Επενδύσεις 60 εκατ. ευρώ, έμφαση στην «αξέχαστη αγοραστική εμπειρία»
Νέου τύπου κατάστημα με την παροχή γευμάτων μέσω delivery αλλά και pick and collect από τα καταστήματα στοχεύει να αναπτύξει εντός του 2019 η ΑΒ Βασιλόπουλος, απαντώντας στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής και στην τάση για υγιεινά γεύματα.

Αυτό ανέφερε στην επίσημη πρώτη του ο Brand President της αλυσίδας, Βασίλης Σταύρου, στο πλαίσιο συνέντευξης Tύπου που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα. Οι επενδύσεις σε δίκτυο για το 2019 θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ, με στόχο να καλύψουν στόχο για 46 με 50 νέα καταστήματα -οργανικά αλλά και franchise σημεία και πάνω από 50 ανακαινίσεις στο υπάρχον δίκτυο. Επίσης η εταιρεία στοχεύει να αναπτύξει μία «αξέχαστη αγοραστική εμπειρία στο κατάστημα», όπως είπε ο Βασίλης Σταύρου, υπογραμμίζοντας ότι «η ΑΒ θα ξαναγίνει “και του πουλιού το γάλα”».

Ο Βrand President της αλυσίδας εκτίμησε για την παρούσα χρονιά ότι η αγορά στο σύνολό της θα ενισχυθεί κατά 1,5%-2%. «Στοχεύουμε να ανακτήσουμε την ηγεσία μας στην αγορά», ανέφερε, ενώ, για το ενδεχόμενο εξαγορών, τόνισε ότι η εταιρεία εστιάζει κυρίως στην οργανική ανάπτυξη, όντας ανοιχτή σε πιθανές εξαγορές. Ο ίδιος σημείωσε ότι θα υπάρξει περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο καθώς οι μικροί παίκτες θα πιεστούν, «κάτι που ανοίγει την πόρτα για περαιτέρω συγκέντρωση».

Σε ό,τι αφορά τα PL, που αποτελούν μία ακόμα κατηγορία ενδιαφέροντος της ΑΒ, η επιχείρηση θα εφαρμόσει ιδιαίτερα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης. Επίσης, εντός του 2019, θα λανσάρει την κάρτα πιστότητας, με στόχο το personalized offering και εφαρμόζοντας προσωποποιημένη προσέγγιση. Στο πλάνο βρίσκεται και η περαιτέρω επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η εταιρεία είναι market leader, βελτιώνοντας τις όποιες ατέλειες.

Παράλληλα, ο Βασίλης Σταύρου τόνισε ότι «η υποστήριξη των συνεργατών μας αποτελεί το στοιχείο που θα μας φέρει εκεί που θέλουμε στο μέλλον», κάνοντας λόγο για πρόγραμμα υποστήριξης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Η αλυσίδα απασχολεί σήμερα 14.000 άτομα προσωπικό, με πάνω από 9 χρόνια μέσο χρόνο προϋπηρεσίας, πραγματοποιώντας πάνω από 250 προαγωγές ανά έτος.

Τουλάχιστον το 70% του προσωπικού καλύπτεται με ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα, επενδύοντας 18 εκατ. ευρώ ετησίως σε πακέτο παροχών, είτε πρόκειται για έκπτωση στο προσωπικό, επιπλέον συνταξιοδοτική και ασφαλιστική κάλυψη, συμβουλευτικές υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης. Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσει επίσης δύο signature programs. Το πρώτο αφορά στην ανάπτυξη διευθυντών καταστημάτων σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Επίσης, για έκτη χρονιά τρέχει το πρόγραμμα retail management trainee, για την επόμενη γενιά διευθυντών, απορροφώντας νέους αλλά και υπάρχοντα στελέχη στην εταιρεία. Τέλος, η εταιρική υπευθυνότητα θα συνεχίσει να υφίσταται με την ίδια ένταση, τόσο με την προσφορά γευμάτων όσο και με δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος. Επί του παρόντος, η ΑΒ Βασιλόπουλος καταγράφει πελατειακή βάση 2 εκατ. ατόμων, διαθέτει 460 καταστήματα με παρουσία στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας και διακινεί πάνω από 55.000 κωδικούς.