2019 η ΑΒ Βασιλόπουλος, απαντώντας στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής και στην τάση για υγιεινά γεύματα. Οι επενδύσεις σε δίκτυο για το 2019 εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ, με στόχο να καλύψουν στόχο για 46 με 50 νέα καταστήματα -οργανικά αλλά και franchise σημεία και πάνω από 50 ανακαινίσεις στο υπάρχον δίκτυο.

Ολοκληρωμένη στοχοθεσία και από την Spar Hellas, η οποία αποβλέπει στο να υπερβεί τα 80 καταστήματα μέχρι το τέλος του χρόνου προχωρώντας και σε ολική μετατροπή 48 ακόμη καταστημάτων που βρίσκονται στην ενδιάμεση φάση. Στα τέλη του 2020, τα καταστήματα Spar θα έχουν φτάσει τα 175 και τα ενδιάμεσης φάσης τα 80, ενώ το 2021 η Spar Hellas προσδοκά το συνολικό της δίκτυο να αριθμεί πάνω από 300 καταστήματα.


ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά χαρακτηρίζει το ΙΕΛΚΑ τα αριθμητικά στοιχεία που συλλέχθηκαν σε σχέση με τη χρήση πλαστικής σακούλας και τα οποία αφορούν στις μεγάλες αλυσίδες super market για το σύνολο του 2018. Συγκεκριμένα, τα στοιχεία καταγράφουν μείωση της τάξης του 80,3% στη χρήση της πλαστικής σακούλας ελαφρού βάρους σε σχέση με το 2017, από 1,8 δισ. σακούλες σε λίγο πάνω από 350 εκατ. σακούλες. Η συνεργασία 9 αλυσίδων super market-λιανεμπορίου (ΑΒ Βασιλόπουλος, Γαλαξίας, Θανόπουλος, Μασούτης, MyMarket, Ok! Anytime Market, Praktiker, Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης) και του ΙΕΛΚΑ συνεχίζεται με την ενημέρωση του κοινού για τις αλλαγές στη νομοθεσία και την αύξηση του περιβαλλοντικού τέλους.

ΤΑ SUPER MARKETS ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Η αναζήτηση των δημοσιευμάτων στο Monitor by Innews έδειξε ότι το super market με τις περισσότερες αναφορές στο internet για την περίοδο 1/9/2018-28/2/2019 ήταν το Lidl (23.370) και το αμέσως επόμενο ο Μασούτης (12.900). Ακολουθούν ο Σκλαβενίτης (11.850), ο ΑΒ Βασιλόπουλος (9.690) και το My Market (2.910). Ο μήνας με τις περισσότερες αναφορές σε όλα τα super markets συνολικά ήταν ο Σεπτέμβριος (17.600 δημοσιεύσεις) και ακολουθεί ο Οκτώβριος (13.000 δημοσιεύσεις).

Μια περαιτέρω ανάλυση δημοσιευμάτων δείχνει ότι αφορμή για την αύξηση των αναφορών τον Σεπτέμβριο, ήταν η επέκταση του δικτύου του Μασούτη προς τα νότια. Συνολικά, για το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, οι αναφορές στις παραπάνω εταιρείες ξεπέρασαν τις 55.000. Όσον αφορά στο μερίδιο δημοσιότητας της κάθε εταιρείας, το Lidl καταλαμβάνει ποσοστό 38,5%, ο Μασούτης 21%, ο Σκλαβεντίης 19,5%, ο ΑΒ Βασιλόπουλος 16% και το My Market 4,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νούμερα του Lidl είναι αυξημένα, όχι αποκλειστικά λόγω των αναφορών στο συγκεκριμένο brand, αλλά και λόγω της συχνής αναφοράς της δημοφιλούς χιουμοριστικής έκφρασης «από τα Lidl», κάτι που πριν ένα χρόνο, η εταιρεία χρησιμοποίησε για φιλανθρωπικούς σκοπούς σε συνεργασία με την οργάνωση «Μπορούμε».

