Στο πλαίσιο επένδυσης σε μακροπρόθεσμη στρατηγική
Τη δομή της ηγετικής της ομάδας ανανεώνει η PepsiCo, δημιουργώντας μια νέα θέση, αυτή του global chief commercial officer.

Στόχος είναι εστιάσει στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της, αλλά και να επενδύσει στην ανάπτυξη σε εμπορικό επίπεδο αλλά και επίπεδο marketing. Ο Laxman Narasimhan, μέχρι πρότινος CEO στις περιοχές Λατινικής Αμερικής, Ευρώπης και Υποσαχάριας Αφρικής, αναλαμβάνει τον νέο ρόλο, ο οποίος λογοδοτεί απευθείας στον CEO, Ramon Laguarta. Θα έχει υπό την εποπτεία του τις παγκόσμιες κατηγορίες της PepsiCo, τα insights, το design, το παγκόσμιο R&D, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη στρατηγική.

Ο Ramon Laguarta ανέφερε: «Ο Laxman είναι το ιδανικό στέλεχος για να αναλάβει αυτόν τον σημαντικό νέο ρόλο». Σημείωσε δε ότι θα παίξει οργανικό ρόλο, καθώς η εταιρεία δίνει έμφαση στην ολιστική και μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική της. Η εξέλιξη έρχεται σε συνδυασμό και με άλλες μεταβολές, καθώς η PepsiCo αποσκοπεί να γίνει «ταχύτερη και πιο locally focused».