Ο κύριος όγκος των αναφορών για το Lidl προέρχεται από το twitter (19.000 tweets). Σε γενικές, γραμμές δεν εντοπίζονται σημαντικές αυξομειώσεις στις δημοσιεύσεις των αλυσίδων, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Πιο συγκεκριμένα, μία σημαντική άνοδος εντοπίζεται όσον αφορά τον όγκο των αναφορών, για τον Μασούτη (8.600) καθώς ανακοινώθηκε η «κάθοδος» της αλυσίδας στην Αθήνα. Τον Οκτώβριο καταγράφηκε μία απότομη άνοδος στις αναφορές για ΑΒ Βασιλόπουλο, που ξεπέρασε τις 4.000 αναφορές εξαιτίας του βατράχου, που βρέθηκε σε μία συσκευασμένη σαλάτα. Ο κύριος όγκος των αναφορών προέρχεται από το twitter σε ποσοστό άνω του 76% και ακολουθούν τα sites και blogs (19%). Youtube, Instagram και forums μοιράζονται το υπόλοιπο 5%.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η έρευνα αφορά τα brands Lidl, Μασούτης, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και My Market, σε ειδησεογραφικά sites, blogs, Twitter, Youtube, Instagram και forums για το χρονικό διάστημα 1/9/2018-28/2/2019. Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί και αναλυθεί με το Monitor by Innews (http://innews.gr) για λογαριασμό του Marketing Week. Το Monitor είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα αποδελτίωσης, καταγραφής και αξιολόγησης δημοσιευμάτων, από έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά), διαδίκτυο (ειδησεογραφικά sites, blogs, forums) και έλληνες χρήστες social media (Twitter, Instagram, YouTube).

«ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ» ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Super market brands μονοπωλούν την πρώτη τετράδα ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου πανελλαδικά. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα Lidl, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης. Η Lidl κινήθηκε στα ίδια με πέρυσι επίπεδα, επενδύοντας σε 3.278.222 διαφημιστικού χρόνου, η Μασούτης αύξησε σημαντικά την προβολή της, με 3.217.595 δευτερόλεπτα σε σχέση με τα 2.762.623 του 2017, η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδόν διπλασίασε τον ραδιοφωνικό της χρόνο προβολής με 2.202.763 δευτερόλεπτα το 10μηνο 2018, έναντι των 1.314.161 το 2017, ενώ η Σκλαβενίτης ήταν αυτή που επένδυσε περισσότερο από όλες τις παραπάνω, με 1.663.364 δευτερόλεπτα έναντι των μόλις 48.580 του 2017.

IN THE NEWS
- Έχοντας αυξήσει τους εργαζομένους της από 425 το 1999 σε πάνω από 5.500 σήμερα, η Lidl Ελλάς δρομολογεί μια νέα μισθολογική πολιτική. Η νέα δομή θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των απολαβών και κατά συνέπεια την αυξημένη επένδυση σε μισθούς κατά 5,3%.

- Η Spar Hellas υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Spar Aspiag SRL, τη μεγαλύτερη Spar στον κόσμο. Η συνεργασία αυτή για τη Spar Hellas γίνεται κυρίως για την εισαγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, εμπλουτίζοντας το κωδικολόγιο που έχει η εταιρεία στο δίκτυό της στην Ελλάδα, αλλά και για την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων.

- Ο Λάμπρος Παπακοσμάς εντάχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης από την 1η Μαρτίου 2019. Ως μέλος του ΔΣ, ο Λ. Παπακοσμάς θα αναλάβει τον ρόλο του Εντεταλμένου Συμβούλου της Διοίκησης της ΕΥΣ για θέματα που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη της εταιρείας.

- Την Touchpoint Strategies επέλεξαν τα ΟΚ! Anytime Markets για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. Ειδικότερα, μετά τoν σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου website των ΟΚ! anytime markets, η Touchpoint Strategies αναλαμβάνει να υλοποιήσει το συνολικό πρόγραμμα επικοινωνίας της εταιρείας.

FOCUS POINTS
- Μεταξύ των πιο σημαντικών επικοινωνιακών ενεργειών το τελευταίο διάστημα ήταν οι επετειακές καμπάνιες που λάνσαραν μεγάλα brand names του κλάδου, οι οποίες αναπτύχθηκαν πολύ δυναμικά με 360 προσέγγιση.
- Τα super markets αναδεικνύονται «πρωταθλητές» της ραδιοφωνικής διαφήμισης, ενώ έχουν έντονη παρουσία και στα social media.
- Υψηλά στην ατζέντα τίθεται η ανάπτυξη των διαδικτυακών αγορών, με συστηματική επένδυση στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
- Θέτοντας σε εφαρμογή μακροπρόθεσμα επενδυτικά πλάνα, οι αλυσίδες εμπλουτίζουν το φυσικό τους δίκτυο και ανανεώνουν τα καταστήματά τους, σχεδιάζοντας παράλληλα νέα concepts.
- Οι σημαντικότεροι παίκτες της κατηγορίας επενδύουν στο ανθρώπινο δυναμικό τους, εισάγοντας νέες μισθολογικές στρατηγικές.

Marketing Week (T. 1559)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778